اشکشویی



بگذار مچاله و خیس

در آغوشت بمانم.

از پهن شدن بر بندِ خاطرات

 بیزارم.




نظرات 24 + ارسال نظر

ای وای
این خیلی عالی بود
خیلی

jeddi migi?l

یاد پست "اتوی باید و مخمل عادت" ام افتادم
پس مردها هم از پس روزمره های ساده به تماثیل شاعرانه می اندیشند!!...
البته به گمانم فقط مردهای شاعر اینطورین!!

پروین 1390/06/26 ساعت 19:33

هر چقدر گفتن این جملهء تکراری لوس و دوست نداشتنی باشد اما باید بگویم که خیلی خیلی خیلی قشنگ بود.

تمام مینیمال های آرشمیرزای عزیز قشنگند اما این را جور دیگری دوست داشتم.

مریم 1390/06/26 ساعت 19:33 http://mazhomoozh.blogfa.com

عالی بود و بسیار مناسب حال این روزهای من.

شیوا 1390/06/26 ساعت 19:41 http://shiva812.blogfa.com


خیلی قشنگ بود ....

عاشقانه زنانه ای بود...

در انتظار عاشقانه های مردانه ...

- مچاله و خیس که بمونی بوی نا میگیری...میپوسی...
هرچند...پوسیدن شرف داره به بعد از یار ماندن و صدسال قبای تن نامرد بودن...

- حق با داوده...زنانه بود...اما بد عاشقانه بود...


مثل همه ی مینیمال هاتون فوق العاده بود... هیچی نمیتونم بگم...

اشک مارو دراوردی پسر خوب مچاله وخیس شدنم آرزوست...

پاییز بلند 1390/06/26 ساعت 22:58

آنگاه در آغوش تو جهانی خواهم شد از درد برای لمسٍ طبیبانه ی دستانت!

پاییز بلند 1390/06/26 ساعت 23:03

مسیر می رود!
و من و پاهایم،
تنهاترین عابر ِ مشتاقیم،
که بی درنگ تر از تنفس روز ،
در ریه های ِ جاده بازدم می شویم
تا تو در آغوش من
من خیس در آغوش تو
مدام شویم...

مریم همسفر شیرزاد 1390/06/26 ساعت 23:54

توپ بود عمو آرش
بابا شما نابغه ای ها
گفتم بگم اگر خبرنداری
خدایی این یه چیز دیگه بود

می دوتم
نابغه ی با سابقه هستم

صدف 1390/06/26 ساعت 23:56 http://fereshteye-to.blogfa.com


لایک.... عالی بود !

الهام 1390/06/27 ساعت 00:21

عالب بووووووود محشر بود ینی...

میبینین؟
تمام خانم های مخاطب یک صدا به بینظیر بودنش رای دادن....نوشتن شعر عاشقانه ی مردانه واسه اقایون شاعر کاری نداره..این که چیزی نوشتین که به شدت ما زن ها میتونیم با آن همذات پنداری مخفیانه داشته باشیم خیلی هنر میخواد که از هر مرد شاعری بر نمیاد
ممنون واقعا

ولی خدایی من حس خودمو نوشتم
نمی دونم چرا آقایون می گن زنونه ست
مگه خیس و مچاله بودن مخصوص خانوماس؟

قشنگ بود

چشاتون قشنگ می بینه آقا

خیلی خوب بود داداش آرش جان جان!
کلا همیشه خوبه اینایی که می نویسی... عاشقانه که باشه، دیگه هیچی توپ میشه.

قربون شما آبجی محبوب جون اینا

تا به حال به خودتان نگفته بودم ارش میرزا که کوتاه نویسیهایتان به دلم بسی زیاد می نشیند!

دل گنده ی شما را به این شعرکهای ما چه کار؟
جای بسی خرسندی ست.

(آیکون لایک)

محشر بود!‏

ممنون

عاطی 1390/06/27 ساعت 16:05

عااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووووووود!

چااااااااااااااااکرررریییییییییییییییییممممممممم

آرش جان توصیه میکنم حتما فیلم نوامبر شیرینو ببین بعد از فیلم انقدر مچاله میشی که ...

این پستت خوراک خودم بود فراتر از احساس


یدونه اییییییییییییییییییی آرش

مخلصیم داش میتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد