آ(یـ)ـه

 

 

 

خاطرت را می ستایم .


 شأن نزولی ست بر  

 آیه آیه 

 گریه هایم. 

  

 

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/06/19 ساعت 14:07

دیروز دیکه بر نمی گرده شده خاطره! امروز یه روز تازه س! نکنه مثل خاطره باهاش رفتار کنی!

رها 1390/06/19 ساعت 14:07

1

کامنت من کو؟؟

حرف سیاسی نزن بابا!

آرشمیرزا 1390/06/19 ساعت 14:24

شرمنده پونه جان
من و الهه همزمان به روز کردیم و من ترجیح دادم دیرتر به روز کنم .
شما همیشه اولی!
من هنوز به اینجا عادت نکردم و مثل مگسای پیف پاف خورده به در و دیوار صفحه ی مدیریتش میخورم
ببخشید .
حالا بی زحمت اخمهای مبارک را منبسط فرمایید

متنت قشنگ بود

چند الف لام-هق هق...چند شب-سوره...چند ماه-جزء...باید بگذره تا این کتاب به آخر برسه؟...
چرا تمام نمیشه همه اش...در یک شب قدر؟...

تموم نمیشه تا همیشه بهونه ای برای نوشتن باشه داداش!

soheila.G 1390/06/19 ساعت 14:58 http://www.wntd32.blogfa.com

قشنگ بود ولی من برای قسمت انیشتین یه کم فکر کردم..
ولی من با شنیدن فیل یاد هیکل گنده اش میوفتم با اون همه پی..(چربی)
احتمالا خوشمزه هم میشه؟

عاطی 1390/06/19 ساعت 15:23

لایک!:دی

سلام
زیبا بود

آیه آیه گریه ...
کاش یه روز به خاطرش قهقهه بشه این کتاب هق هق

اگر این شعر باشد
بند اول قاعدتا می بایست ربطی معنوی یا حتی لفظی با یند بعد داشته باشد در حالیکه می توان هر جمله ای را جای جمله اول نوشت
من اگر بودم شاید اینطور می نوشتم:
خاطرت را می سرایم...

عذر خواهی بابت نقد

ممنون بابت توجهت دوست عزیز
ولی من فکر می کنم ستودن ارتباط معنوی بهتری با آیه داشته باشه.چون اعتقادات ما میگه که این آیه ها معجزه بوده و دستی بالاتر از دست ما اونا رو سروده. مثل گریه ها که به نوعی معجزه می کنه وقتی دلت پر باشه .
باز هم ممنون .

سلام عمو جونم...
من ظهر دکمهٔ انتشار رو زدم و کامپیوترو خاموش کردم رفتم سر کار...شرمندم اگر با شما همزمان شده بوده...اصلا متوجه نشدم.....
الهی که آیه آیهٔ زندگیت پر بشه از شادی...شان نزولش هم میتونه هزارتا دلیل خوب و حال خوب کن باشه.......

خواهش می کنم
ما زمین خورده ی تمام جوانان این مرز و بوم هستیم.

رزاس 1390/06/20 ساعت 13:19 http://rozas7.blogsky.com

خیلی زیبا بود

مریم 1390/06/21 ساعت 21:36 http://mazhomoozh.blogfa.com

فرشته 1390/06/23 ساعت 01:34 http://surusha.blogfa.com

چه خوشگل بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد