فروغانه !



در آیه ای مرا آه کشیدی و رفتی

حالا من مانده ام

با سی جزء 

بغض ِ ناسروده ام.




نظرات 12 + ارسال نظر
آرشمیرزا 1390/06/25 ساعت 19:24

دیدیم دوستان خاموشی اختیار کردند
صرفن جهت روشن نگه داشتن چراغ
و حفظ سنگر
ببون رعایت نوبت
به روز کردیم

خواهش می کنم قربان بسیار کار خوبی کردید
خدا سایه ی شما را مستدام بدارد بر سر این ویلاگ.

احسنت !
عالی بود

مخلصیم

رها 1390/06/25 ساعت 19:58

عالی اما
نمیتونم ربط بدم عنوان پست رو با خود پست!!

اشاره ای به یکی از شعرهای فروغ داره:
من در این ایه ترا آه کشیدم آه...

بنظر من هم عالی بود و مثل کامنت بالایی ربط اسم پست و متوجه نشدم

هر شب تلاوت آیات بی رسول
هر روز بانگ اذان نبودنت
اینست مطلع هر حمد و سوره ام
بی تو,
من چه ناباورانه چهل ساله ام
پیغمبرم
ولی بعثت به خویشتن ندیده ام
.
.
عالی بود....
روح فروغ فرخزاد نازنین شاد

خیلی خوبه

بعضی وقت ها به سرم میزند بعضی از طرح ها را ادامه بدهم
میدونم جسارته
ولی خب.....این هم یه جور شاگردیه
اگر اجازه بدهید البته!

بی خیال بابا
این چه حرفیه؟
خیلی خوشحال میشم.

عاطی 1390/06/25 ساعت 20:57

خیلی قشنگ بوود!

قربون شما


عالـــــــــــــی بود! فقط همین...

چاکریم

به قرآن قسم...
اگه شب قدری و قرآن به سر گرفتنی باشه...جز این قرآن به سر نمیگیرم...

قبول باشه داداش.

از صبح بارها این صفحه رو باز کردم...
دلم یه همچین نوشته ای میخواست...محشر بود آرش...

خوشحالم رفیق.

مریم 1390/06/26 ساعت 16:52 http://mazhomoozh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد