فقط بلدن مال مارو بخورن

مالیات حقوق زپرتی من کارمند ماه به ماه  

قبل از اینکه به دست خودم برسد 

کسر می شود و می رود به حساب عمو محمود 

اما آقای برانکو ۵۰۰ میلیون تومان مالیات ۸ سال پیشش را هنوز نداده 

به ت ... ش هم نیست . 

من دو تا گوش دارم 

حرف دلت را بزن 

پانتومیم بازی نکن 

 

واکنش شیمیایی

واکنش دهنده ها من و سیگار هستیم و فرآورده خاکستر حاصل از نبودنت..

آرش گلی به جمالت

-بابایی ؟

- جان بابا ؟  

-

- ریش گذاشتی چقدر زشت شدی

- اینا ریش نیست پسرم اینا محاسن هستن  

-

-بابایی محاسنت از معایبت زشت تره

- تو مگه معایب منو دیدی ؟  

-

- نه ولی آرشمیرزاد دیده واسم تعریف کرده

- آرشمیرزا غلط کرد ( شوهر کرد... همه رو در به در کرد... منو خونین جگر کرد... )  

 

صیب !



از آدم بودنم چه نصیبی؟




دیگر نه حوّایی مانده و 




نه سیبی!




بی صدا لطفا

ب مثل بادکنک 

ب مثل بغض 

دو کلمه با شروعی یکسان

و خاتمه ای مشابه

ترکیدن ...  

رند

شغل خوبی داشت.

پسورد رند درست میکرد و به قیمت خوبی می فروخت.


شاعر مست


آه ای عشق ...


دهنت سرویس ...


شات

آدم پشت مگسک هرچه زشت تر باشد 

چکاندن ماشه راحت تر است ... 

 

برق می اندازمشان هر روز



کلاغ پیری ام

دلخوش به لحظه هایی طلایی

                     که از تو دزدیده