زلزله



آنقــــدر که در فکـــــر غــــزل بودم من 

در جــــان غزل همیشه حل بودم من


آن وقت که پس لرزه ی عشقش آمد
از بـــخت بــــدم روی گسـل بودم من 



.

تثبیت قیمت ها

اونایی که میگن قیمت ها افزایش پیدا کرده، اشتباه میکنن.

قیمت ها ثابت مونده.

این واحد هاست که تغییر کرده.

قبلن می نوشت، کیلویی 4000 تومن. الان می نویسه نیم کیلو 4000 تومن، یحتمل تا چند وخ دیگه 10 گرم 4000 تومن.


مولوی راسته ی سیگارفروشها !


من غلام قمرم ؛ غیر قمر هیچ مگو

کنج عزلت بگزیدم ؛ ز دَدَر هیچ مگو


.

بنزین لیتری هزار ... آخ جونمی جون فشار

ده سال پیش آدم های ثروتمند می توانستند ماشین کولر دار سوار بشوند 

ولی حالا آدمهای ثروتمند می توانند کولر ماشینشان را روشن کنند . 

  

انت الحق!

 "حلاج"ات میشوم  

اگر  رشته هایم را پنبه نکنی... 

 

"عینک ریبن اصلُم هرچی دارُم مال تو!"...

خبر: ورود عینک آفتابی به کشور ممنوع شد. (لینک) 

سوال: به نظر شما مسئولین موقع اتخاذ این تصمیم تاریخی که در حد تصمیم کبری حائز اهمیت میباشد چه فکری کرده اند!؟
الف) آقا ما که داریم همه چیز (از جمله انواع داروهای کمیاب خدادتومنی و قطعات یدکی هواپیما!) را خودمان تولید میکنیم یه دفعه این را هم خودمان تولید کنیم و خلاص دیگه! ب) برادر من! عینک دودیست! مواد مخدر که نیست ورودش به کشور علی السویه باشد! اصلا شما میدانید چه خانواده هایی تا حالا بخاطر عینک آفتابی از هم پاشونده شده اند!؟ نه! واقعا میدانید!؟ ج) طبق 

تحقیقات ما فاز اول فتنه با ورود عینک دودی به کشور بوسیله عوامل لندن نشین آغاز شد که میخواستند مردم اینها را بزنند چشمشان تا دیدشان کم شود و اینهمه پیشرفت را نبینند و بعد بریزند در خیابانها و قلاده های طلابازی دربیاورند!  د) به استناد فیلمها و سریالهای تلویزیونی از بدو تاریخ هرچه آدم پدرسوخته و طاغوتی و خراب یا بیلیارد بازی میکرده اند یا عینک دودی داشته اند! اصلا شما یک نفر آدم خوب را نشان بده که عینک دودی داشته باشد! واللا به قرآن!

 

ای نام تو بهترین سرآغاز
با یاد تو باده می دهد فاز 

 

.




بیــــــا تا راه بر غمهـــا ببنـــدیــــــــم

مبــــادا تـا بـپــوسیم و بگنــــدیـــــم


مثـــال اسکـــلت باشیــــــم و حتی

پس از مردن ؛ به مرگِ خود بخندیم



.

مایکلّــــــا شوماخر !!!

و [خداوند] رانندگی را در بین نسوان رواج داد تا وسیله ای باشد برای کسب روزی صافکاران و نقاشان اتوموبیل ، باشد از بیمه بدنه دارندگان باشید :دی

والله!

توی سرازیری خدا کمک می کنه. اما توی سربالایی خدا می ایسته و فقط نگاه می کنه.


کشیش در فیلم «سینما پارادیزو»