"عینک ریبن اصلُم هرچی دارُم مال تو!"...

خبر: ورود عینک آفتابی به کشور ممنوع شد. (لینک) 

سوال: به نظر شما مسئولین موقع اتخاذ این تصمیم تاریخی که در حد تصمیم کبری حائز اهمیت میباشد چه فکری کرده اند!؟
الف) آقا ما که داریم همه چیز (از جمله انواع داروهای کمیاب خدادتومنی و قطعات یدکی هواپیما!) را خودمان تولید میکنیم یه دفعه این را هم خودمان تولید کنیم و خلاص دیگه! ب) برادر من! عینک دودیست! مواد مخدر که نیست ورودش به کشور علی السویه باشد! اصلا شما میدانید چه خانواده هایی تا حالا بخاطر عینک آفتابی از هم پاشونده شده اند!؟ نه! واقعا میدانید!؟ ج) طبق 

تحقیقات ما فاز اول فتنه با ورود عینک دودی به کشور بوسیله عوامل لندن نشین آغاز شد که میخواستند مردم اینها را بزنند چشمشان تا دیدشان کم شود و اینهمه پیشرفت را نبینند و بعد بریزند در خیابانها و قلاده های طلابازی دربیاورند!  د) به استناد فیلمها و سریالهای تلویزیونی از بدو تاریخ هرچه آدم پدرسوخته و طاغوتی و خراب یا بیلیارد بازی میکرده اند یا عینک دودی داشته اند! اصلا شما یک نفر آدم خوب را نشان بده که عینک دودی داشته باشد! واللا به قرآن!

نظرات 21 + ارسال نظر
آنی 1391/02/28 ساعت 14:14 http://mylife89.blogsky.com/

الان من اصلاااااااااااااا نمیدونم چی بگم!!
واقعا که تصیم بزرگی بود وکلی روش فکر و ناهارو بخور بخور!!

همینجا از مسولین سپاسگذارم نمیذارن ملت بی سوژه بمونن مخصوصا ملت بلاگ پرور خوش ذوق ....

پونه 1391/02/28 ساعت 14:42 http://jojobijor.blogsky.com

والا با این تصمیمهاشون

فاطمه شمیم یار 1391/02/28 ساعت 15:00

سلامم حمید جان
کلا باید خدای تصمیمات خارق العاده نامید این مسئولین گرانمایه را...رکود شکنند اصلا ...با جیب هایی با عمقی نامعلوم که باید در گنیس ثبت شه........پر نمیشه و البته چشماشون

آوا 1391/02/28 ساعت 15:14

واقعا که.......دیگه
رسما: شرمم آید
به زبان آورم هر
گونه سخن....
یاحق...

بهار 1391/02/28 ساعت 15:18 http://enqolt.blogsky.com

حالا بیا و کرات و پرپین!! ولک مو ئی حرفا حالیم نی... مو بدون ریبن نمی تونم...

- ترجمه برای اقلیت غیرجنوبی زبان! : با توجه به اینکه عربا "پ" ندارن پس "کرات و پرپین" اسم دو تا از شهرهای عراق نیست! همچنین یه حکایت محلی مثل خسرو و شیرین و اینا هم نیست!...سبزیه! یه چیزی توو مایه های سبزی شاهی شماها! به همین راحتی! حالا دیدی الکی گیج شده بودی!؟
- میگه همچین وبلاگی به آدرسی که گذاشتی وجود نداره! چیه قضیه!؟

نیما 1391/02/28 ساعت 15:52

حالا فکر کن که یکی مث من چند سال عینکی باشه و تصمیم داشته باشه که لیزیک کنه تا از این به بعد عینک آفتابی مورد استعمال قرار بده !!! آی بعد از این خبر میسوزه و فحش میده !

پس اینهمه توو مدرسه پتروس فداکار خوندیم واسه چی!؟
بیخیالش شو بذار بقیه ی ملت به کار و زندگیشون برسن دیگه!(آیکون "حل ریشه ای مشکل!")...

عاطی 1391/02/28 ساعت 20:51 http://www-blogfa.blogsky.com/



کاشکی کمی عمیق تر فکر می کردیم!

بنظرم خیلی حرکت انسانی و شرعی و خوبی ست!چرا که عینک آفتابی چیزی جز گمراه کردن جوانان ندارد!

کمی به دور و برتان نگاه کنید!خیلی واضح دلیل این کار را متوجه می شوید

ما هم همینو میگیم دیگه! تازه بنده ارتباط عینک آفتابی با نمادهای فراماسونری مثل "چشم جهان بین" رو ندید گرفتم! تازه دسته هاش رو بشمارید ضربدر در دو به اضافه ی یک کنید میشه 11 که از اعداد مقدس فراماسونهاست!

پروین 1391/02/28 ساعت 21:48

چقدر آدم باید فکرش و دلش و روحش کثیف و بیمار باشه که در همه چیز ردپایی از عقده گشایی های جنسی باقی بذاره.
امروز تو فیس بوک دیدم ویولت عکس یه پلاکارد رو گذاشته بود که روش نوشته بود: جوانان عزیزُ با طراوت جوانی باعث سلب آسایش و آرامش دیگران نشوید. غم انگیزه.

اینکه خوبه! دو سال پیش علنا اعلام کردن گذاشتن عینک بالای سر هم یکی از مصادیق تبرج محسوب میشه و باهاش برخورد میشه!
از غم انگیز رد شده. "سر کوبیدنی به دیوار"ناکه!

پروین 1391/02/28 ساعت 21:50

ما میخواهیم به این پست ها امتیاز بدهیم، اما بلت نیستیم

باید روی ستاره ها کلیک کنید. امتیازها از راست به چپ زیاد میشه. یعنی اینجوری که اگه روی راست ترین ستاره کلیک کنی یک امتیاز و اگه روی چپ ترین ستاره کلیک کنی پنج امتیاز به پست اضافه میشه.

....... 1391/02/28 ساعت 23:32 http://www.alefsweb.blogsky.com

یک مسئول :
چون ما در این دولت فخیمه همیشه و همواره پیرو زندگانی رسول اکرم و مسلمین صدر اسلام بوده ایم و زندگانی انها را الگوی خود قرار داده ایم طبق تحقیقات دریافته ایم که زمان انها عینک دودی نبوده پس برای انکه بیشتر مسلم باشیم ورود عینک را به کشور ممنوع اعلام نموده ایم .تا مردم مسلمان همیشه در صحنه ایران بیشتر از قبل به بهشت نزدیک شوند .
باشد که خدای بپذیرد.

شاید فکر کنی دارم شوخی میکنم ولی باور کن به جان خودم توی مراسم تعزیه ای که هر سال در ایام محرم توو دهات ما (روستای سوکهریز از توابع شهرستان خرمدره در استان زنجان) اجرا میشه شمر عینک آفتابی داره!
دارم کم کم شک میکنم که نکنه مموتی هم از همدهاتیای ماس و رو نمیکنه!

هاله 1391/02/29 ساعت 10:28 http://assman.blogsky.com

من الان بیشتر نگران اون خانومای عزیزی هستم که تو روزای گرم تابستون چشاشون رو آرایش نمی کنن و یه عینک دودی غول سایز میذارن رو چشای آرایش نکرده ی بی جون !

هاله 1391/02/29 ساعت 10:29 http://assman.blogsky.com


شمر عینک دودی داره؟

آره! باور نمیکنی امسال محرم بیا ببرمت دهاتمون نشونت بدم! (آیکون "فریب دختران معصوم جامعه به بهانه نشان دادن عینک آفتابی شمر لعین!")...

ورود عینک دودی رو ممنوع میکنیم بعد دسته بیل از خارج وارد میکنیم!!

mmadalbo 1391/02/29 ساعت 14:00 http://nemidanam.blogsky.com

ورود ریبونو ممنوع میکنیم بعد چوب بستنی وارد میکنیم

(آیکون "فریب دختران معصوم جامعه به بهانه نشان دادن عینک آفتابی شمر لعین!")
تو خدای خنده های زیر پوستی و عمیقی با این ایکون هات حمید
نمیدونی چه تبسمی به لبم نشست وقتی جوابت به کامنت دوم هاله رو خوندم
هیچ چیزی نمیتونه جای این آیکون هات رو بگیره

هاله 1391/02/29 ساعت 15:46 http://assman.blogsky.com

البته من مثل تیراژه با شخصیت نیستم که تبسم به لبم بشینه همچین اساسی پخش شدم رو زمین !

بهار 1391/02/29 ساعت 22:04 http://en-qolt.blogsky.com

«اقلیت» غیرجنوبی زبانو خعلی خوب اومدی! کیف کردم! آدرسمو اشتباه زده بودم! خط تیره ش جا افتاده بود

پروین 1391/02/30 ساعت 01:06

فریب دختران معصوم جامعه!!!!
من هم مثل هاله قهقهه زدم. تو خیلی بانمکی حمید جان!

ارادتمدار شما و خنده هاتونم هستیم پروین خانم جان!
ایشالا که همیشه خنده به لبت باشه.

صوری 1391/03/01 ساعت 11:00 http://www.soorii.blogfa.com

اااااااا
پس اینجا مینویسی
وای اینجا چه باحاله
وای چقدر برای خودم متاسفم که انقدر دیر اینجارو پیدا کردم
وای چقدر حس خوبی دارم که بالاخره اینجا رو پیدا کردم
هیچی بابا چقدر اراجیف گفتم


راستی لازم نیست که منم بگم چقدر خندیدم از اون آیکون فریب دختران؟!!!

تازه اینجارو پیدا کردی!؟ آخه الان دیگه چه فایده ای داره!؟ برو همونجایی که تا الان بودی! دیگه اسم منم نیار! اصلا از این لحظه دیگه من دیگه همچین دختری ندارم! (آیکون "خون جلوی چشم را گرفتن!")...

صوری 1391/03/01 ساعت 18:26 http://www.soorii.blogfa.com

دوباره برم همونجا دلمو به سالی یه بار آپ کردنت خوش کنم؟
نمیرم اصلا تا ببینم کی میخواد بیرونم کنه

ببین من تو ابر چند ضلعیت دیده بودم اینجا رو ولی هیچ وقت شعورم نرسید که خب بشر مایش یه کلیکه !
هی میومدم به همون جا سر میزدم
حالا بی زحمت اون خون جلو چشمتو پاک کن چون من بازم میام(یه دختر پررو)

(آیکون "حمید در حال نصب این برف پاک کن کوچیک سوسولیا که پشت ماتیز میزنن در جلوی دیدگان خون گرفته!")...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد