یلداتون مبارک


یلدا بلند ترین شب سال و آخرین نفس پاییز و آغاز زمستانی سرد نیست

یلدا یعنی ولادت مهر و تولد خورشید*

یعنی زندگی  جیره مختصری ست ... مثل یک حبه قند**


*لینک

**سهراب سپهری


کدوم جمعه؟ کدوم پایان دنیا؟

سلام.... 

 

  

 

 

همیشه نزدیک تر از این جمعه 

همیشه واقعی تر از این شایعه   

 

  

 

 

اسمشو نمی برم

 

 

 

 

 

: )

 

این آخر عمری اومدی وبلاگ می خونی که چی؟! 

برو دو رکعت نماز بزن به کمرت 

دو خط قرآن بخون 

 دو تومن صدقه بده

یه توشه ای برای آخرتت فراهم کن  

داری می میری بدبخت 

... 

.. 

.

آهای نوستر..

دنیا اگر انارِ یلدای ِ امساله بود...


شاید ترک می خورد.

بساز بساز که داری خوب میسازی!


تا حالا دیدین یکی ب-ر-ی-ن-ه بعد بشینه با ماله

باهاش طرح های جدید درست کنه؟؟

نگران نباشید..

سایپا این کار رو کرده:

پراید 101..102..103..104..105..110..115..120..!


المثنی شده ام



باید استشهاد محلی جمع کنم
این شناسنامه ،
این عکس،
این ادم
خود من بودم
قبل از این که تو مرا گم کنی




عاشقانه ی خرکی!


اتوبوس نخواستیم بابا

یه نصفه بوس بده..!



*اینکه من هم اینجا و هم تو وبلاگ "shadow" مینیمال عاشقانه

بنویسم به نظرم کار بیهوده ایه..!

از این به بعد اینجا مینیمال مینویسم ولی نه عاشقانه..!

4


پروردگارا


قول بده دیگه تکرار نکنی




بی شک کار توست



چشم هایم را گم کرده ام
چه کسی آخرین بار،
            اشک های مرا دیده

*


بد خوابی هایم را از چشم پاشنه آشیل دلتنگی ها میبینم

وقتی که مست از تصور بودنت

دروازه های خیال را به روی خاطراتمان باز میکنم

و هر نصف شب کابوس رفتنت از دلشان سربر می آورد


*عنوانش را هم بخوانید"تروی" و یا حتی "رویت" ...

اصلا چه فرقی دارند وقتی که دیگر هر دویشان افسانه باشند ؟؟!