از دفتر خاطرات یک فیزیکدان عاشق!

آنقدر مرا حول محور عشقت چرخاندی،که حالا دچار گریز از مرکز شده ام!

نظرات 20 + ارسال نظر
مریم 1390/06/29 ساعت 11:22 http://mazhomoozh.blogfa.com

از این نیرو متنفرم!

کدوم نیرو مریم جون؟
نیروی جاذبهٔ عشق یا گریز از مرکز حاصل از سرگردونی و چرخش؟

ای جان ...
یعنی اولین چیزی که به زبونم اومد واسه این پست رو نوشتم

جونت سلامت عزیزم

محدثه 1390/06/29 ساعت 12:01

از مرکز عشق؟؟!!!

وای!هنوزم یاد هندسه تحلیلی میفتم سردرد میگیرم!خداااااااااااا!!!
ببخشید الهه جون!

این مربوط به درس فیزیکه عزیزم...هندسه تحلیلی که خیلی خوب بود محدثه جون....

وای چه قشنگ...مثل خودت قشنگه الهه جون..من میگم شماچندتا بیاید با هم همین مینی مالهاتون رو کتاب کنید به خدا تیراژش میشه خداااااااااااااا

تو لطف داری عزیز دلم...
باید با بزرگون اینجا صحبت کنی سمیرا....منکه جوجهٔ اینجام

آلن 1390/06/29 ساعت 12:15

قطعن این جمله رو یه فیزیکدان خانوم نوشته.
به لحاظ اینکه عاشق کسی بوده که طرف محور عشق داشته.
و گرنه یه خانم که محور عشق نداره.

اون محوری که تو منظورته نه تنها هیچ عشقی نداره،زائل کنندهٔ عشق هم هست!دقیقا مثل چیزی که خودت نوشتی....نیت دلی با واو اضافه!

پس جاذبه عشق چی میشه ؟

عشق همیشه جاذبه داره....اما سوژهٔ عشق همیشه درست از آب درنمیاد دلی من...مشکل از جاذبهٔ اونه!و در واقع هنوزم جاذبه داره برای عاشق که دچار گریز از مرکز شده...وگرنه از مدار چرخش خارج میشد....

مامانگار 1390/06/29 ساعت 12:34

...جالب بود الهه جان...
...اما اون نیروی گریز از مرکز هم عالیه !!.. عاشق سرگردون و گیج رو با نیروی زیادی پرتاب میکنه به فضا ها و عوالم دیگه !!

مرسی مامانم...
خیلی خووووب گرفتین قضیه رو...مرررررسی

بابک 1390/06/29 ساعت 12:58

می دونی که تو فیزیک نیروی جانب به مرکز داریم
گریز از مرکز اشتباه رایجه

نه فرزندم...جانب به مرکز اون نیروییه که جسم رو به سمت مرکز میخواد بکشه و جسم به خارج میل میکنه.....
گریز از مرکز وقتی اتفاق میفته که با سرعتی جسم حول یه محور چرخونده بشه که نیروی گریز یا همون میل به پرتاب پیدا کنه....

واقعا؟؟!!!
پس چرا من یادم نمیاد!!!!!!
آهان!
یادم اومد!
همون نیروی اف و اینا که جانب مرکز بود دیگه!!!

بعله!
به هرحال مهم متن قشنگت بود!
نه حافظه ی نداشته ی من!

قربون تو برم من...خیلی هم خوبه حافظه ت ....عیب نذار رو بچه مردم

الان کامنت کیامهرو خوندم!
من هیچی نوفهمم!بیخیال کللا!

ای بابا.....اصلا مهم نیست....ببخش منو با این پست گیج کننده ای که گذاشتم

چقدر خوب بود الهه جونم ... خیلی خوب بود ... یعنی همیشه این اتفاق میفته؟

قربون تو محبوبم...
نمیدونم محبوب....بعضیامون میچرخیم و میچرخیم اما هیچوقت از عشق و معشوقمون گریزون نمیشیم......

آوا 1390/06/29 ساعت 15:21

روح باچرخش های متوالی
نیززززز دچارگریز از مرکز
نخواهد شد.مگرآنکه
اشتباها از اول در
آن مدااااارجای
گرفــــته ه ه
باشــد....
یاحق...

بهتره بگیم مگر اینکه اون مدار متعلق به عشق یه آدم اشتباه باشه...
آره آوا جونم....

سلام
اون گیجی حاصل از چرخش خودش فازی داره
محدثه جان شما اگه اینا رو بلد بودی که الان....

سلام
تجربه دارینا!

عاطی 1390/06/29 ساعت 16:26



عاااالی بوود!

عاشق این جوور جمله هام!


مررررررسی


یاد درس و مدرسه افتادم الهه... دلم درس میخوااااااااااد........فرمول های فیزیک و ریاضی...... مباحث مفهومی شیمی..... همه چی!!!

منم بعضی وقتا یاد اون دوران میکنم...ولی چون یه عالمه ناخوشی واسه م اتفاق افتاده همزمان با سالهای خوندن همین درسا دوست ندارم برگردم به اون دوران....

پریسا 1390/06/29 ساعت 17:01

خدا رو شکر که تا چند وقت دیگه مدرسه ها باز میشه و دلتنگی من رفع.....

گریز از مرکز!من که از فیزیک و ریاضی و هندسه چیزی سر در نمیارم ولی این جمله اولین جمله ای هست که چیزی از اینا توش هستو و من دوسش دارم

خوشحالم که دوسش داری....مرررسی عزیزم

پاییز بلند 1390/06/29 ساعت 19:06

یعنی حالا باید اندازه و جهت چرخشت رو با قانون دست راست حساب کنیم؟
سرعت متوسط هم که ندادی
سرعت جاذبه هم که یادم نیست الان
قانون فشار گاز ها هم که کاربرد نداره تو تین معادله..
پس من چه جوری جواب چند مجهولیهای عشقی رو به دست بیارم صرفن با قانون گریز از مرکز؟؟؟؟؟؟

اون مال مدارهای برقی بود محسن جان...شدت جریان و اینجور چیزا
همهٔ قوانین دنیا رو هم که بدونی،جواب این معما رو عمراً کشف کنی!واسه کشف این معادله باید واحد عملی رو گذروند!باید عاشق شد...با هیچ تئوری ای فهمیدنی نیست....

آفرین الهه! بعد از "حنابندان" این بهترین پستی بود که اینجا ازت خونده بودم...در عین سادگی توش حرف داره...کشف داره...تکمیله...

فقط کاش یه عنوان بهتر انتخاب میکردی...
طنزی که در عنوانش هست به متن نمیاد...

مرسی حمید
طنز زندگی چسبیده به همین تلخیها و برعکس...غیر از اینه؟همه ش با هم اسمش میشه "زندگی"....

آره..."همه ش با هم اسمش میشه زندگی"...
ولی هیچکس بالای اعلامیه ترحیم یا سنگ قبر جک نمینویسه!...

حرف من چیز دیگه ای بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد