شیطنت عشق

 

شاید اگر آن روز اول 

تو جای آدم بودی 

شیطان هم در برابر این همه زیبایی  

عاشقانه سجده می کرد 

... 

.. 

.

آب قند



جایگاهی که آب قند در سریال های ایرانی داره

بازیگر نقش اول نداره !



گوش کن..خدا با ما از تنهاییش سخن میگوید!



هرگاه آدمی به رنج و زیانی در افتد،همان دم به هر حالت که باشد

از نشسته و خفته و ایستاده فورا" مارا به دعا میخواند

و آنگاه که رنج و نیازش برطرف شود به حال غفلت و غرور

چنان باز میگردد که گویی هیچ مارا به دفع ضرر خود نخوانده است..!

(سورهء مبارکهء یونس..آیه 12)



شعرآغوشی


لبت قافیه ی شعرم شده 

بوسه هایت وزنش ...

و من چقدر هوس کرده ام که امشب ، طولانی ترین قصیده ها را بسرایم ...


م ر د ه


تنگی دریا

قفسی آسمان

آپارتمانی زندگی

...


دلگیر


متنفرم ،

از هرچه از من تو را دور کند

حالا بلیطت برای فردا باشد

از سفر

یا حتی در این آخرین شب

از سحر

...


تبلیغات


صاحبان سه مغازه ی کفش فروشی که کنار هم بودند رقابت بسیاری با هم داشتند . اولی برای تبلیغ روی شیشه ی مغازه نوشت : بهترین کفش های شهر ! دومی نوشت : بهترین کفش های دنیا ! و سومی که مغازه اش میان این دو بود نوشت :

در ورودی اصلی !


منبع : ؟

عاشقانه های خرکی!


من باشم

تو باشی

و یک کاسه ی پر آلبالو خشکه..!

دیگر اصلا" مهم نیست تو باشی یا نباشی..!


ماهی سرخ خیال


برکه ی دفتر شعرم را که ورق میزنم ...

درون تنگ احساس
بی تاب میشود ماهی سرخ خیالت ...
و من میان صفحه ای خالی ... شعر تازه ام را رها میکنم .


پرنده


اگر قطرات باران از عشق بودند و اشکهایم از جنس باران ،

تمام گریه هایم را تقدیم بیابان سرنوشتمان میکردم ...
که سبز شود ... و من از شوق روییدنش ، پرنده !