جنایت و مکافات!

جای خالی را با گزینه مناسب پر کنید: 

...... گفت: از ....... به دلیل ...... عذرخواهی می کنیم. 

الف) هری ترومن رئیس جمهور آمریکا در سال 1945 - مردم ژاپن - بمباران هسته ای هیروشیما! 

ب) حشمت فردوس - ستایش و پدرش - اینهمه ظلم و ستم! 

ج) موموشی بابا نیم ساله از تهران - مامانی - خراب کردن پوشک!

د) سرپرست تیم ملی والیبال ایران - خانواده معظم شهدا - دست دادن برخی بازیکنان با داور زن! 

راهنمایی : لینک!  

نظرات 27 + ارسال نظر
عاطی 1390/07/01 ساعت 13:08


مرسی حمید آقا!

این پست عالی بوووووووود!!!!

عاطی 1390/07/01 ساعت 13:08


اولی هم عالمی داره واااااا:دی

خدا ـ مردم فعلی ایران ـ آفریده شدن در این برهه از تاریخ!

تیراژه بعد از تبدیل شدن به سوسک - خدا - گذاشتن این کامنت!

سارا 1390/07/01 ساعت 13:21 http://shayad1shab.blogsky.com

خیلی بانمک بود!

یعنی چی اقا؟چرا فقط خونواده شهدا؟ کی جواب روح خدشه وارد شده ی منو میده پس؟
بله چی فک کردین اقا. بنده به عنوان جوان مملکت که در سن خطرناک هم قرار دارم، وقتی میبینم میرن با داور زن دست میدن خب منی که طرفدار ورزشم، خب معلومه ناراحت میشم دیگه. چرا کسی از ما معذرت خواهی نکرد پس.

بیست و دو سال سن خطرناک حساب میشه!؟ پس ما لب گوریا چی بگیم!؟

جزیره 1390/07/01 ساعت 13:29

در ضمن
اقا چرا دروغ مینویسی؟چرابرحی از بازیکنان، خودم تا تهشونو نیگا کردم، همشون دست دادن، قیافشون هم اصلا ب ادمایی نمیخورد که پشیمون باشن

فاطمه شمیم یار 1390/07/01 ساعت 13:34

سلاممم
جالبه ...اتفاقا همین مورد گزینه "د" رو دیشب خوندم...باور کن چشام گرد شده بود اساسی حمید.....می دونم این چیزا اینجا طبیعیه...ولی نوع معذرت خواهیش منو کشتوند
دمت گرم با اون ذهن خلاقت...
هنوز داشتم فکر می کردم یه جوری جاش بدم تو ÷ست روزنامه خوانی بعدیم
بعد حمیدخان...بیا همکارشو با ما...طراحی سوالت بد نیست ها

فعلا دو تا طراحی سوالات آزمون کارشناسی به ارشد و سه تا طراحی سوالات حجت الاسلام به حجت الاسلام و المسلمین دارم! میذارمتون توو نوبت! (آیکون "گذاشتن در نوبت!")...

آرشمیرزا 1390/07/01 ساعت 13:55

دست دادان یا یه دست دادن؟
مسئله این است.

عزیزم! داور که مرد نبوده "یه دست دادن" صدق کنه! چند وقت توو این فازا نبودی همه چی یادت رفته ها! (باز اگه یکی از نقطه های "یه" رو برمیداشتی یه چیزی!)...

قربان جوابی که به کامنتم دادین رو نفهمیدم!!
یا اشتباه نوشتاری داره احیانا خدای نکرده؟!
دارم حساب میکنم تو این ۳روز چند بار تو کامنتهای مختلف نوشتم "نفهمیدم"!!!
فکر کنم راست راستی یه چیزیم شده واقعا!!!
اوضاع فراتر از تاثیرات آلودگی هوا و استرسهای انتخاب واحد دانشگاه و امواج موبایله....

- گفتی "خدا ـ مردم فعلی ایران ـ آفریده شدن در این برهه از تاریخ!"
که منم جوابو دادم "تیراژه بعد از تبدیل شده به سوسک - خدا - گذاشتن این کامنت!"...یعنی "تیراژه بعد از تبدیل شده به سوسک (بخاطر کفرگویی!) گفت: از خدا به دلیل گذاشتن این کامنت عذرخواهی میکنیم!"...
- بیخیال! الکی فاز منفی به خودت نده! تقصیر تو نیست...ماشالا بچه ها یه مقدار مثبت هجده و بعضا پیچیده شدن فهمیدنشون سخت شده! هرکدوم از پستها یا کامنتای بچه ها که هنوز هم نفهمیدی رو بگو تا برات روشنش کنم!

جزیره 1390/07/01 ساعت 14:39

تیراژه بانو من بگم منظور جناب حمیدخان این بوده که:
شما بعد از نوشتن اون کامنت که توش به خدا گیر داده بودی به سوسک تبدیل خواهی شد.
ولی خب راس میگه دیگه این چه طرز جواب دادنه. 22 سال که سنی نیست خب. پس چه سنی سن خطرناکه؟

۴۲ سال! (آیکون "روم به دیوار:تجربه!" + آیکون "دود از کنده بلند شدن!")...

ای بابا پس عذرخواهی از روح پرفتوح امام
عذر خواهی از ساحت مقدس آقا امام زمان و نایب بر حق اشون اینا شامل عذرخواهی نمی شدن
الهی خدا سوسکشون کنه که همیشه یه پای عذرخواهی هاشن می لنگه (آیکون یه آدمی که به شدت به تعهدات مذهبی اش پایبنده به جون عمه اش)

صد و بیست و چهار هزار پیغمبر رو یادت رفت! (آیکون "اشاره از اتاق فرمان!")...

گارسیا 1390/07/01 ساعت 14:42 http://draft77.com

الان میخاستم بنویسم از تو گودردیدم آپ کردی
خیلی خوب بود...

راحت باش و آپدیتتو بکن...نه از نظر قانونی و نه از نظر عرفی و شرعی نیازی به انتظار برای تموم شدن عُدّه نیست!...
منم فقط چون دیدم چهارده ساعته کسی آپدیت نکرده گفتم یه بادی بزنم زغالای وبلاگ خاموش نشه وگرنه حرف خاصی نداشتم!...

جزیره 1390/07/01 ساعت 14:55

اِ اِ اِ، من به خودم واجب میبینم که هرجا نظام جمهوری اسلامی رو در خطر دیدم وارد میدان بشم(به هر حال یکی باید اینجا باشه که از فیلی شدن این وبلاگ گروهی جلوگیری کنه دیگه، با این پستا و کامنتاتون:دی) هاله بانو از شما بعید بود. این چه طرز بد صحبت کردنه خانوم.بگو اشتباه کردم(راستی خودت چه طوری هاله؟خوبی؟خوشی؟ اون پست شهریارت خیلی توپ بودا، من کماکان تو کفه شم)

دیگه نبینم از این کامنتا بزاریا:دی
برادران منکرات من وظیفه شرعیمو انجام دادم که همون امر به معروفه
اینجوری امار کامنتدونی این پست هم میره بالا دعای نویسنده پشت سرمه:دی

(آیکون "سعیکم مشکور!")...

اوه..اصلا به قالب نوشتارتون و خط تیره ها دقت نکرده بودم!!!همینطوری مثل یه جمله خوندم و احساس کردم کلمات پس و پیش شدن گرچه منظورتان را فهمیده بودم ولی چون عادت ندارم که متن پس و پیشی ازتون بخونم فکر کردم حتما جریان چیزیست که من متوجه نشدم که همینطور هم بود!!
در مورد کامنتها و پست ها هم که....سرتان سلامت قربان!!!

گارسیا 1390/07/01 ساعت 15:12 http://www.draft77.com

از این طرح جای خالی خیلی خوشم اومد.دستت درست واقعا.
به نظرم بهتره عنوانش رو با شماره بذاریم. مثلا الان منم یدونه اپ کردم نوشتم جای خالی2

با اجازه در کامنتهای پست خودتان جواب میدهیم

Laahig 1390/07/01 ساعت 15:18 http://laahig.blogfa.com

خوبه که فقط دست دادن و با عذر خواهی حل شد, والا اگه "آب بازی" کرده بودن و خدای نکرده کیان مملکت رو به خطر انداخته بودن الان هواپیماشون سقوطیده بود


استغفرالله
پایه های اسلامو ویران میکنن این جوونای گرفتار تهاجم فرهنگی کشورهای استکبار ستیز کفر خیز مردمشون بی غیرت و هیز در مقابل ابهت اسلام ریز !

محسن باقرلو 1390/07/01 ساعت 17:17

بدیش می دونی کجاس ؟ ... اینکه همهء همه مون می دونیم حضراتی که سر این چیزا ملت رو به سیخ میکشن خود حرومزاده شون چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند ... نمونه ش نماز جماعت سردار زارعی و هزاران هزار نمونهء دیگه ...

نمونه بارزش حاج آقا (!) گلستانی ...
امام جمعه ی همدان بود فک کنم با اون افتضاحش !
یا موارد دیگه که قبل از ماله کشی آشکار شدن و همه فهمیدن
و بینهایت مورد دیگه که هنوزم دارن به کار خودشون ادامه میدن و نهی از منکراتی میکنن که توشون غرقن
همینه که برای خیلیا معنای دین فقط شده یه ابزار کثیف !

شورشو دراوردن دیگه!
ایشششششششششششششش

[ بدون نام ] 1390/07/01 ساعت 18:02

من چند تا آپشِن واسه جاخالی ها به ذهنم میرسه:
1- مدیر گوگل / حمید / اینکه هر کاری میکنه گوگل نمیترکه!!
2- حمید / مدیر گوگل / سِرچِ همۀ کلمات و عبارات زبانهای زنده و مردۀ دنیا اونهم به شکلهای مختلف برای پیچوندن فیل ها !! ...
3- مهدی / مدیر گوگل / عملکرد حمید !!!
4- داور زنِ مزبور! / حشمت فردوس!! / بمباران هسته ای ستایش و پدرش !! (خبرا قاطی شده یه نَمور!)
5- سرپرست تیم ملی والیبال ایران/ سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران / سرپرست تیم ملی فوتبال ایران !!
6- حشمت فردوس! / حمید / نامشخص!! ...

- به به! حاج آقا مهدی خودمون!...از اینورا!؟ منور فرمودید قربان! (آیکون "منور کردن!")...
- با اون پنج تای اولی کاری ندارم ولی نامشخص بودن این آخری بد ذهنمو درگیر کرده! بگو خلاصم کن! (آیکون "تست بارداری!")...

مامانگار 1390/07/01 ساعت 18:52

.سلام...
.. جالب بود...
...احتمالا یه دادگاهی چیزی در انتظارشونه...با یه عرخواهی ناچیز که حل نمیشه...از فردا همه میرن به داورای زن دست میدن و بعد هم میان عذر میخوان...دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه !!
(آیکون کاسه داغتر...)

همینو بگو! عذرخواهی که دردی رو دوا نمیکنه!...
من که از وقتی این خبرو شنیدم روم نمیشه توو چشم خودم نگاه کنم! (آیکون "عمق فاجعه!")...

محسن باقرلو 1390/07/01 ساعت 19:25

اصلن ممکنه از فردا
یه دست دادن به داورا توی ورزش باب بشه !

تو هم که همون اشتباه آرش رو مرتکب شدی فرزندم!...
مارو باش داریم واسه کیا پست مینویسیم! (آیکون "کیا!")...

من شرمنده خودم ، شما ، همه هم نسلان و حتی نسلهای آتی هستم برای این جنایت هولناک !! مطمئنا روح بنیانگذار کبیر توی گور حسابی لرزیده !!
(یا خدا ، اینا کی هستن ... )

مریم 1390/07/01 ساعت 22:07 http://mazhomoozh.blogfa.com

تنها یه جمله فحش آلود انگلیسی یادم اومد. اونم چون یه چند روز از پستای بالای هجده خبری نیست و فضای اینجا روحانی شده بیان نمی کنم.

مریم بانو یه ماشالایی چیزی!!
قربون دستت یه اسپند دود کن یه وقت چشم نخوریم!!
والا!!

محبوبه 1390/07/02 ساعت 21:32 http://sayeban.blogfa.com

باز این بچه ها خاک بر سری کردن؟ منم به نوبه ی خودم معذرت میخوام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد