اه ... بازم صب شد

آی آدمهایی که زنگ آلارم بیدار باش گوشی ما را گذاشته اید زنگ گوشی موبایلتان 

به تعداد زنگ خور روزانه ٬ لعنت خدا بر شما باد ... 

 

 

+ مزامیر باستانی - رساله ( لعنیات مع الاخ تف ) 

 

نظرات 17 + ارسال نظر

چرا ؟

چه جالب من اول بودم؟

عزیزم شب ها زود بخواب

نیما 1390/06/27 ساعت 10:19

یاد یه دیالوگ از فیلم "در امتداد شب" افتادم :

نتاب لعنتی ! نتاب خورشید. این همه تابیدی چه گو.هی خوردی ! نتاب ! این شب و از من نگیر...

حالا زنگ آلارم بیدارباشتون چی هست ؟
یعنی حالا واسه این لعنت می فرستی که یاد ِ بیداری میفتی ؟
بیداری که خوبه داداش!

زنگ بیدار باشمون :
حج خنوم بیاین با هم یک کارایی صورت بدیم

عسل 1390/06/27 ساعت 10:49 http://www.bipardeh.blogfa.com

ای بابا !
تبریک بگین !
من زنده برگشتم !
وب جدیدتون باحاله !

مریم 1390/06/27 ساعت 11:36 http://mazhomoozh.blogfa.com

بنده خداها گناه نکردن که.

و همچنین لعنت خدا بر کسانی باد که زنگ موبایل ما را زنگ آلارم بیدارباش موبایلشان گذاشته اند و وقتی گوشی مان زنگ میخورد ایش و اه و لعنت و نفرین حواله ی ما می کنند!
..باشد که به راه رایت هدایت شوند همی!

هیچ وقت نتونستم رابطه انسان دوستانه ای با این جناب الارم داشته باشم !

و آی برادر که با آلارم گوشی ات صبح به صبح من بیدار میشون و خاموشش میکنم و تو را با مشت و لگد به توالت پرتاب میکنم که به کار هایت برسی....
برای بیدار شدنم هروز 7 صبح لعنت خدا بر شیطان و شیطان صفت.
خبر مرگت خودت پاشو اون آلارم کوفتیت رو خاموش کن اگه بیدار نمیشی از شبش بگو خودم در خدمتتم.

نه اینکه آدم سحر خیزی هستم !!! خیلی کم با صدای آلارم بیدار میشم پس درکت نمیکنم بابک
اما خداییش کیامهر بهت بیشتر میاد پسر خوب

آی گفتی!...بنده هم با اینکه سعی کردم ملایمترین آهنگی که توو آلارمهای گوشیم هست رو انتخاب کنم بازم وقتی صبح صداش درمیاد دوس دارم کله ام رو بکوبم به دیوار! (یا گوشی رو بکوبم توو دیوار! یا کله ام رو بکوبم به گوشی! یا حالا هرچی! - آیکون "فوران شور زندگی و حس مثبت به روز تازه!")...

دقیقا! آدم یاد لحظات سخت از خواب بیدار شدن میفته

آوا 1390/06/27 ساعت 15:36

واسه ما کمابیش بیکار الدوله ها کم اتفاق
میفته که ساعت بکوکیم واسه بیدااااار
باشمان.وقتاییم که ساعت می کوکم
امکان نداره تازنگ ساعته بااسترس
چند دفه پانشم و دست آخرم ۵
مین مونده به بیدااااااار باش پا
میشم خودم و سااااعت رو
میپاکم..البته سالای آخر
زندگی ِ الانم اینجوری
شدم....اوهوووم
یاحق...

عاطی 1390/06/27 ساعت 16:07

خیلی جالب بوود!

رهگذر 1390/06/27 ساعت 18:24 http://mario22.blogfa.com/

ئه! من فکر می کردم این فقط مشکل منه! خداروشکر همدردام کم نیستن!!!
یه سوال: با آلارم حج خنوم چطو بیدار می شی؟! اونوقت کی اینو می ذاره روزنگش!
باز اگه پارسال بهار دسته جمعی بود یه چیزی!!!
اسم رساله از مطلب باحال تر بود!

خوب بذارش رو وضعیت default ، عمرا کسی اینو بذاره به عنوان زنگ گوشیش ، بس که ناهنجاره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد