بازی مخصوص بچه گرگهای شش انگشتی

لی لی لی لی حوضک

گنجیشکه اومد آب بخوره افتاد تو حوضک.

این اومد گرفتش.

اون اومد سرشو برید.

اون یکی پراشو کند.

یکی دیگه پختش.

اون یکی خوردش.

استخوناشو کی می خوره؟

من من کله گنده.

نظرات 21 + ارسال نظر

نوش جان

کوفت جان حتی! :-))

علیرضا 1390/06/16 ساعت 18:40 http://yek2se.blogsky.com/

من من کله گنده ؟

اصل بازی لی لی حوضک بند پنجم اینگونه می فرماید: جواب خدا رو کی میده و انگشت شست می فرمان: من من کله گنده. که اشاره به سر بزرگ انگشت شست دارد.

نه حس خونخواری خوبه حتی..

در این حد حتی!

سلاممم
الهی..گنجشکک قصه رو نخور لااقل...

سلام. من نخوردم...دوستان زحمتشو کشیدن...من روایت کردم فقط :-))

فاطمه 1390/06/16 ساعت 19:11

خوب پس قربون دستت عزیز جان
به همونا بگو خوب...البت باز خودت گناه داری بچرخی
دور و وَر بچه گرگ ها خوب...

الهه 1390/06/16 ساعت 19:13 http://parcgah.blogfa.com

هییییییییییییی

"جواب خدارو کی میده؟...من من کله گنده"...
یاد کله گنده های کله خراب بچگیمون بخیر...
دیگه خیلی وقته هیچ کله گنده ای توو فکر جواب دادن به خدا نیست!...از وقتی بارشونو بستن شیک شدن و اسمشونم عوض کردن!...حالا بهشون میگن "دانه درشتها"...

من شک دارم حتی از اولشم حتی وقتی کلشون کوچیک بود فکر جواب خدا باشن!

فاطمه شمیم یار 1390/06/16 ساعت 19:21

سلاممم حمید خان
آی گفتی...اگه می دونستیم من من کله گنده الانا چه معنی هایی میده عمرا و وجدانا اگه جا می دادیم تو بازی های کودکی مون حتی...مگه نه؟
لایک به آخر کامنتت

نیما 1390/06/16 ساعت 19:29

گنجشکک اشی مشی (ورژن شیش انگشتی ها)

ما پاسخگوی نیازهای همه ی اقشار جامعه هستیم!

سلام فاطمه...
آره...دقیقا همینه...

علیرضا 1390/06/16 ساعت 20:55 http://yek2se.blogsky.com/

فکر نکنم من این بازیو بچگیام انجام داده باشم !

لی لی لی لی حوضک بازی نکردی یعنی؟ همونه که کف دسته بچه انگشات می کشن بعد یکی یکی با یه شعر انگشتاشو میبندن و بچچه الکی الکی فک می کنه که خعیلی باز باحال و مهیجی انجاکم داده!

داداش چرا دست تو شعر مردم میبری!!!!!!
اگه بلدی خودت شعر بگو!!!
والا!!!!

منظورت همون آبجیه دیگه داداش؟

آلن 1390/06/16 ساعت 22:04

مگه بچه گرگ ها ، گوشت رو قبل از خوردن می پزن ؟

بستگی به نوع گرگش داره!

آلن به نکتهٔ ظریفی اشاره کرده
ترکیب این پست با پست وبلاگ خودت حس غریبی رو میندازه بیخ گلوی آدم....

خوشالم که متوجه این نکته شدی الهه...

علیرضا 1390/06/16 ساعت 22:29 http://yek2se.blogsky.com/

باز پنجمین ساعت نزدیک شد همه جمع شدن اینجا دندون تیز کردن

عاطی 1390/06/17 ساعت 00:31

لایک!:دی

FarNaZ 1390/06/17 ساعت 09:45 http://doggish.blogsky.com/

:دی
یعنی منم بچه گرگم خبر نداشتم؟؟؟؟؟ :دی

باور کن بچچه بودیم اینشکلی بود شعر لی لی حوضک خانواده ی ما!

سلام
خیلی باحال بود مخصوصا عنوانش
همش رو خوردید واسه ما هم که چیزی نموند

ایشالا گنجیشک بعدی!

مریم 1390/06/17 ساعت 12:26 http://mazhomoozh.blogfa.com

آخی بدترین جاش به تو رسیده!

یعنی کجاش دقیقن؟!

پاییز بلند 1390/06/17 ساعت 17:22


از خاطره سبز حوض و کنجیشگک می گفت , که سکوت بی معناست
خبر از نقض تمنا که نداشت٬ استخوان پوسیدست!
که چه غوغا شکست , پنجره زیر فشار باران
ترک ور می داشت و رنگ ها حوپ حوض سرخ شرابی شده بود!!

خعیلی خوب بود...مرسی

ترسناک ترین ورژنش بود ها...
غصه دار شدم واقعا!!:|

بچچه ن...گرگن...نباس سخت گرفت :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد