یک تار مو

یک تار مو گاهی می تواند خوشمزه ترین غذا را بر آدم کوفت کند . 

یک تار مو گاهی می تواند شیرین ترین ازدواج ها را از هم بپاشد . 

یک تار مو گاهی می تواند آدم را یاد خرمن موهای تو بیندازد  ... 

 

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر

سلام
بزار برسی سر کار بعد گیر بده به مو

آلن 1390/06/29 ساعت 08:25

یک تار مو گاهی می تواند فاصله بین مرگ و زندگی باشد .

فرشته 1390/06/29 ساعت 08:31 http://surusha.blogfa.com

هوووممم...

به جز مورد اول مثل این که بازم موی خانم ها ایجاد مشکل کرده نه؟!!!!

جزیره 1390/06/29 ساعت 09:39

من فک میکنم که این تو فیلماست که یه تار مو میتونه شیرین ترین ازدواج ها رو از هم بپاشه

سومین تار مو رو عشقست!

یک تار مو م یتواند یادگار یک عشق بازی ناب هم باشد .یه بار یه چیزی نوشته بودم با این مضمون تو وبلاگم......اسمشم گذاشته بودم دلخوشی کوچک لحظه های دلتنگی.

کشف ناگهانی تار موی تو
بر روی سرشانه لباسم
.
.
تا پیچ و تاب بعدی


مهربان بانو هم توصیه کرده بودن از شامپو ضد ریزش مو استفاده کنیم!

کیامهر قدیس 1390/06/29 ساعت 10:11

منم پیشنهاد مهربان رو تکرار می کنم
فقط از شامپو کلییر زنونه استفاده نکن
ممکنه وبلاگت فیلی بشه

خیلی خوب بود... از یه تار ِ مو چه چیزایی برمیاد...

مریم 1390/06/29 ساعت 10:30 http://mazhomoozh.blogfa.com

عجب حقیقتی!

نیما 1390/06/29 ساعت 10:34

این متنو توی فیس بوک دیدم :

یک تار مو گاهی می تواند خوشمزه ترین غذا را بر آدم کوفت کند
یک تار مو گاهی می تواند شیرین ترین ازدواج ها را از هم بپاشد
یک تار مو گاهی می تواند آدم را یاد خرمن موهای تو بیندازد

پ.ن : حواستون به موهاتون باشه !!! ;)

البته نکته ی مهم اینه که این پست رو 15 دقیقه پیش نوشتن . اسم صفحه ش هم هست :شیر مرغ تا جون آدمیزاد". کیامهر فیس بوک هم آره یا فیس بوک هم از روی تو آره ؟

کیامهر قدیس 1390/06/29 ساعت 10:37

مثل اینکه فیس بوک به ما آره
من بی خبرم

نیما 1390/06/29 ساعت 10:38

در ضمن ، محسن نامجو میگه :
که موی گندیده ی به چشم نیامده ی تو هم مازاد بر مصرف من است!

چه میکنه این مو!

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

سلسله موی یار حلقه ی دام بلاست
هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست

حالا سلسله نشد ، تار مو هم قبوله

آرشمیرزا 1390/06/29 ساعت 14:28

البته بستگی داره موی کجا باشه
زیر بغل؟ ناحیه ی شرمگاهی؟
من که به موی سر آلرژی دارم.

کیاشاه 1390/06/29 ساعت 15:30

استغفرالله
میگن کرم از خود درخته

عاطی 1390/06/29 ساعت 16:29


اولی ک تار موویی بوود توو عدسی در درکه!ک به روو خودم نیاوردم!

دومی هم ک می گیم از گیسوانه خودمان بوود!

سومی هم کسی نیس جز خودم!!


زندگی شیرینه!!!

به یاد خرمن موهایی که دیگر نیست برایم...

پاییز بلند 1390/06/29 ساعت 19:03

خرمن زلف پریشانت زخم زد بر هر تار دلم..
.
.
.
.
این خانوما مو نمیداشتن دنیا یه جور دیگه بوداااااا

فری 1390/06/30 ساعت 10:26 http://fernevis.blogfa.com

شپش وسط تار مو چی؟؟؟

دو خط اولش خیلی خوبه...
مخصوصا اشاره ظریفی که در خط دوم هست...
ولی آخرش یجوریه...ضربه نداره...و مهمتر از اون کمی کلیشه ایه...

دومین خط منو یاد چهارشنبه سوری اصغر فرهادی انداخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد