آهوانه!



رضا نمی دهم 

به رضایی دیگر!

که ضامن چشمهای تو

تنها منم.




نظرات 13 + ارسال نظر
نیما 1390/06/29 ساعت 01:01

بدجوووووور قشنگ بود ، همشهری !

چاکر یم داداش.

اگر چه نگاهت
چاقوی اصل زنجان است.
اگرچه عشقت
نخجیرگاه خراسان است.
رضا نمیدهم به مسلخی دیگر
رضا نمیدهم...
.
.
.
کم کم رسیدیم به عشق های حماسی!
زیبا و شور آفرین...فقط کمی با خط دوم طرحتون: "به رضایی دیگر!" مشکل دارم...تصویر کردن رقیب در یک اسم شناس!....

اصل قضیه همون خط دومه
گره ِ خوبیه بنظر من.

...یه بحت غیر ادبی اما اجتماعی
حالا اگه رفت سراغ یه رضای دیگه اسید می پاشی تو چشماش !!! داری تهدید میکنی که دیگه ضامن نیستی


البته ببخشید ها ...نمیدونم چرا یکهو اینطوری دیدمش
بعضی وقتها تاثیر اول رو نمیشه از ذهن پاک کرد

اگه به عنوان پست نگاه می کردین رضا رو بیشتر میشناختی رفیق

آلن 1390/06/29 ساعت 08:26

قشنگ بود.
ولی یه مقدار باهاش مشکل داشتم.

نمی دونم مشکلت چیه ولی من خیلی دوسش دارم.

وای........................
چقدر خوب بود..فکر کنم تا حالا هیچ مشهدی اینطوریشو رو نه دیده بود و نه گفته بود!

چه عجب لااقل یک نفر گرفت منظور منو!!!!

خیلی خوب بود آرش!

مرسی

مریم 1390/06/29 ساعت 10:33 http://mazhomoozh.blogfa.com

نفهمیدم!

بزرگ بشی می فهمی آبجی.

محدثه 1390/06/29 ساعت 12:05

قشنگ بود!
همه ی رضا ها "رضا" نیستن!
شاید خیلی اسمهای دیگه!

گارسیا 1390/06/29 ساعت 15:03 http://draft77.blogsky.com

زیبا بود...مرسی

چاکریم.

آوا 1390/06/29 ساعت 15:22

عنوان منو یاد مـــحلی انداخت
تو راه تهـــــران- مشـــهد
بنام: گردنـهء آهـوان که
ازاسمش مشخـــصه
که چـــه مـــحلی
بوده.اماخـود
پست زیـبا
بودوبـی
نقـص
یاحق...

ممنون رفیق.

عاطی 1390/06/29 ساعت 16:31


ما ک ب همان رضا!رضا دادیم!


پاییز بلند 1390/06/29 ساعت 19:01

آرش رضا میخواییم چیکار؟ خودتو بده من قول میدم ضامنو بدم دستت!

وثیقه ی محکمتر میخواد که کار تو نیست داداش.

دل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی

کمتر از آهو که نیستم میشه ضامنم بشی

اومدم همسایه های پاپرت رو دون بدم

دلمو رو دست بگیرم تا بهت نشون بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد