اداره شعر و طرب همایونی!

جای خالی را با گزینه مناسب پر کنید:

احمدی نژاد: ...... در عشق ...... میسوخته است. 

الف) جک در تایتانیک - رز! 

ب) باباطاهر در قرن چهارم هجری - دوبیتی هایی که سروده ام! 

ج) ملت ایران - این حرفهای من!

د) حافظ - امام عصر (عج) 

راهنمایی: لینک! (اگه سر زدید دو بیتی آخر که از سروده های جدید خودشه و به "انسان کامل" تقدیم کرده رو از دست ندید!)... 

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام
اول اینکه لطفا زودتر به یه چند تا نقطه ای چیزی منور کنید این مموتی عزیزمان را که فیل ها هوس جلوس بر گردن نحیفمان را نکنند
دوم اینکه کلا ملت و مجنون و حافظ و کلا همه در عشق همین مموتی خودمان میسوزیم ...حرفیه؟!
سوم هم اینکه خواهشا یه دایره المعارف آیکونی برای این ایکونهای بلاگ اسکای بذارین...واقعا مورد استفاده ی بعضی هاشون رو نمیفهمم...و یا مثلا تفاوت و و ....یا و رو!!!

- ای خدااااااااااااااااااااااا! ترکیدم از بس درباره نکته های فیلترینگ توضیح دادم! :
خیلی وقته که دیگه استفاده از نقطه،خط فاصله،آندرلاین،فاصله و امثالهم میون کلماتی که جزو لیست فیلترینگ هستن "هیچ" تاثیری در رهایی از بند فیلتر نداره! جهت تست میتونید کلمه ای مثل "سlکlس" رو با یک میلیون نقطه اطرافش در گوگل سرچ کنید و باز به در بسته بخورید تا سرتون به سنگ بخوره!...باید در این کلمات بجای نقطه از حروف انگلیسی استفاده کرد (مثل همین حرف L کوچک که در مثال "سlکlس" استفاده کردم)...مضاف بر اینکه تقطیع کلمه هایی مثل "سیاست" یا اسامی ای مثل "احمدی نژاد" یا "خامنه ای" که مد شده همه با نقطه مینویسن از پایه وقت تلف کردنه! چون این کلمه ها اصلا در لیست سیاه جستجوگرهای ماشینی نیستن! مگر اینکه یه دسته آدم واقعی بشینن دونه دونه مطالب این چند میلیون نتیجه ای که برای جستجوی کلمه ای مثل "خامنه ای" آورده شده رو بخونن که ببینن له یا علیه اون شخص بوده و بعد فیلترش کنن که عملا غیرممکنه! (آیکون "نفس کم آوردن!")...

- چرا سیاه نمایی میکنی خواهر من!؟ بلاگ اسکای اینهمه آیکون باحال داره اونارو نمیگی اونوقت دست گذاشتی رو همین چهارتا!...
خب عوضش اینارو دریاب! :

اون آیکون قبل از سلام واقعا نمیدونم از کجا پیداش شده!!!!!

خوب شد گفتیا! دیگه کم کم داشتم آماده میشدم بخاطر این غضبی که بر ما گرفتی و دیگه دوسمون نداری خود زنی کنم! (آیکون "چیزی نمونده بودا!")...

صد در صد گزینه ج

سرو دش منو کشته. ریس جمهور به این گلی و ادب پروری .خدایا دیگه چی از این بهتر؟

رئیس اداره شعر و طرب همایونی.........وای خدا مردم از خنده........خدا نکشتت حمییییییید

وانیا 1390/07/20 ساعت 13:28

[ بدون نام ] 1390/07/20 ساعت 13:50

حمید یه ادرس گوگل پیدا کردم که هرچی بخوای میتونی توش سرچ کنی. واژه ها تو اون فیلتر نشدن یعنی نیازی نیست صدتا نقطه بزنی بعده چیزی، بعد تو سایتایی که میاره احتمال داره اونا فیلتر شده باشن. یعنی خلاصش میشه اینکه واژه ها فیلتر نیستن ولی سایتا شاید فیلتر باشن

- فقط گفتی که دل مارو بسوزونی!؟ خب آدرسشم میدادی دیگه!...
- ضمنا...شما!؟...

لاهیگ 1390/07/20 ساعت 13:50 http://laahig.blogfa.com

محشر بود حمید.

البته من عاشق این عنوانش شدم که بی نظیره.

اداره شعر و طرب همایونی! (جا خالی!)

لسان الغیب 1390/07/20 ساعت 14:39

پیچ و تاب معده ام از بوی توست
انتهای روده ام در کوی توست

حق من اندر کفم باشد و لیک
روی خود کج کرده و بر سوی توست

(آیکون "احسنت!" یا به قول آقا "ایولله انفسکم!")...

بیوطن 1390/07/20 ساعت 14:45

آیکون ترکیدن


نقطه تمام

فرشته 1390/07/20 ساعت 15:39 http://surusha.blogfa.com

فقط شعر نگفته بود....


این مردک مشنگ شعر نگفته بود که گفت!
خیلی جالب بود

فاطمه شمیم یار 1390/07/20 ساعت 17:51

سلامممم حمید خان
تا شماها باشین شک کنین به معجزه ی قرن بیست و یک



:))

خیلی عالیه!

اصوولا جاخالی-هارو خیلی عالی می نویسید!

والبته باقی نوشته هاتوون!


مریم 1390/07/20 ساعت 19:40 http://mazhomoozh.blogfa.com

فکر کنم اولین کامنت بی ادبی در تمام عمر وبلاگ خوانی و وبلاگ نویسی من این باشه که: اِی 2 روحت.

ل.س 1390/07/20 ساعت 20:48 http://www.ghedim.blogfa.com

خال روی تو رو عشق است
در این مسیر عمر چه چیزها که نشنیدیم...

مهدیه 1390/07/20 ساعت 21:00 http://sampad82.blogfa.com

یه مثل معروف هست که میگه اسبا رو که نعل می کنن خرا هم پاشونو میگیرن بالا

توی ده ارادون
ممولی اومد تو میدون
ممولی نگو، بلا بگو
تنبل تنبلا بگو
موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

نه خاتمی، نه هاشمی، نه بچه های تحکیمی
هیچکس باهاش رفیق نبود
نشسته بود با چمران، با چند تا آبادگران

بابای اولی اش می گفت:
ممولی می آی بریم حموم؟
نه نمی آم، نه نمی آم
خودت رو می خوای اصلاح کنی؟
نه نمی خوام، نه نمی خوام
ممولی می خوای بیمه کنی؟
نه نمی خوام، نه نمی خوام
- بیمه مال سوسولهاست
- کی مرده فکر فرداست؟
ممولی می خوای بورس بخری؟
نه نمی خوام، نه نمی خوام
- بورس مال پولدارهاست
- پولدار خر آمریکاست

ملت خوب بینوا
یواش می رفت تو کوچه ها
- مردم چرا یواش می رین؟
- داریم می ریم کار داریم
- بچه داریم، بار داریم
ممولی می گفت: ملت خوب نازنین
سر در هوا، پا در زمین
به من چار سال سواری می دین؟
- نه که نمی دیم، نه که نمی دیم
چرا نمی دین؟
- واسه این که ما تمیزیم
- پیش همه عزیزیم
- اما تو چی؟
جوراب کثیف، کفش پاره، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

ممولی می خوای چی کار کنی؟
ممولی می گفت: می رم سفر
به این طرف، به اون طرف
به کابل و به بغداد، به توگو و ترینیداد
به شهربندرعباس، یه کم اون ور کاراکاس
با این همه کیا بیا، می رم به شهرگامبیا
اون جا همه سیاهن
حموم نرفته ماهن
عکس می گیرن تلق تلق
راه می برن، ترق ترق
همه جا منو نشون می دن
برای ممولی جون می دن

دانشجو داشت راه می رفت
- دانشجویی یا استاد؟
- دانشجوی فرانسه، توی بخش زبانم
- می آی با من بازی کنی؟
- نه جانم
- چرا نمی آی؟
- واسه این که من صبح تا شب، درس می خونم
- چیزهای خوب یاد می گیرم
- آخر می شم لیسانسه، شاید برم فرانسه
- اما تو چی؟
حرف های بد، کتکه رو زد، جوراب کثیف، کفش پاره، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

ممولی می گفت:
می خوام برم به تبریز
بدو بدو عرق ریز
اونجا سخنرانی کنم
به کدخدا یاری کنم
- اولدورم و بولدورم
- سیزه رئیس جمهورم
- پول ندارم، وام نمی دم
- نون ندارم، شام نمی دم
- نه رقص داریم نه شادی
- نه حق و نه آزادی
- نه تخم مرغ شونه ای
- گوجه فرنگی دونه ای
- به جاش خرمای بسته ای
- فقط انرژی هسته ای

در وا شد و بیست تا زن
تو خیابون راه رفتن
شعار دادن، داد زدن
یه چیزی رو فریاد زدن
ممولی اومد پیش زن ها
- خواهر می آی شعار بدی؟
- شعار با هوار بدی؟
- باید بگی به ما راست
- انرژی هسته ای جق مسلم ماست
خانومه گفت: نه نمی گم، نه نمی گم
- چرا نمی گی؟
خانومه گفت: تو رو به خدا
تو رو به علی، تو رو به امام اولی
برو خونه تون، بیت ولی
دختر ریزه میزه
ببین چقدر تمیزه
اما تو چی؟
وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد، کتکه رو زد، جوراب کثیف، کفش پاره، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

ممولی با آه و فس فس
اومد رسید به مجلس
- آهای آقای حداد
- خدا تو رو به من داد
- آهای رئیس و سرور
- تو ای مرد باهنر
- می آین با من بازی کنین؟
- نه که نمی آیم
- چرا نمی آین؟
- چون که می خوایم وکیل بشیم
- رئیس دسته بیل بشیم
- من و حداد و عماد و عموم
هفته ای دو بار می ریم حموم
اما توچی؟
افروغه گفت: نگاش کنین
موضع زور، هاله نور، وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد، کتکه رو زد، جوراب کثیف، کفش پاره، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

ممولی اومد تو پاستور
محافظاش با موتور
الهام رسید بهش گفت
ممولی می خوای بریم حموم؟
نه نمی خوام، نه نمی خوام
می خوای خودتو اصلاح کنی؟
نه نمی خوام، نه نمی خوام
چرا نمی خوای؟
- چون که می خوام با ایرباس
- زودی برم کاراکاس
- با داداشم چاوز جون!
- می خوایم بریم ارادون
- می خوایم بشیم قهرمان
- گور بابای دیگران

بالا رفتیم، ماست بود
قصه ما راست بود

فرشته 1390/07/21 ساعت 08:50 http://surusha.blogfa.com

دست مریزاد...آرش خان عالی بود...

[ بدون نام ] 1390/07/21 ساعت 11:47

اولا شوما(شما) نه برف
ثانیا یعنی الان باید ادرسشو میدادم؟ اخه من دیدم سنت حساسه حمید جان گفتم نکنه خدایی ناکرده از راه به در شی
ولی خداییش فک میکردم من اخرین نفری هستم که اون ادرسو کشف کردم توسط برادرم، واقعا شوما هم نمیدونی ادرسشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا حمید یکم دیگه اصرار کن شاید بت گفتم


راستی چرا اسمم نبوده تو کامنت قبلی؟حقیقتشو بخای وسوسه شدم تو این کامنت عمدا اسممو ننویسم برادر ابَرچند ضلعی

همون اول هم شناختمت! ولی فکر کردم بهتره بذارم خودت اعتراف کنی که بار گناهانت سبک بشه!...آره اینجوریاس جزیره جان! (آیکون "خانم مارپل!")...

[ بدون نام ] 1390/07/21 ساعت 13:47

بله دیگه اقا بله. خدا لعنت کنه باعث و بانی اونیرو که باعث شد این بلاگ اسکای مجهز به سیستم" آی پی لو بده" بشه، یعنی دیگه نمیتونی یکی رو بزاری سر کار. باز هم خدا بیامرزه رفتگان اونی رو که گفت تو بلاگفا آی پی ها لو نمیره واسه احترام به حریم خصوصی مزاحما، بی اسم میای میشناسنت، بی رسم میای میشناسنت. م.م.ل.ک.ت.ه داریم نمیتونی توش یکی رو سرکار بزاری

این ای پی مثه ای دی کالر میمونه ها. پته ادمو میریزه رو آب.
واسه اینکه زدی تو ذوقم و گفتی از اول میشناختیم ادرس و بت نمیدمتازه اصلا هم اصرار نکردی

صنم 1393/03/11 ساعت 02:46

دلقکا دارم به همجنسگراییتون ایمان میارم چونبازهای بی خاصیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد