امشب ...

حسودیم میشود به زمین ...

که ماه اش را دارد و ... من تو را نـدارم ................

نظرات 13 + ارسال نظر

دلم گرفت ولی زیبا بود


قربان شما

و زندگی سرشااار از این "نداشتن"هاست!

داشتن ها و نداشتن ها کنار هم هستن !
منتها متاسفانه جای خالی چیزایی که نداریم پر رنگ تر میشه برامون !

عاطی 1390/06/23 ساعت 23:43


لایک!

امشب شب مهتابه حبیبم رو میخوام
حبیبم اگر خواب است طبیبم رو میخوام!!!
[ آیکون : به روی خود نیاوردن و سرخوشانه زیر آواز زدن!!!]

(خدا خیر بدهاد جناب چند ضلعی را که سبب خیر گشته و استفاده از ایکون های نوشتاری را باب فرمودند و جماعتی را رهاندند از دور خود گشتن هنگامی که حرفی را با کیبرد و قلم گفتن نتوان!!!)

درسته.....زمین ماه خودش رو داره...ولی "میان ماه من تا ماه گردون...تفاوت از زمین تا آسمان است!!"
"ماه" من یه چیز دیگست...این حرف همه ی عشاقه!!

هرچند شاید چندان دیده نشن ولی آیکنا یه بعد جدید به نوشته های دنیای مجازی میدن !


آره .. همینطوره !

تازه ۴ و ۵ شبه ماه میاد تو اتاق من پز هم میده بد جنس دل مارو اب میکنه

ماه میخایی چیکار؟؟؟
اونایی که ماه دارن به کجا رسیدن ما ما بخایم برسیم همون بهتر که نداریم

مامانگار 1390/06/24 ساعت 09:25

...سلام...
..از زمین و ماه برای تداعی حس ات خیلی خوب استفاده کردی...مرسی..

سلام
ممنون

:)

فرشته 1390/06/24 ساعت 11:22 http://surusha.blogfa.com

اونم ماه کاملش...همه اش مال خودشه..

خیلی قشنگ بووووووود!!!
عالی بود!

ممنون
خیلی

arashmirza 1390/06/24 ساعت 13:18

dame shoma garm .
(icone ye mardi kn too tarke o say mikone cm moddabäne bezäre o midune ke nemitune .)

قربان شما
ترککککککک؟
تازه این نامه های شاه و پسرش و سفیر و کاتب دربار داغ میشد
دیگه ادامه پیدا نمیکنن یعنی؟

ماه زمین هم حسودی‌اش می‌شود به «ماه» من

خیلی خوبه

مریم 1390/06/24 ساعت 16:03 http://mazhomoozh.blogfa.com

شما هم پیدا می کنی!

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد