اِن-قدر دوستت دارم که اِن میل میکند به بینهایت ...!


PRISON


گاهی آدما به جایی میرسن که "فرار" دیگه براشون چاره نیست ، هدفِ !


شطرنج باز

حس ِّ شطرنج بازی را دارم که حریفش ماتش برده است .


سرتیتر خبر ها


از ساعتی پیش جنگل های دلم گرفتار آتش دلتنگی شده اند / آخرین گزارش ها خبر از پیشرفت لحظه به لحظه ی این حس میدهند !


حساسیت فصلی ست اما تو باور نکن


نیستی و

تنهایی را اشکها "به رویم می آورند"


از حال ما اگر پرسیده باشی!


خوبم ، فقد کمی درد میکنم!


دو جناح مخالف


دلم شده اصلاح طلب


عقلم شده اصول گرا

با هم ساز نمی آیند این دو جناج ...

دروغ تکرای و تلقینی

خسته از دروغ تکرای و تلقینی
که یک روز خوب می آید
و تو ظهور میکنی بر من در آن روز
و روشنایی قلب و خاطراتم را پر میکند
.
نوشته Mr last - آقای آخر

اولین عشقـ یک دختر


هیچ لذتی بالاتر و بهتر از این نیست که اولین عشقـ یک دختر باشی و بدترین لحظه لحظه ای است که می خوای از اون جدا بشی و بدون اینکه اونو ببینی یا باهاش صحبت کنی صدای بغض و اشکاشـ تو تمام ذهنته :|