! wanted

 

 

 

وقتی قدیس ها غیبشان میزند...............؟  

 

الف) از هبوطشان به زمین پشیمان شده و مجددا به عوالم بالا عروج نموده اند.

ب) در کنجی مشغول مراقبه با خویشتن و بررسی مراحل بعدی طی طریق عرفان و کمال اند.  

ج) مدتی سکوت پیشه کرده و در خفا درجه ی خلوص و وفاداری پیروانشان را محک میزنند.

د) پر و بال مبارکشان بین چرخ های لیفتراک گیر کرده و درگیر رها سازی خویش هستند!  

ه) علت غیبت ایشان به شما هیچ ربطی ندارد و فقط میتوانید در غم دوریشان اشک بریزید!! 

 

نظرات 30 + ارسال نظر

بنده عارضم خدمتتون که ؛ در ابتدای امر غیبت ایشون به شما هیچ ربطی نداره و کماکان به ریزش اشکتون ادامه بدید .
در رتبه بعدی ، پیروان آسه آسه ، ریزه ریزه ، بی تو قلبم میره وایسه ، آها نه ببخشید همون آسه آسه گل و شرینی به دست مراتب خلوص و وفاداریشون رو نشون بدهند بلکه فرجی شد .

هاله 1391/03/26 ساعت 21:41

هاله ی نورر
من می دونسم محمود خودخواه نیست و دیگران رو هم از کراماتش بهره مند می کنه

عارفه 1391/03/26 ساعت 21:46

جواب را فهمیدین به ما هم خبر بدین

فرشته 1391/03/26 ساعت 21:49 http://houdsa.blogfa.com

گزینه :ه:...

پروین 1391/03/26 ساعت 21:59

با سلام به خوانندگان وبلاگ دانه های حرف و تشکر از گردانندگان وبلاگ و تشکر و قدردانی از پدر و مادر عزیزم که مشوق من بودند و با تکیه به الطاف خداوندی مراتب موافقت خود را با کامنت دل آرام عزیز اعلام میدارم . (تشویق حضار....)

میلاد 1391/03/26 ساعت 22:29

گزینه "ه" با درجه خلوص و شدت بسیار بسیار بسیار بالا

پروین خانم عزیزم
منم همزمان دارم با حضار تشویقتون میکنم ( آیکون پاک کردن اشک از گوشه ی چشم به خاطر ذوق زیاد از موافقتتون با این حقیر )

جزیره 1391/03/26 ساعت 22:29

هیچی بابا، خودشو لوس کرده، یه مدت نباید تحویلش گرفت تا خودش با دو دست ادب که نه، با دوپای ادب برگرده

میلاد 1391/03/26 ساعت 22:40

ولی خداییش بگیم به ما ربطی نداره ها ا ا ا ا

عاطی 1391/03/26 ساعت 23:10 http://www-blogfa.blogsky.com/


گزینه ها نزدیک بهم بوود!!!سوال مفهوومی بوود!:)))

امیدوارم هرجا ک هستن دلشوون شاد باشه!و زودی برگردن وهزاران هزار!خونواده رو از نگرانی برهانند!:دی

فرشته 1391/03/26 ساعت 23:15 http://houdsa.blogfa.com

دل آرام منم باهات موافقم...بیا خودم اشکاتم پاک میکنم...

قربان شما فرشته عزیزم

گلنار 1391/03/27 ساعت 00:38

در متن طنز پیغامگیر از جملات خود آقای قدیس کمک گرفتم و نوشتم :

روزها و شب ها در وبلاگ هستم بدون هیچ چشمداشتی .دعوتتان می کنم که بیایید به بلاگ اسکای و رستگار شوید.

گویا چشم زدیم قدیس اعظم را
فکر کنم گزینۀ بعد از ه باشه ..به نام "رو کم کنی" یا "حالا نشونتون می دم " یا "یک درس ادبی بهتون بدم اون سرش ناپیدا " و تو این مایه ها .

گزینۀ " د " را هم هستیم (آیکون بدجنسی).
این عکس هم که آخرشه ..هاها
مرسی.

نگار 1391/03/27 ساعت 02:23

پر و بال و لیفتراک تیراژه جون! فک کن !!!

....... 1391/03/27 ساعت 08:08 http://www.alefsweb.blogsky.com

میلاد رو اگه حذف کنی مجلس می شه زنونه

ارش پیرزاده 1391/03/27 ساعت 08:26

گزینه ب خوبه .... در کنجی مشغول مرحله رد کردن هستند

من میگم ببینید کجا داره آتیش می سوزونه. حالا بعدا صداش در میاد. یا یه وبلاگ دیگه زده یا داره تو وبلاگ یکی دیگه می نویسه یا .......
(ایکون تشویش اذهان عمومی)

بابک اسحاقی 1391/03/27 ساعت 09:14

دوستان گول این تیراژه رو نخورید
این عکس من نیست
این عکس سنت گربه نره قدیسه
و به من ربطی نداره

آوا 1391/03/27 ساعت 10:50

گزینه دال صحیح می باشد
اوهووووووووووووووووم
هور هور هور هوررررر
یاحق...

امممم ... خب ... ما هم فکر کنیم گزینه ه درست باشه ...

بچه تیر دوقلو 1391/03/27 ساعت 12:28

هی هاااااات...



تو کجایی ای مرد؟!؟!



آسمان را ماه برد...



تو خواب را وعده ام میدهی

آرشمیرزا 1391/03/27 ساعت 12:30

و) در گوشه ای دنج درک بر حق نهاده و سخت می گرید
ز) نیت دارد که دیگر جز بر حق ؛دهانش را نگشاید
ح) از بس که حرفش حق است نیازی به انتشار آن نمی بیند
ط) دارد با آرشمیرزا روی پایان نامه ی حقوق بین الکپل کار می کند

.

ایشالا زود بر میگرده ،

عکسه خعلی با حال بود.ما هم دلمون واسه جوگیریات و نویسندش تنگ شده.
:|

جزیره 1391/03/27 ساعت 16:25

اااااااااِ این پست تیراژه بود؟
من فک کردم سنت کیامهر قدیس نوشته،اصن به اسم نویسنده توجه نکردم

جزیره جان
کلا خسته نباشی شما خواهر جان!!

yasna 1391/03/27 ساعت 17:57 http://delkok.blogfa.com

تیراژه از دست تو اگه گذاشتی بنده خدا یه استراحتی بکنه... نمیذاری که
ولی جدا وبلاگستان دچار رکود شده با نبودنش

پروین 1391/03/28 ساعت 03:01

دل آرام جانم
این اشکها رو پاک نکن. به حرف فرشتهء عزیز هم گوش نکن! این اشک ها قیمتی اند. ارزشمندند!!

من خودم چند روز پیش گزینه "و " رو کشف کردم
ولی نمی گم که

هاله بانو؟!!!!!
واقعا که!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد