دوخته شده اول و دوم

 

اومده میگه کورش یعنی این وبلاگ گروهیه؟ 

میگم پ- ن- پ- وبلاگ شخصیه خودمه واسه اینکه همه رو تو این افتخار شریک کنم و این نویسنده ها سرخورده نشن اسمشون رو اضافه کردم و نوشتم گروهیه 



نظرات 48 + ارسال نظر

سلااااااااااااااااااام کورش خان
اوووووووووووووووووووووووولم شدم تازه

خیلی باحال بووود

علیرضا 1390/06/15 ساعت 18:56 http://yek2se.blogsky.com/

یعنییی عنوانش خداست !!!!!!!!!!!

به به
چه دوخت و دوزی را افتاده اینجا
یهو بگین خیاطیه دیگه!!!

آلن 1390/06/15 ساعت 20:18

هررررررررررر

Paizeeboland 1390/06/15 ساعت 20:26

Pa na Pa ro khob omadi

چه جیگرین شماااااااااااا
بخورمتون جیگرااااااااا

نمیشه منم نویسندتون باشم؟!!!
قشنگ مینویسماااااااااا.

کیامهر 1390/06/15 ساعت 21:22

این جیگری که میگه با ما سیبیلوئاست ؟

نه...با ما لپ قرمزی هاست!!!

علیرضا 1390/06/15 ساعت 21:34 http://yek2se.blogsky.com/

روشنک 1390/06/15 ساعت 21:44 http://hasti727.blogfa.com

کورش خان این همه شکسته نفسی رو تو این دنیا فقط تو داری

فاطمه شمیم یار 1390/06/15 ساعت 21:45

سلامممم
ایول تیتر استاد کوروش ...

نیما 1390/06/15 ساعت 22:01

کوروش جون همون قیچی رو بده نفره بعدی تا پاره کنه !

هررررررررررررررر
تیترش خیییییییلی خوب بود

آره با شما جیگراااااااااااااا بودم جیگراااااااااای سیبیلوووو

لپ قرمزیا دل ندارن ؟

[ بدون نام ] 1390/06/15 ساعت 22:03

حالا انقدر اینجا کامنت بذارید تا بشه ۷۰۰ تا
اونوقت ماتحت بعضیا بسوزه
همونایی که واسه محسن کامنت گذاشتن

[ بدون نام ] 1390/06/15 ساعت 22:04

بالایی من بودم
یکی از ۱۱ تا امپراطوری که به هم نون قرض میدن
اسمم نمیگم تا ماتحتشون بیشتر بسوزه

لپ قرمزیا که هلو هستن و میخورمشون با هسته.

علیرضا 1390/06/15 ساعت 22:15 http://yek2se.blogsky.com/

خب نظر و عقیده هرکس قابل احترامه !
اگه مغرضانه نباشه البته !
که انشالا نیست و همه با هم رفیقیم

منم میخوام نویسندتون باشم

سلام دوست عزیز...
از اینکه این وبلاگ نوپارو قابل دونستید و میخواید که به بهتر شدنش کمک کنید ازتون ممنونم...ولی راستش فعلا وبلاگ در دوره آزمایشیه...احتمالا تا آخر پاییز ترکیبمون تغییر نمیکنه تا در همین جمع اشکالات و نواقص کار رو دربیاریم و برطرف کنیم...اگه خدا بخواد و تا اون موقع باشیم از ابتدای زمستان با ارزیابی تجربه های این چندماه وبلاگ وارد فاز بعدی میشه و شرایط پذیرش نفرات جدید رو اعلام میکنیم تا بتونیم جمع دوستانه بزرگتری داشته باشیم...
البته یکی دو نفر هستن که قبلا پیشنهاد این وبلاگ براشون ارسال شده و اگه خدا بخواد در آینده ی نزدیک احتمالا به جمع ما اضافه میشن ...
باز هم از لطفتون به "دانه های ریز حرف" ممنونیم

ای جانم , وبلاگ گروهی مینیمال ... اونم از یازده امپراتور ...

چه شودددد ..................

پ ن پ ... انتظار داری مثل نوشته های خودت باشند !!!( خطاب به خودم !)

به صاحب دو تا کامنت بالایی (اگه اسمتو نوشته بودی این حرفایی که الان میخوام بگم رو خصوصی بهت میگفتم ولی چون ننوشتی مجبورم اینجا مطرح کنم) :

دوست عزیز...نمیدونم واقعا یکی از ما هستی یا نه و دلمم نمیخواد با کاراگاه بازی چک کردن آی پی ها به اسمت برسم...ولی هر کی که هستی ازت "خواهش" میکنم دیگه از این کامنتا نذار...
وقتی تو هم اسمتو نمینویسی دیگه چه فرقی بین تو و اون هست!؟...با اینکارت داری حرکت اون آدم رو تایید میکنی و غیرمستقیم بهش حق میدی که به این قایم شدنش پشت کامنتای بدون اسم ادامه بده...
و از این مهمتر اینکه ما اینجا نیومدیم که با کسی بجنگیم! وقتی تو اینجوری مینویسی اونم گذرش اینورا بیفته برمیداره چهار تا دری وری میگه و بیخودی در همین شروع کار وبلاگ به حاشیه کشیده میشه...
خواهشا اجازه بدید جو اینجا از این حرکتای غیردوستانه دور باشه...
حداقل من یکی که با تصور اینکه با جمع فهمیده ای هم قطار شدم وارد اینکار شدم...پس خواهشا کاری نکن که چند تا کامنت بی اسم بچه هارو به همدیگه و جمعمون بدبین کنه...مرسی...

ممنونیم

الان که دوباره خوندم الکی الکی چقدر جدی شده لحنم!
واللا منظورم صمیمانه تر از این بود ولی نمیدونم چرا شبیه بیانیه های قذافی در روزهای قبل از فتح طرابلس از آب درومده! (آیکون "زبون بسته!")...
خلاصه که ما مخلص همه تونم هستیم به جان خودم!...

عیبی نداره داداش
گربه کشتی دمه حجله اونم چه گربه ای!!!!
دمت گرم جذبه داری حسابی هاااااااااا
حال کردم خوب نوشتی

میگه یعنی این کورش خودمونه که از نوشتن پستای کیلومتری انصراف داده و داره توو دانه های ریز برف دو خطی آپدیت میکنه!؟
میگم پ- ن- پ- کوروش کبیره! به مناسبت روز جهانی وبلاگ برای پاسارگاد وایمکس ایرانسل گرفته!

محسن باقرلو 1390/06/15 ساعت 23:06

السلامن علیکم جمیعن ولاتفرقوا !
همسفران دارن یکی یکی جمع میشن
یکیشون همراش لپ تاب آوورده با وایمکس !
لذا هم الان توو خونه نت دارم هم توی سفر !!!

مامانگار 1390/06/15 ساعت 23:07

...مرررررسی کوروش خان....
...خیلی جالب بود..


مردم از خندهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

محسن باقرلو 1390/06/15 ساعت 23:09

باباااااااااااااا
۷۰۰ تا بازدید !
یکی مارادونا و غضنفرو ول کنه اینارو بچسبه !!

بخش اعظمی از این لطف بچه ها رو مدیون شماییم و معرفی عالیتون
انشالا که لایق باشیم و کسایی که امروز این صفحه رو باز کردن باهامون همراه بشن

محسن باقرلو 1390/06/15 ساعت 23:10

منم با حمید موافقم ...
توی اینجور بحثها وارد نشدن و سکوت کردن و جواب ندادن بهترین کار و بهترین استراتژیه !

بابا بیخیال اینقد کشش ندین
نمک بریزین بخندیم تئ این نمکدونکده.

حمید به محسن باقرلو! :
چیه!؟ چشم نداری بازدیدای مارو ببینی!؟ (آیکون "اسفند دود کردن" + آیکون محکم کاری "نصب این لوزیایی که جینگول بنگول داره و واسه دفع چشم زخم بالای در اتاق میزنن!")...

و ان یکاد بخونین جیگراااااااااا چشم نخورن...

فاطمه شمیم یار 1390/06/15 ساعت 23:22

سلاممم
الان من دارم با جناب کوروش خان حرف می زنم دیگه؟؟..الو..الو..الو..آها ببخشید صدا نمیومد...
صمیمانه امیدوارم یک کار خوب گروهی و مفید پیش بره...من کار گروهی دوست دارم ..خیلی خوبه ..بی شک نواقصی هم داره ولی حسن هاش(به ضم ح)
خیلی بیشتره..منم همیشه به بچه هام کار گروهی محول می کنم(آره دیگه منظورم دانش آموزان گرام دیگه)
باز هم با آرزوی موفقیت براتون...
حالا نویسندگی به کنار اگر گاه گداری کاری از دست ما بربیاد حاضریم کمک حال گروه باشیم..مثلا تو مهمونی هاتون...

محسن باقرلو 1390/06/15 ساعت 23:27

حمید جون !
گفته باشما !
اگه بازدیداتون از اولولون بزنه بالا میترکونمتونا !!

محسن باقرلو 1390/06/15 ساعت 23:29

ما ده سال خاک این بلاگستانو نخوردیم که
امثال شما باندهای مافیایی بیان یه روزه ازمون بزنن جلو !

با تشکر از کوروش خان و متن جالبشون ، من یه سوال فنی دارم ! اینجا از اول دونه های "حرف" بود اسمش یا "برف" ؟
من از دیشب به حافظم شک کردم به خدا !! اول فکر کردم برفه ، بعد دیدم نه حرفه . الانم در جواب به یکی از کامنتهای همین پست نوشتین "برف" .
با تشکر

از اول دونه های حرف بود
شما درست دیدید
تو جواب اون کامنت اشتباهی تایپ شده بود که تصحیح شد

در مورد هیدر هم حق با شماست
هیدر روز اول تصویر چند تا پرنده بود ... که چون سایزش مناسب نبود تعویض شد !
کلی هیدر داریم که اگه بخوایم ماهی یه دفعه عوض کنیم یکی دو سالی زمان میبره
انشالا به ترتیب از هیدر های دیگه هم استفاده میکنیم

دارم کامنتها رو میخونم و دلم غنج میره
نیاز جان شما بانو تشریف دارین یا جناب؟!
که بدانیم که باید ما لپ قرمزی ها باید الان از ذوق این شکلی شویم ...یا این شکلی به خاطر رعایت نکردن عفت عمومی...؟!
کوروش خان؟...سوزن نخ کنم براتون؟!..والا با این آپتون!!

دارم کامنتها رو میخونم و دلم غنج میره
نیاز جان شما بانو تشریف دارین یا جناب؟!
که بدانیم که باید ما لپ قرمزی ها باید الان از ذوق این شکلی شویم ...یا این شکلی به خاطر رعایت نکردن عفت عمومی...؟!
کوروش خان؟...سوزن نخ کنم براتون؟!..والا با این آپتون!!
(کامنت بالایی نمیدونم چرا آیکوناش قر و قاطی شد!)

محسن باقرلو 1390/06/15 ساعت 23:38

خب حالا که به سلامتی استارت رو قوی زدید
و بنظر میاد کار و بارتون گرفته و حسابی سکه س
بگید ببینیم نویسندهء دهم به بعد
سرقفلی ش : فی چند ؟!!

به محسن باقرلو!:
"مافیا" چیه!؟..."فی" کدومه!؟...جنبه نداری برنامه نود نبین برادر من! واللا! (آیکون "کربکندی و مجید جلالی!" + آیکون "نگران شدن خانواده ها!")...

شب همگی بخیر..

عنوان مطلبتون اصلا نیازی به متن نداشت

عسل 1390/06/16 ساعت 14:11

سلام
مبارکا باشه انشاا...
میگم این فسقلی کجاست؟ خبرداری؟ نگرانش شدیم ها

دستت درد نکنه کورش خان!
خیلی بامعرفتی که یه همچین کارایی میکنی!!!

مریم 1390/06/17 ساعت 11:50 http://mazhomoozh.blogfa.com

هه خیلی باحال بود.

صنم 1393/03/12 ساعت 00:17

حداقل حق ما مشترکین اطلاع از قرارنامه ها ونرخنامه هاست حق ما کودکان کار خورده شده کجایید؟ ای مدافعین حقوق بشر ااااااااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد