خوابوندیش بوق رو بزن

رویانیان مدیر عامل پرسپولیس شد و پروین عضو هیئت مدیره 

 

اولین اظهار نظر احتمالی رویانیان:از این به بعد هر بازیکنی از پرسپولیس که تخلف کنه یا کم کاری کنه همونجا میخوابونیمش٬مجازاتش میکنیم بعد سویچش رو میدیم پروین٬اگه جرات داره بره بگیره 

. 

اولین اظهار نظر پروین:ببینید این بچه های بوووووق علی الخصوص دروازه بان بوووووق باید فکر کنه که اون دروازه بووووووووووووووووقه بوقشه پس نباید بزاره توپ بره تو گل اگه رفت پس بووووووووووق 

. 

نظرات 15 + ارسال نظر

کوروش خان صبر میکردی عرق معلم بچه باز پست قبلی خشک شه بعد بوق بوقتو راه مینداختی!!
ولی خدایی عجب پستی شده ها..عجب!!!

من شرمنده گارسیای عزیز هم هستم ولی احتمالا تا دقایقی دیگه چند روزی به نت دسترسی ندارم اینو نوشتم
شرمنده دیگه

جزیره 1390/06/30 ساعت 17:27

سوئیچشو میدیم پروین بره بگیره خیلی باحال بود

خب
اینجور وقتا میتونید پستتون رو در صفحه چرکنویس ها ذخیره کنید و به من یا بقیه بچه ها بسپرید که در فرصت مناسب تری منتشر کنیم پستو !

من از دوست عزیزمون عذرخواهی کردم ولی وقتی صفحه وبلاگ رو باز میکنی و همزمان میتونی جند تا پست رو ببینی فکر نمیکنم آپ کردن با فاصله کم هم اشکالی داشته باشه

رویانیان خیلی باحال بود +عنوان !

فرشته 1390/06/30 ساعت 18:27 http://surusha.blogfa.com

من عاشق اینم که تو مملکت ما همه تو پستایی هستن که مربوط به تخصصشونه...!

چی بگم الان بت من هاااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟!!!! نه بگو چی بت بگم ؟؟؟؟

جزیره 1390/06/30 ساعت 19:20

من اومدم بگمیعنی جددنیعنی وختی پستتو خوندم خاستم بگم این رویانیان با اون عمو بنزینی چه نسبتی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد الان تو تی وی دیدم خودشه. یعنی من
(اینجا یه ایکون کم داره. اونم یه شکلکی که خودشو از طناب اویزون کرده تا راحت شه)

کیامهر قدیس 1390/06/30 ساعت 20:05

از این به بعد هر کی با پیرهن قرمز بره پمپ بنزین
۴۰ لیتر بنزین ۴۰۰ تومنی جایزه می گیره

کیامهر قدیس 1390/06/30 ساعت 20:06

از این به بعد فرهاد مجیدی اگه گل بزنه
کارت سوختش میسوزه

کلا اینا فوق تخصص بوووووووووووووق دارن

مریم 1390/06/30 ساعت 21:18 http://mazhomoozh.blogfa.com

آقای پروین با سایر اعضای بدنشون جز دهنشون کاری ندارن؟!

عاطی 1390/06/30 ساعت 22:25



مرسی!!!!:دی

ولی فایده نداره!ایشالا پرسپولیس میره دسته یک!بلکه اوونجا بجایی برسه!!!!




آوا 1390/06/30 ساعت 23:42

یعنی رویانیانو دیدم رسما
باحترامش واااااایسادم
یعنی اینا رسما دارن
حیثیت ِندااااشتهء
فوتبااااااااال این
مملکتوووو به
چیز میدن!!

یاحق...

خماری 1390/06/31 ساعت 11:56

باحال بید جیگر
این مملکت ما هم منچولبافی برای خودش
وقت رئیس یه گاو داری میاد میشه رئیس دانشگاه آزاد بوووووووق ( با احترام و ارادت به همه عزیزان دانشگاه آزادی) باید رئیس سازمان حمل و نقل کشور بشه مدیر عامل تیم ورزشی اونم چه ورزشی فوتبال ، حالا اگه تیر اندازی ، اتومبیل رانی بود یه حرفی ، فوتبال ...!
کلا فک کنم تا چن وقت دیگه مجبورشیم فقط بووووووووووق بزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد