دست از پا تنهاتر...

در خیابانهای این شهر،پاهایم از پی هم میدوند و دستهای آویزانم به یادم می آورند تنهایی ام را....

نظرات 11 + ارسال نظر
عاطی 1390/06/26 ساعت 12:20

مررسی الهه جان!

خیلی عالی بوود!

دست از پا تنها تر.....

خیلی حس قشنگی داشت!
:X

مرررسی عاطی عزیزم...لطف داری

عاطی 1390/06/26 ساعت 12:20

اول!:دی!:پی!

تبریک میگممم

الهام 1390/06/26 ساعت 12:25 http://sampad82.blogfa.com

دستای من همیشه توی جیبمه...!
لایک الا جونم

اون مال پاییزه....اتفاقا در این باره هم نوشتم
فدای تو

عاطی 1390/06/26 ساعت 12:28

والا تبریکم داره!:دی!
اگه ۵دیقه دیرتر می اوومدم دوم می شدم!:دی!

بازم می گم!خیلی خووب گفتی این پستتو!

آره به موقع اومدی
بازم میگم....مرررسی

آلن 1390/06/26 ساعت 13:32

حالا باز خوش به حال پاها که کنار همدیگه هستن.
دستا که ، طفلیا ، از هم دورن.

واسه همین گفتم "دست از پا تنهاتر"......


دچار حس عجیبی شدم الهه...
نوشته هایت همیشه یه حس غریبی رو بهم منتقل می کنه... عنوان پست معرکه است!

مرسی پریسای مهربونم...مرسی

مامانگار 1390/06/26 ساعت 13:46

...اما الهه جان دستات که اینور اونور میرن..به پاهت کمک میرسونن که تندتر برن..این همه همکاری !!...

همکاری اعضای بدن خودم با خودم....باید بهشون افتخار کنم که اونا تنهام نذاشتن تا حالا...

سلام
میشه از کیف واسه حل این معضل استفاده کرد

سلام
حل کدوم معضل دقیقا؟!آویزون بودن دستا؟معضل تنهایی که حل نمیشه...میشه؟

یه دستتو بگیر به کیفت
اونیکی رو هم یه موبایل بگیر بهش!
حالا دستات پره!
به همین سادگی،به همین خوشمزگی!

یعنی اینجوری تنهایی از یادم میره؟به همین سادگی؟

مریم 1390/06/26 ساعت 16:59 http://mazhomoozh.blogfa.com

جفتا همیشه از هم دور میفتن. چشم، ابرو، دست یا ....

یا آدما.......

وقتی دست در دست کسی قدم میزنی و دستت گرمه پاها بی نصیبن
پاها تنهان....
من دلم برای پاها میسوزه

پاها همیشه کنار هم هستن...بعلاوهٔ اون دوتا پای دیگه ای که صاحبشون دستت رو تو دستش گرفته....
وقتی اون نباشه....دستا تنهاترن.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد