تنهایی یعنی ...


لب خوانی حرف های ماهی قرمز کز کرده گوشه تنگ کوچکی که از عید مهمان اوپن آشپزخانه ی مادر بزرگ شده است ...


نظرات 21 + ارسال نظر

و همینطور تنهایی هاش!

خب پست هم در مورد تنهایی هاش بود دیگه!

ملیکا 1391/06/31 ساعت 01:12

آخ ، داشت این نوشته


حال مام زیاد فرقی با اون ماهی قرمزه نداره...

حال استمراری ...

با چشم‌های باز 1391/06/31 ساعت 01:34

قشنگ بود.

الف 1391/06/31 ساعت 15:06 http://www.alefsweb.blogsky.com

مادربزرگ و اپن ....چقدر عوض شده دنیا ...تا چند سال قبل اگه کسی می گفت مادربزرگ اول حوض و کرسی می اومد تو ذهنم ....
قشنگ بود....باز خوبه تا حالا دووم اورده...

!
راستش ماهی واقعا وجود نداره!!!
همینطوری یه چیزی نوشتم!

ملیکا 1391/07/01 ساعت 11:03

من اعتراض دارررررررررررررررررررم

چرا ما نمیتونیم تو پست بالا از حق خودمون دفاع کنیم ؟

پیشنهاد میکنم آرشمیرزا رو به عنوان وکیل استخدام کنین تا حقتون رو پس بگیره

آرشمیرزا 1391/07/01 ساعت 11:09

کانتر نه اپن !

خوب بود .

.

نمیدونم !!

به هر حال امروز کلا روز نوستالژی ها بود !
همین "کانتر" مثلا !
البته از نوع استرایکش !!!

آخی....

جزیره 1391/07/01 ساعت 13:50

آخی

پروین 1391/07/01 ساعت 20:08

روی میز آشپزخانه نه کانتر

خیلی خوب بود.

پروین 1391/07/01 ساعت 20:12

سنت کیامهر قدیس خیال کرده!!

باید بیاید روشنگری کند. آیا منظورش این بوده که خرابکاری ای بالا آورده و حالا دلش میخواهد میتوانست آنرا بیندازد گردن آن "به انه" که ما متوجه نشدیم نکتهء اینجوری نوشتنش چه بوده یا اینکه خواسته از این مساله در مورد خانمها انتقاد کند.

روشنگری لطفا!

از خودشون بپرسید والا !

ولی به هر حال من تو جبهه ی ایشونم !!!

ملیکا 1391/07/01 ساعت 20:35

چرا هفتاد و سه تا دیس لایک ؟
من با همهء اینکه روشنگری نشده بود به قول پروین بانو لایکش کردم و دوستش داشتم
چون ... یک وقتهایی برای خود من لااقل به انه است
از آن به انه ها که اگر نبود نمیدانم چه خاکی توی سرم میریختم

احتمالا میشستم تمام سال را گریه و زاری میکردم ، احتمالا باور میکردم که این زندگی مزخرف تر از آن است که بخواهی بهش امید داشته باشی ، احتمالا صد بار خودکشی میکردم از ترس دیوانگی ، احتمالا تمام ِ تمامِ تمام بیماری های روانی آن موقع در من صدق میکرد ، ...

من اعتراف میکنم گاهی زن ها به همین به انه زنده اند ، حداقل من گاهی وقتی به این فکر میکنم که تمام اشکهای امروز و تمام دندان قروچه های عصبی و تمام دادبیدادهای الکی و تمام دیوانه بازی های طبیعی م ، یک چنین به انه ای دارد ، یعنی میشود چسباندش به یک چنین به انه ای و این به انه را باور کرد ، خیلی خوشحال میشوم ، ...
مثل کسی که دفعهء قبل با این جواب دکتر از مطب بیرون آمده که : " دیگه کاری از دست ما بر نمیاد امیدتون به خدا باشه "
و ایندفعه که باز به مطب همان دکتر رفته میشنود :" معجزه شده ، توی این عکسها هیچی نیست " ...

مطمئنم تعداد دیس لایک ها "واقعی" نیست و به اشکال ابزار برمیگرده
منظورم اینه که اشکال و ضعفش باعث سواستفاده میشه !

پروین 1391/07/01 ساعت 22:02

من هم لایکش کردم ملیکا جان. بنظر من هم نوشتهء کوتاه قشنگی بود. در هر دو صورت

پروین 1391/07/01 ساعت 22:06

و اون همه لایک بنظر من اگر حالت شوخی نداشته باشه، بی انصافی است. همهء ما خودمون کاملا به این موضوع واقفیم که این بالا پائین شدنهای هورمونی چقدر گاهی اوقات باعث واکنشهایی در ما میشه که اگر حالمون مناسب بود هیچ وقت اون واکنش ها رو نشون نمیدادیم. نباید هم لجبازی کنیم و از اینکه باعث "حرص درآمدن" اطرافیانمان میشود، تعجب کنیم یا ناراحت شویم.

ملیکا 1391/07/01 ساعت 22:21

اوهوم
موافقم پروین بانو

مهسا 1391/07/01 ساعت 23:10

100 امین دیس لایک رو من زدم
کلا ترکید
خوشم نمیاد از این جور طرز تفکر ها

به این میگن دموکراسی

با چشم‌های باز 1391/07/02 ساعت 00:43

فکر نمی کنم دیس لایک ها غیر واقعی باشه چون من سر پست شما حواسم نبود خواستم دوباره لایک بزنم گفت شرمنده شما قبلا شرکت نمودی. :)

آخه اصلا کسی از آقایون واسه خل و چل بازی هاشون دلیلم می خواد؟! والا! :دی

خب متاسفانه حتما یه راهی داره که بشه 100 تا دیس لایک داد!!!

مهسا 1391/07/02 ساعت 01:29

بله غیر واقعی نیست
گفتم چون بنده ازون طرز تفکر بشدت بدم میاد به همون شدت هم دیس لایک کردم
جالبه نویسنده تو سایت عمومی مینویسه و به مخاطب با بستن کامنت دونیش میگه دهنتو ببند نظر نده!!!!!!!
همه اینا باعث شد تا من سختی چندین بار (حدود 70 80 ) بار بالا اومدنو به خودم بدم تا مراتب اعتراض خودم رو اعلام کنم
دیس لایک ها نوش جونت سنت کیامهر
هر چند که حالا میدونین 90% از جانب من بود!

خسته نباشید
واقعا مشت محکمی بود بر دهان استکبار!!!

"واقعی" یعنی امتیاز ها مجموع نظرات و کلیک های همه باشه و هر کس به اندازه ی دیگران رای ش محاسبه شده باشه !
حالا که شما لطف کردید و جور 80 نفر رو کشیدید که دیگه واقعی نیست !! هست؟!
نمیگفتین هم مشخص بود البته
به هر حال
...

حیف نشد که دیروز به مناسبت اول مهر آپ مناسبتی ای در این وبلاگ نداشتیم؟
خب..من هر چی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید!
دوستان همکار! شما چطور؟!!

با چشم‌های باز 1391/07/02 ساعت 18:17

آره. الان دوباره لایک زدم ثبت شد.

OMID 1391/07/05 ساعت 00:10 http://DEMOKRASY.BLOGFA.COM

تنهایی دیواری است که آدم ها درست می کنند حالا هر چه این دیوار بلند تر باشد تنهایی آدم ها بیشتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد