به هر حال هرکسی یه استعدادی داره ...

والا ما هر دختری رو نشون کردیم واسه خودمون ، تو کمتر از دو هفته یه خواستگار توپ براش اومد و رفت خونه بخت ...


+ فکر کنم اون روزی که خدا استعدادها رو تقسیم میکرد من دیر رسیدم ، به درد نخورهاش رسید به من :|

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا 1392/02/25 ساعت 00:27

تو رو خدا بیا مارو هم نشون کن بلکه این بختمون بازشه

عه پس متقاضی هم داره این استعداد ما :|

khodam 1392/02/25 ساعت 10:05

بیا یه لطفی کن من رو هم نشون کن بلکه...
:دی

نه دیگه الان تو ترکم ، استعدادهای به درد نخور رو باید ترک کرد !
خوشبختیش میمونه واسه طرف افسردگیش میمونه واسه ما :))

عاشق(سکوت) 1392/02/25 ساعت 17:00

عمو میگم الان من یه فکر اقتصادی کردم..بگو چی
بنگاه ازدواج که یادته؟؟؟بیا باهم ادارش کنیم تو برو خواستگاری دخترا من خودم نسبت به خواستگاری که براش میاد نرخ تعیی میکنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد