تنهایی یعنی ...


لب خوانی حرف های ماهی قرمز کز کرده گوشه تنگ کوچکی که از عید مهمان اوپن آشپزخانه ی مادر بزرگ شده است ...



هوای باده و خُم دارم امشب 

بجای مزّه ؛ آلبوم دارم امشب

فقط عکسی برایم مانده باقی

به چشمانم تلاطم دارم امشب



.

ناجیانه

من شاه دلـم بی بی خاجی 

من کمپرسی تو هم گاراجی 

 

اســتاد بــلامنـازع دوبـیتــی 

حـق جوی کچل آرش ناجی 

  

 


و عشق

انعقاد نطفه ایست

در زهدان ِ 

زنی نازا ..!




.

تفاوت

تفاوت رابطه زناشویی و رابطه قدرتهای بزرگ با ایران اینه که :


توو روابط زناشویی ،‌ اول گفت و گو میکنن و بعد فشار میدن.

ولی توو رابطه قدرتهای بزرگ با ایران ، اول فشار میدن تا بعدن گفت و گو کنن.


شادی یعنی تو

مفاهیم تاریکی و سرما در علم جایی ندارند 

ما نبودن نور و حرارت را اینطور تعبیر می کنیم   

در دنیا چیزی به نام غم نیز وجود ندارد  

عدم وجود شادی چنین حسی را به ما القاء می کند ... 

 

اشک

... شورش را در می آورد و از چشم آدم می افتد  

 

خورشید من

روز های بی تو!!!
نه...
نه درست نیست. 
بدون خورشید که روز نمیشود
لحظه های بی تو بهتر است

مهلت بده!

 
نه این که پای رفتن ندارم

 

عزیزم 

من فقط کمی خسته ام.. 

 

نچسب !


با تنهایی که اخت شوی حس میکنی ...

تِفلون پیامبر هستی در سرزمین سیریش ها !!

و در هر زمان و مکانی برای انجام رسالتت پا فشاری میکنی .

"باز کردن گره های هندزفریت و ... "