میگه...............میگم ۱

 

 

میگه(با عصبانیت):چرا دیروز هرچی زنگ زدم موبایلت رو جواب ندادی؟ 

میگم(با تعجب):کی زنگ زدی تو؟ 

میگه(با قیافه حق به جانب):میگفت موبایلت خاموشه 

میگم:چیه؟انتظار دارید من چیزی میگفتم؟ 

. 

نظرات 19 + ارسال نظر

کــ ـاش بـ ـه دورانـــ ـی بــ ـرمیـ ـگشـ ـتم کـ ـه شکسـ ــتن نـ ـوک مـ ـدادم...

تنـ ــها غــ ـم زنـ ـدگیـ ـم بـ ـود...


"دکتر شریعتی"
موفق باشید.

صلام-خوب هصطید؟
وبلاگ خوبی دارید همچنین متالب خوبی
میایید هم لینک شویم

اون طرف رو بی خیال٬خداییش من به این ۲ تا بالاییا چی بگم؟

عاطی 1390/06/28 ساعت 14:34


خب حتمن باید ی چیزی می گفتید دیگه!

اصن چرا خامووش بوود؟!(آیکون سر پیازی یا ته پیاز!)

همینکه پیازی واسه اظهار نظر کفایت میکنه مهم نیست کجای پیازی

آرشمیرزا 1390/06/28 ساعت 14:47

خط آخرشو توو مایه های پ ن پ هم میشد جواب داد

درسته آرش خان ولی چون واقعی بود گفتم همینجوری بنویسم

عاطی 1390/06/28 ساعت 14:48


کاشکی اندازه پیاز خاصیت داشتیم:دی

مطمئنا دارید چون خانوما هم مثل پیاز اشک آدم رو در میارن

عاطی 1390/06/28 ساعت 15:00


:دی ی ی ی !

عالی بوود!

از بی خاصیتی بهتره بهرحال!

واسه شما بهتره باید دید نظر آقایون چیه

عاطی 1390/06/28 ساعت 15:09


اصوولن آقایوون با خانووما هم عقیده ن!:دی!

یعنی هم عقیده می شن ب مروور!:دی!



سهمیه م توو این پست تمام شد!
با اجازه!

تازه بهت یارانه هم دادم بازم تموم شد
به سلامت

مریم 1390/06/28 ساعت 15:10 http://mazhomoozh.blogfa.com

منظورش این بوده که چرا خاموش بوده کلا!

مثل اینکه شما خوب درکش میکنیدا

فاطمه شمیم یار 1390/06/28 ساعت 15:53

سلاممم
کوروش خان ؟!مگه شما نمی دونی این خاموش بودن خودش بزرگترین خبط شماست ...هان
چه معنی میده آقایون کیش از کیشمیش میشه مویایلشون خاموش میشه...در ضمن شارژ نداشتیم قابل قبول نیست و از میزان جرم نمی کاهد
(ستاد حمایت غیر مستقیماز طرف مقابل)

سلام
به گوشش نرسه ها ولی از دست امثال ایشون خاموشش کرده بودم
خدایا یکی هم بیاد از من حمایت کنه(آیکون موش مردگی)

مامانگار 1390/06/28 ساعت 16:05

...سلام...
..خداییش وقتی کار ضروری داری..این جمله دستگاه مشترک موردنظر خاموش است..یه تیر خلاصه انگار !....
..ممنون..

سلام بانو
در اینجور مواقع واسه پایین آوردن فشار میشه از چند تا فحش استفاده کرد که بسته به میزان عصبانیت میتوان نوع فحش را انتخاب کرد

منظور میگه : این بوده که اصلا چرا گوشیت خاموشیه!!!!
یعنی از روی عمد خاموشش کردی که جواب میگه رو ندی!!!!
خوب آره من الان وکیل مدافعه میگه شدم
آی منم کفری میشم از گوشی هایی که اغلب خاموشن.
خوب الان فرار میکنم که شما منو تیربارون نکنی

حالا دیگه از دست من گوشیتو خاموش می کنی ها؟ مگه دستم بهت نرسه! می دم دونه دونه اون موهای یکی دو میونتو بکنن باهاش برات سیبیل درست کنن شاید یه کم مرد بشی!!!

رهگذر: نکنه فکر کردی نفهمیدم طرف زن بوده!

این واسه جمله ی معروف خاموش بودن گوشی طرف اینم واسه پست شما

آی حالم به هم میخوره از این قیافه های حق به جانب و دیالوگا های مسخره تر...
دقیقا همین دیروز تو خونه تنها بودم..کسی زنگ ایفون رو زد...واقعیتش اصلا حوصله ی کسی را نداشتم ان هم سرزده!..۴ـ۵تا زنگ زد و رفت....گوشیم هم تو اتاقم بود به خاطر اینکه سایه ام نیوفته رو پنجره نرفتم تو اتاقم
بعدا اومدم ببینم کی زنگ زده..یه بنده خدایی بود..زنگ زدم بهش ببینم چیکارم داشته میگه اومدم خونتون در رو باز نکردی زنگ زدم به موبایلت....گفتم درگیر بودم و از طرفی چون حوصله ی مهمون نداشتم!..و چون نمیدونستم شمایین!!! در رو باز نکردم...شاید تا آخر مکالمه 20بار گفت "خب چرا در رو باز نکردی".." چرا گوشیتو جواب ندادی"!!!!
من چی بگم به این آدم آخه؟!....فقط تاکید اکید کردم که از این به بعد حتما با هماهنگی قبلی تشریف بیاورند که خدای نکرده شرمنده شان نشوم و پشت در نمانند!

خو نباید گوشیت خاموش میبوده دیگه!
حق داشته!
حکم صادر شد!
شما به دو سال زندان محکومید!!!!

خیلی با نمکین شما.

پاییز بلند 1390/06/29 ساعت 18:54

مگه مرض داشتی؟ خو چرا جواب تلفنشو ندادی؟!!!!
=((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
خدایی هرکی بوده از طرف من بش بگو خیلی باحالی٬ دمت گرم م م م م م م
ژیعنی آخرشی ی ی ی ی ی ی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد