عقده های یک پدر نشده

 

یه بچه هم نداریم که اگه یه روزی رفتیم خونه کسی که باهاش رودرواسی داریم و  

براثر نوشیدن مایعات بهمون فشار اومد٬بریم طرفش و بگیم قربونت برم عزیز دل بابا  

بیا برمت دستشویی یه وقت کار ندی دست فرش عمو


نظرات 28 + ارسال نظر
آرشمیرزا 1390/06/19 ساعت 17:02

بترس از روزی که
به عشق این بهونه بچه دار بشی
ولی
فرشی نیابی در منزل دوستان

اگه شانس ماس بچه هه (یا همون کودک دلبندمان!) گیر میده که تازه جیشیده و اللا بللا نمیاد!...یا ننه هه (یا همون همسر مکرمه!) میپره وسط که "خودم میبرمش عزیزم! تو بشین چاییتو بخور!"

حمید جان در اینصورت باید بچه را ببندی به نوشیدنی

اونوقت خانمهای حاضر در مجلس تا ماهها عنوان "پدر نمونه " ، که شما باشی ، رو میکوبن تو سر همسرشون

اینجوری با یه تیر دو نشون میزنم

سر یه دستشویی رفتن میخوای بچه بینوا رو ببندی به نوشیدنی تا جیشدونش پر بشه!؟...اینکار مصداق بارز کودک آزاریه که!...خب خودت پاشو برو دستشویی دیگه! واللا!

ای بابا گیر دادیا
اصلا بچه خودمه خوشم میاد چیکار داری؟خوب آخه اگه خودم برم اونوقت پست از کجا بیارم بنویسم؟
(آیکون آدم زبون نفهم کودک آزار)

کورش خان پس یادت باشه داری میای خونمون با بچتون بیای .

آخ اگه اون بچچه شماس که زبون نفهم و پدرآزاره و دسشویی بیا نیس
آی حاااالی میدههههههههههههه
شوووما خاستی بیایی خونمون یادم باشه قبلش یه کاری کنم دسشوییمون کلن منفجر شه که به هیچ بهونه ای نتونی بری ،یه 6تا لیوان چای و چن قاچ هندوانه و خربزه و طالبی و ... خلاصه هرچی آبکیه بدیم به خوردتون بعد آی بخندیم (آیکون یه انسان بی شخصیت و مهمان آزار)

بیچاره بچه شما !!!خدا به دادش برسه!

آخ چه حالی می ده اون بچه تو جمع بلند بلند بگه من نمی خوام بیام دستشویی ...
اصلا دستشوویی ندارم مگه زوره
.
.
البته وقتی پدر بچه اینقدر نوشیدنی مصرف کنه دیگه بچه احتمالا خودش رو در نوشیدنی غرق کرده و کابوس اونه که خونه ای که مهمون هستید فرش نداشته باشه و کلا کف سرامیک باشه و البته با شیب به طرف آشپزخونه

در ضمن خط اول این پست من و یاد یه بلاگی انداخت به نام یه .... هم نداریم که
(آیکون یه مردم آزار که کلا خوشش می یاد الکی گیر بده و اصلا هم قصد تلافی نداره)

استفادهٔ ابزاری از بچه!نچ نچ نچ!
برادر من یکم صداقت کافیه واسه اینکه نترکی رو فرش مردم!البته چون سوژهٔ این پست شده این قضیه اشکال نداره!

خوب عیبی نداره داداشی بگو میخوام راه یاد بگیرم بچه دار شدم یه وقت بچم کار دست فرشاتون نده!!!!!

آهاااااااااااان بگو دستام چسبو شده میخوام بشورمشون
پات که رسید به دسشویی رحم نکن.

ببین یه راه حل دیگه هم هست:
هر وقت میری جایی خواهر زاده ای برادر زاده ای یا عمو زاده ای یا... ببر همرات تا بهانه دم دستت باشه.

نکنه خیلی تو رو دروایسی موندین!!

رها 1390/06/19 ساعت 23:19

عجب معضلیه این دستشویی رفتن که واسش پست هم منویسید!!!

پاییز بلند 1390/06/19 ساعت 23:29

این پست بالای گارسیا چرا حذف شد؟!!!!!!!!!!
همون که یاهو رو جمع کرده بودن میخواست مارو ببره معتاد کنه بده اوو بکشیم؟
.
.
.
این حذف کردنا همچی جتلب نیست...
.
.
توضیح: اوو (οοvoo)

روشنک 1390/06/19 ساعت 23:49 http://hasti727.blogfa.com

کورش جان ایزی لایف رو بهت توصیه میکنم برادر من

به پاییز بلند:
منم دقیقا علت حذفشو نمیدونم ولی فکر میکنم چون مشکل یاهو مسنجر برطرف شده اینکارو کرده...
حالا پست هیچی منو بگو که برای اون پست یه کیلومتر کامنت تایپ کرده بودم! (آیکون "وسط هاگیر واگیر سنگ خویش را بر سینه زدن!")...

بیچاره بچه هاااااااااااااااااا

زهرا 1390/06/20 ساعت 00:14

آقای حمید: مشکلش برطرف نشده که !
چرا گفتین درست شده؟!

به زهرا:
درست نشده مگه!؟
واللا بنده که سال به سال رام اونورا نمیفته! یه منبع موثق گفت شده منم خام شدم و گفتم شده!...جوانی کردم! نادانی کردم خانم! (آیکون "ندامت!")...

گارسیا 1390/06/20 ساعت 00:42 http://draft77.blogsky.com

نه مشکل یاهو برطرف نشده فی ل تر شده کلن،
والا با کلی ذوق و شوق اومدیم نوشتیم.بهمون ایراد وارد شد که این چیه نوشتی فک کن مثه وب خودته..ناامیدمون کردی با این نوشتنت و این حرفا...
جالبه کاملن دو دل بودم اونو تو وب خودم بذارم یااینجا!! بعد اینجور میزنن تو ذوق بچه
منم حذفش کردم
خو بچه رو سرخورده میکنید
ضمنا حمید جدن ببخشید
تو همیشه به من لطف داری.

پ.ن: کلن من چرت و پرت نویسم.

کلا بچچه فقط به همین درد میخوره!!!
:دی

آخ ، دلم کباب شد برات !
نمی شه از بچه ی صاحب خونه به این بهانه سو استفاده کرد ، خب بچه بچس دیگه ، نه ؟! تازه صاحب خونه هم کلی خوشحال می شه که یکی از زحماتش کم شده !

رزاس 1390/06/20 ساعت 13:18 http://rozas7.blogsky.com

عاطی 1390/06/20 ساعت 17:34

لایک!:دی

مریم 1390/06/21 ساعت 21:37 http://mazhomoozh.blogfa.com

یعنی واقعا ممکنه روزی همچین کاری رو بکنین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد