رد شدن ماشینهای بزرگ مثل پرادو از کنار پیکان کریم آقا ممنوع!

 

رد شدن ماشینهای بزرگ مثل پرادو از کنار پیکان کریم آقا ممنوع: کریم آقا یک آدمی است که در سر خیابان ما مسافرکش میباشد. او همیشه اول خط که سر خیابان ما است وایمیستد و داد میزند "آزادی-دور میدون". بعد هر وقت یک ماشین بزرگ مثل پرادو از کنار ماشینش رد میشود همینجوری تا دور بشود آن را نگاه میکند و بعد که رفت آه میکشد و دوباره میگوید "آزادی-دور میدون". این تابلو برای این است که ماشینهای بزرگ مثل پرادو بروند از یک جای دیگر رد بشوند که کریم آقا آنها را نبیند و دلش بخواهد و غصه بخورد و به جای آن همیشه خوشحال باشد و بگوید "آزادی-دور میدون". باتشکر.

نظرات 30 + ارسال نظر
جودی آبوت 1391/04/04 ساعت 15:20 http://j

یعنی عاشق این مملی ام !!!

آوا 1391/04/04 ساعت 15:31

آزادی-دور میدون.....پیکان
پرادو....آقا کریم..مملی
ودنیایی به دورنگ.فقط
دورنگ متفاوت...یکی
همیشه سیاه و...و
دیگری قررررررررمز.
یکی همیشه رنگ
و وارنگ و دیگری
سیاه ....به رنگ
حسرت.........
یاحق...

سیاه...قرمز...
چه تعبیر متفاوت و زیبایی بود...مرسی...

آرشمیرزا 1391/04/04 ساعت 16:00

حمید این مملی نوشتها رو می خوام برای یه کار تلویزیونی پیشنهاد بدم
هستی؟

من که هستم! اونا باید باشن! (آیکون "حل بودن پنجاه درصد قضیه!")...

محسن باقرلو 1391/04/04 ساعت 16:23

لعنت به تو
آخه مسخره میشه
من هی بیام اینا رو بخونم و بگم : لعنت به تو ...

این حرفا چیه!؟
تکراریتونم عشقه حاج آقا!...

آآخیییی مملی چقد همه چیو درک میکنه آخه
آقا حمید می خوام برای این خلاقیتتون در نوشتن مملی نوشتها تشکر کنم
مملی یه بعد از شخصیت کودک همه ادم بزرگهای امروزه
ای کاش "اگزوپری" زنده بود..

آره...به نظر منم همه - حتی اونایی که فکرشو نمیکنیم- یه کوچولو بچگی توو دلشون دارن...حالا دیگه دست خودمونه که سیب بچینیم و حسن کچلمون رو از تنور بکشیم بیرون یا بذاریم همونجا واسه خودش بخوابه و قاطی اینروزامون نشه!

هرچند فکر میکنم ارزش این مملی نوشتها کمتر از اثر اگزوپری نباشه حمید خان
موفق باشید

بیخیااااال! ما جنبه ی درست و درمون نداریم باورمون میشه از فردا هیچکسو تحویل نمیگیریم شر میشه ها! گفته باشم! (آیکون "اخطار قبلی!")...

الف 1391/04/04 ساعت 17:52

این وانته یا پرادو؟!
البته می تونستی مملی تربنویسی ها این یکم شبیه نامه ای به خدا و دعای نزدیک افطار و یکم .....باسمه ای بود .البته ببخشیدا ....شما عادت داری به تعریف شنیدن گفتم خرق عادت کنم .
می دونی مملی یکم رند بود قبلا شیطون بود البته در اینکه بچه ها پاک و معصوم اند و...چه چه شکی نیست اما چه بدونم نچسبید .چسبش کم بود .یعنی چون قبلیا بهتر بود این نچسبید و گرنه اینم خوب بود .
.................
امیدوارم شناسایی نشم خیل هوادارنتون یه بمبی چیزی نندازن دم خونمون .امان دهید مرا ....

- میفهمم چی میگی. بین لحن بچگونه ی حقیقی و لحن بچگونه ی کلیشه ای یه مرز باریکی هست که آدم باید خودش رو جای بچه بذاره تا بتونه تشخیصش بده. علی رغم ظاهر ساده اش کار خیلی سختیه. همیشه سعی کردم حواسم به این نکته باشه و رعایتش کنم. حالا گاهی درمیاد گاهی هم نه...
- مگه هوادارای بنده بن لادن و ایمن الظواهری هستن که بمب بندازن دم خونه تون!؟ هوادارای بنده شیک و تر تمیز کارشون رو انجام میدن! (آیکون "آلن دلون با هفت تیرِ صدا خفه کن دار!")...

[ بدون نام ] 1391/04/04 ساعت 18:23

خوشبحالت که هوادارات شیک و تر تمیز کارشون رو انجام میدن!! ( آیکون بی تربیت مخفی !!! )

واللا اونجوری که بنده شنیدم معمولا همه ی هوادارا همینجورین!
یعنی میگی هوادارای شما شیک و تر تمیز کارشون رو انجام نمیدن!؟ (آیکون "بی تربیت آشکار!")...

محسن باقرلو 1391/04/04 ساعت 18:25

این بالایی من بودمیه !

ممنونم! خدا از بی تربیت بودن کمت نکنه! (آیکون "ایشالا توو شادیاتون جبران کنیم!")...

mmad 1391/04/04 ساعت 19:30 http://nemidanam.blogsky.com

چیز ندارم بگم قشنگ بود فیض بردیم آق حمید
حالا ما یچی گفتیم شما چه زود باورید ارجاع به کامنت های پست قبلی

در همانجا جوابیدیمتان! (آیکون "هنوز در فاز ابوسعید بودن!")...

پروین 1391/04/04 ساعت 20:15

به قول محسن خان مسخره است که من هم هی بخونم و هی بگم دلم کباب شد با خوندن این مملی نوشت. و یا اینکه چقدر این مملی دلش زلاله و ..... اما همینه که هست!

مخلص شما پروین خانم عزیز هم هستیم!

زهرا.ش 1391/04/04 ساعت 20:30

"بعد که رفت آه می کشد!" این مملی داره بزرگ می شه انگار! آه کشیدن رو درک می کنه!!
آهنگ دیدی داری،سینا حجازی رو گوش کردین؟

نشنیده بودم. الان دانلود کردم و گوش دادم.
بجز پایان کلیشه ایش باقیش باحال بود!

یه نکته ی جالبی هم که توش بود فرار رندانه اش از سانسور بود! یجوری که نه سیخ بسوزه نه کباب!
"شما......! ما نداشتیم! خب نداشتیم!
شما زنده حالشو میبردید! ما فیلمشم حتی نداشتیم!"...

الهه 1391/04/04 ساعت 22:21 http://khooneyedel.blogsky.com

نمیدونم ایراد از این آهه که بی اجازه هی مسیر نای رو بالا و پایین میره یا از این دل واموندهٔ آدما که همیشهٔ خدا یه پاش میلنگه.....

آره همیشه همینجوریه
یا واقعا جای یه چیزی خالیه
یا آدم فکر میکنه که واقعا جای یه چیزی خالیه

فرشته 1391/04/04 ساعت 22:23 http://houdsa.blogfa.com

من دلم واسه مملی میسوزه حمید...

خیلی زود بزرگ شده...خیلی...

واحه 1391/04/04 ساعت 23:01

آخی هزار تا از این کریم آقا ها تو این شهر هست شایدم ده هزارتا شایدم صد هزارتا... میلیون تا... که حتی نگاه نمی کنند، حتی آه نمی کشند، هیچ نمی گویند قانع و راضی به داشته هایشان بی آنکه سر بلند کنند زندگی می کنند... سربلند...

خب آره...بعضی کریم آقا ها هم اینجورین که شما میگی...

علیرضا 1391/04/04 ساعت 23:28

تردد 17هزار تا تاکسی قدیمی غیر مجاز شد ! خیلیم خوبه ... اصلا بد نیست ... اما طبق معمول هیچ تضمن حتمی و محکمی برای بیکار نشدن این آدما نیست ... 17 هزار نفر ... مهم نیست اسم چندتاشون کریم آقاست ... حتی مهم نیست "پرادو" آرزوی دست نیافتنی چندتاشون باشه ... مهم اینه که ...
بیخیال
راستی از اون 30000000000000 تومن چه خبر؟ تعداد صفراش درسته دیگه نه ؟

- مهم اینه که دیگه انگار هیچی برای هیچکس مهم نیست...
- نه! یکی زیاده! همین شماهایید که مشکلات مملکتو بزرگنمایی میکنید دیگه!

علیرضا 1391/04/04 ساعت 23:30

میدونم نباید کش بدیم ... ولی خداییش هنوز هم جاش میسوزه !!!

آفرین! تو که میدونی نباید کش بدی نده دیگه! چرا بیخودی بهانه دست دشمنان عنود لجوج میدی!؟ (آیکون "لذتی که در عفو هست در بخشش نیست!")...

[ بدون نام ] 1391/04/04 ساعت 23:40

سلام مملی جان. چقدر اقا کریم مرد خوب و مهربانی است، من وقتی بچه تر بودم بارها در سرویس مهدمان میدیدم که وقتی ماشین های خیلی خوشگل و گران قیمت از کنارمان رد می شدند راننده سرویسمان یک حرفهایی میزد درمورد صاحب ماشین خوشگله و بستگانش. البته من فک میکنم راننده ی ما جز فامیلهای همه ی راننده گان ماشینهای خوشگل بود چون خیلی مطمئن در مورد دخل وخرج شان نظر میداد
مادرم همیشه میگفت :حرفهای راننده مان زشت است وَ من نباید یادشان بگیرم به خاطر همین من هروقت از ان حرفها میزند گوشهایم را میگرفتم و شعر زیر را میخواندم:

دیروز با مامان جوون
رفته بودیم خیابون
ماشینهای جورواجور
اونجا دیدم فراوون
یک ماشین کوچولو
شبیه یک قورباغه
توی خیابون دیدم
گفتم چقدر این ماهه!
اسمش چیه مامان جان
این وانته یا پیکان؟
گفت : هیچکدوم عزیزم
نه وانت و نه پیکان
یک ماشین قدیمی
این کوچولو فولکسه
شنیده ام گفته اند
یه ماشین دو لوکسه.

الان که ساعت خیلی دیره و مملی خوابه و نیست جوابتو بده عموجون! ولی بنده که بیدارم خیلی از این حرفات خوشم اومد! ترانه ی آخرشم خیلی خوب بود! منم بچه بودم یه شعر بلد بودم که توش قورباغه داشت و الان که شعرتو خوندم یاد اون افتادم ولی هرچی فکر میکنم کلمه هاشو یادم نمیاد! یادم اومد میام بهت میگم! شب بخیر!

علیرضا 1391/04/05 ساعت 00:38

لایک و دیس لایک رو هم اضافه کردم
لطفا همه نظرشونو بگن تا ببینیم کدوم بهتره و اون یکی رو بردارم

دستت درد نکنه علیرضاجان
به نظر من لایک و دیس لایک سرراست تر و قشنگتره. فکر میکنم اینجوری مشارکت مخاطبها هم بیشتر میشه...مضاف براینکه اون مشکل چندبار امتیاز دادن در سیستم امتیازبندی رو هم نداره
باز هم ممنون که انقدر به نظرات اهمیت میدی و به فکر بهتر شدن اینجایی...

mmad 1391/04/05 ساعت 00:47

شیفته ی (خو چجوری نوشته میشه) این آیکون ابو سعید شدم که مث بعضیا نیس فقط خیر تو اسمشون باشه
(آیکون: الحق که ابوالخیر برازندته)
نمیدونم چرا یاد دیالوگ انیمیشنه مریو مکس افتادم نمیدونم دیدینش یا نه
با اینکه من یه کافر م اما کلاه یهودیم را سرم می‌کنم تا مغزمو گرم نگه داره
(آیکونه یکی که فک میکنه فقط خودش میدونه که چرا یاد این دیالوگه افتادوبه اینجاچه ربطی داره)

باتشکر.

مری و مکس رو یه بار دیدم ولی این دیالوگ رو یادم نمیاد...به هر حال دیالوگ محشریه...کنار ابوسعید که بذاریش باهاش میشه تا بالاهای منیریه رفت...تا بالاهای ماه منیریه...

silent 1391/04/05 ساعت 01:58 http://no-arus.blogfa.com/

ازین پس بجای واژه غریب و نا آشنای پیکان بگوئید پراید!!

هر بار که این تفسیرای مملی رو می خونم ، می مونم چی بگم...
کاش اینا رو میشد چاپ کرد... خیلی خیلی خوبن...
من فکر می کنم تو گاهی واقعا مملی میشی حمید... وقتی اینا رو می نویسی دقیقا یه بچه میشی با همون صداقت و پاکی و زلالی...

پرند 1391/04/05 ساعت 09:00 http://gipsymoonn.blogfa.com

هر دفه میام همینو میگم و میرم : تو معرکه ای پسر...

سما 1391/04/05 ساعت 11:15

وای که چقد مملی حواسش به همه چیز هست...

سپیده 1391/04/05 ساعت 12:08

خوب ... ( در قالب هواداران شیک و تر و تمیز )

صوری 1391/04/05 ساعت 12:43 http://soorii.blogfa.com/

(خالی از حرفهای تکراری همیشه)

راستی میدونم وبلاگم قابل این حرفها نیست ولی اگه گذرت افتاد بسی حض میبریم
( تو اولین نفری هستی که به خودم اجازه دادم این درخواستو بگم شاید برای صمیمیتیه که با خواننده هات داری به هر حال ساری)

خواهش میکنم
باعث افتخار بنده اس
حتما خدمت میرسم

صوری 1391/04/05 ساعت 12:47 http://soorii.blogfa.com/

یعنی واقعا دوتا دیس لایک داشت این مملی نوشت؟


بی ذوقا!!!!

چرا!؟ خب دموکراسی یعنی همین دیگه!
اتفاقا این ابزار لایک و دیس لایک ابزار خیلی خوبیه از این نظر که دوستانی که رودرواسی دارن و نمیخوان خوش نیامدگیشون رو با کامنت بگن اینجا نظرشونو میگن دیگه!

پونه 1391/04/05 ساعت 13:11 http://jojobijor.blogsky.com

خیلی خوب بود دست شما درد نکنه

حسرت خوردن تو این اوضاع نا بسامان کنونی ...آبی است اندک بر روی تخیلات و آمال دست نیافتنی قشر ضعیف جامعه که متاسفانه 99 درصد مردم رو شامل میشه و این یعنی ........................حسرت قرن...........................
ولی...ولش کن...ممنونم مملی جون.

حسرت خوردن آبیه بر آمال دست نیافتنی!؟ فکر نکنم اینجوری باشه ها!

yasna 1391/04/06 ساعت 21:57 http://delkok.blogfa.com

آحه مملی پرادو کجا میشناسه حمید خان؟ حالا میگفتی کامیون یه چیزی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد