تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع بسیار کار خدا پسندانه یست ،

خاصه آنکه آن ارباب رجوع محترم ، از بانوان مکرمه باشد.



همیشه دست ِ یاری داری ای عشق

گــلی ســرخ و اناری داری ای عشق

چــــــرا بـــا من که تنهـــا و غریبــــــم

ســـر نــاسازگـــاری داری ای عشق؟


.



نبینم تــــوی دام ِ غم بیفتــی
ویا درغصـــه و مــــاتم بیفتــی
از آغـــــوش خودم یادی بسازم
که تا شاید  شبــی یادم بیفتی


.

از دیگران بپرسید "یک شب چند روز طول میکشد؟!"

مطمئن باشید آنهایی که به شما میخندند آدمهای تنهایی نیستند !

عیدانه


بگیــرُم جــــــای قهوه ؛ فال ِ ابروت

خوشه حــــال ِ مو از احوالِ ابروت

تو که قرص قـــــــمر توی چشاته!

چه بی جا باشه استهلال ابروت



.



زود بیا ! خوب شود حالمان

چفت شود گودیِ انداممان


.

تهران..امروز..سی دقیقه ی بامداد..

تب کردم میان چروکهای ریز چشمانت 

 

 تبریز شده ام و ... 

                          بی وقفه می لرزم. 

 

 


لب از گفتن نبندی هم چه سودی؟

مخاطب؛ جمع ِ کوران و کران است



.

النظافةُ من الایمان

" زنده شورتُ ببرن "

برای عزیزی که بوی گند گرفته از بس حموم نرفته استعمال بفرمائید

ای خاک ای ضحاک

داریم با هم بی حساب می شویم ... 

-

همسنگ گل و درختی که زاییده ای

هر روز از عزیزان ما جان می ستانی 

در عجبم که تو عزیز را چه بنامم

 

خاک یا ضحاک ؟ 

  

 

 

-

 فطریه من تقدیم به آذربایجان ...