دعا

آهای کسی که 3 هزار میلی یارد تومن اخ تلاص کردی ؟

اگه یه میلی یارد بریزی به حسابم ، عوضش منم دعا میکنم که اصلن اصلن دستگیر نشی.

به جون خودم راس میگم.


نظرات 18 + ارسال نظر

الان برات کارت به کارت میکنم!شماره کارت بده!

عاطی 1390/06/21 ساعت 23:50

یاد دعای بچه ها افتادم!!

مرسی کابوی

خیلی باحال بووت!

رها 1390/06/21 ساعت 23:50

انوخت احیانن از ذوق اون یه میلی یارد زنده می مانید که...؟!

میگم آلن توم خوش اشتهاییاااااااا
کم میخایی بم بیشترش کنه؟؟؟؟
اصن میخایی نصف نصف کنیم؟؟؟؟

۲۵۰۰تومنم بریزه یه ذرت مکزیکیه بزرگم بخریم بخوریم راضی ایم ! سقف آرزوها در این حد ! ! !

۱میلی یارد رو که گرفتی،
یاد دل من هم باش.
یاد من نه!
یاد خود کن که در آن جا داری!

لایک به کامنت کاپوچینو
خیلی خاطرخواه داری آلن...میدونستی؟!!!
حالا قراره پولو با کی نصف کنی؟

من به نصف میلی یارد هم راضیم تازه تضمینی دعاش میکنم

تو بگو 100 میلیون
تو بگو 10 میلیون
تو بگو یه میلیون

خوردن نداره هااااا این پولا!!!

آرشمیرزا 1390/06/22 ساعت 02:32

آهای آلن
۵۰۰ میلیون ازت میگرم تا لوت ندم که همدستش بودی


آهای آقاهه یا آقازادهه
۱۰۰ میلیون میگیرم تازه دعای چشم زخم هم بهت میدم . مجانی هم وازکتومیت می کنم تا وراث زیاد نشن.

Laahig 1390/06/22 ساعت 03:05 http://laahig.blogfa.com

هررررررررررررررررررررررر به کامنت آرش میرزا

آقا شما دعاهات رو برای روز مبادا نگه دار. این آقاهه رو که دستگیر نمیکنن. اینها یه سری فیلم مستند دنباله دار تا برگزاری ا.ن.ت.خ.ا.ب.ا.ت . همین. اصلا مگه یه نفره که بگیرنش بعد بگیرنش که چی کارش کنن و .......
بی خیال شما برای نیازمندان دعا کن که حداقل ثوابش رو ببری جان برادر

فدا مدا به کامنت تیراژه

به آلن!:
عزیزم اونی که پول تووش داره اختلاسه نه اختلاص!....اینی که تو گفتی از ریشه اخلاص میاد و هیچ خیری تووش نیست!...

به مخاطب پست! :
اقا این آلن داره دندون گردی میکنه! بیا پیش خودم!...نود تو بیست من! قبول!؟ (آیکون "کسی که هم علاوه بر منطق ریاضیاتش هم ضعیف میباشد!")...

چه قانع..
چیزی نیست که؟..
می گم می خوای باهاش چی کار کنی؟..
ضامن داری یا نه؟..

پاییز بلند 1390/06/23 ساعت 03:35

من اول زنبیل گذاشتم٬ عائله دارم

مریم 1390/06/23 ساعت 20:38 http://mazhomoozh.blogfa.com

سردیتون نکنه یه وقت!

سبز 1390/06/29 ساعت 23:30

خیالت راحت رفیق ،نیازی به دعای تو نداره ، دست گیر نمیشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد