هپروت مرد متوهم

 

از عناصر ذکور بلاگستان تقاضا میشود زیر این نامه یه امضا بندازن تا انشاا... به یکی از رویاهامون جامه عمل بپوشانیم: 

 

ما جماعت مردان فلک زده از شما روحانیون و مراجع عظام تقلید تقاضا میکنیم به گشت های ار.شا.د امر بفرمایید اگر یک گوش بانویی از زیر مقنعه یا روسری یا هر سرپوشی بیرون بود٬گیر ندهند.شاید با این شرایط حرف ما از آن گوش وارد شود(همان در) و در کله مبارکشان گیر افتد و اثرگذار شود(بعلت بسته بودن دروازه). 

خدا را چه دیدید شاید حرفمان را شنیدند 


نظرات 23 + ارسال نظر

کورش خان نمیری الهی

بلند بگو آمین
لال بشه هرکی نگه

متاسفانه بنده در این امور سررشته چندانی ندارم ولی چون نمیخوام روتو زمین بندازم بعنوان اولین ایمان آورنده از عناصر ذکور امضامو میندازم پای برگه! (آیکون "انداختن پای برگه!" + آیکون "هاااااا کردن مهر انگشتری و کوفیدن آن بر مانیتور کامپیوتر شرکت!")...

خدا لعنتت نکنه حمید خان با این آیکون هات

خوب شد یک شیر پاک خورده ای غیرت کرد و آپ نمود و ما را از کامنتدانی جهنمی پست قبل رهانید!!حالا کاری نداریم به محتوای این پست و ما نسوان محترمه دندان صبوری بر جگر میگیریم ولی با این اوصاف فکر نکنم آقا فیله تا یکی دوماه دیگر بر این وبلاگ جلوس نفرمایند..
باشد که رستگار شویم همگییییییییییی!!!!

من شیر پاک نخوردم.شیر خشک خوردم که مارکش هم چون اونموقع سواد نداشتم نمیدونم چی بود

پووووووووووفففف!!!!
کورش خان دلت خوشه هااااااااااا!!!
گوش بیرون نیومده میگیرن میکنن تو اون ون ها!
اگه بیرون بیاد که دیگه هیچی!!!!

بالاخره آرزو بر جوانان عیب نیست شاید قبول کردن

عاطی 1390/06/22 ساعت 17:18

:دی

اصلن صحبت شما خودش یک مشکل ار-شادی داره!

ار-شاد را جددی بگیریم!:پی

ببین این بانوان محترم علیه من دست به یکی کردن دارن تحویل گشت میدنمون

عاطی جان و محدثه جان به عنوان پست دقت کنید!
توهمه دیگه....شاخ و دم که نداره!!!
بذارید خوش باشند این عناصر ذکور با این توهماتشون!!

خداییش هم فرورفتن حرف حساب به گوش بانوان توهمی بیش نیست!!!

به قول یادم نمیاد کی ... "یعنی سوسک از این گشت ارشادیا محبوب تره " !!

خداییش زیاد هم بد نیستنا.اگه اینا نبودن به کی گیر میدادی؟
اونا به ما گیر میدن ما به اونا

عاطی 1390/06/22 ساعت 17:26

تیراژه جان خب منم بخاطر همین گفتم جددی بگیرن!

من ی بار داشتم رد می شدم!هیچ مشکلی هم نداشتم!توو دلم ب کوماندوها فٌش دادم یهو خفتم کردن!در عین ناباوری!‌‌ !‌ ! ! ! !

حالا اینا ک رسمن مکتووبشم کردن!

اصلن هرجا سخن از ار-شاد است!نام خطر می درخشد!

اینجا همه خودی هستن خدایش موردی نداشتی؟
پس چرا به من گیر نمیدن؟تا حالا یه بار نشده به من بگن چراروسری سرت نیست یا چرا مانتو نپوشیدی
خداییش اینجا خیلی آزادی داریم

عاطی 1390/06/22 ساعت 17:42


نه بابااااااا منو مورد؟:دی!
فقط چادر سرم نبووت! ! !
خودتو چشم نکن:دی!
منم همینارو گفتم ک گیر دادن!
تازه اوون لحظه ک داشتم رد می شدم ب ی دختره گیر داده بوودن!هی می گفتم طفلی!این ک چیزی-ش نیستو اینا!منم با اعتماد ب نفس رد شدم ک یهو..... بجوون خودم زبوونم قفل شده بووت!

خداییش فقط ی میدوونه ازادی داریم!همین!:پی

احتمالا به چشماشون زل زدی ویکم ترسیده بودی
ایشاا... خدا به زمین گرم بزنتشون(آیکون به سینه کوبیدن و نفرین کردن)

میدونی سر این قضیه مراجع به توافق نمیرسن
سر اینکه گوش چپ بیرون باشه یا گوش راست اختلاف میشه

اصلا هر دوتاش رو بزارن بیرون

مامانگار 1390/06/22 ساعت 18:03

...سلام...
...تاحالا چندتا امضا جمع شد کورش خان ؟؟

سلام
از صبح تا حالا هیچی کاسب نشدم
ماشاا... همه زن زلیل هستن به جز اونایی که زن ندارن
اصلا از وقتی این پست رو گذاشتم مردان متاهل اینجا پیداشون نشده

Don Quixote 1390/06/22 ساعت 18:12

:دی
کو این هلیا بانو.........................

عاطی 1390/06/22 ساعت 18:14

ایششالااااااااا!

:دی!

حالا هی بگید زنا ضعیفه ن!
هیشکی امضا نکرده!
این قدرته خانوومارو نشوون میده!(آیکونه یووهاهاهااااا)

لایک به "Don Quixote"!!!!

فاطمه شمیم یار 1390/06/22 ساعت 19:40

سلاممم کوروش خان
دست گلتون درد نکنه...حالا دیگه از گ.ش.ت ار.شاد
استفاده ابزاریاونم در پس این قضیه هتک حرمت از جانعه نسوان فرهیخته و صبور و زحمتکش و مهربون و فداکار و.........
کلا من بودم بریدن گوش بریدن از جامعه ذکور را حلال می کردم(آیکون تابلوئه فیمینیست بازی در نیاوردم مگه نه)

چشم خانومتون روشن کوروش خان

من واقعا نمیفهمم که چرا انقد اصرار دارین بگین خانوما حرف آقایون رو گوش نمیدن!
ما که انقد حرف گوش کنیم!

نه داداش حرف با این چیزا نمیره به گوش...
اونجوری بد تر میشه یه باد میاد حرفت اصلا نمیرسه به گوش.

درسته که به خانوما یه جورایی توهین کردی ولی چون خواسته ات اتفاقه خوبیه هیچی بهت نمیگم دیگه

مریم 1390/06/23 ساعت 20:41 http://mazhomoozh.blogfa.com

اون جوری به ضررتون می شه و زندگیتون به یکنواختی می رسه! اونا کارشون رو خوب بلدن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد