دام و معراج!

بعضی وقت ها مردها از دامن ما به معراج میروند 

گاهی هم دامن هایمان دام اند! 

بیچاره مردها... !!!

سکوی پرتاب و سقوط شان برای ما زن ها فقط یک لباس ساده است!

نظرات 37 + ارسال نظر

دامن همون دامنه....
یکی باهاش میره معراج
یکی باهاش میره تو دام...

آره مهربان
دامن همون دامنه...

آرا؟

منظورت "آره"بود؟!......آره!!

مریم 1390/06/30 ساعت 21:17 http://mazhomoozh.blogfa.com

می گم شمام مثه مردای این وبلاگ زدی کانال دو!

کمال همنشین و اینها دیگه..!!!

نشیمو 1390/06/30 ساعت 21:22 http://kalepook.blogsky.com

در مورد ماها چی صدق میکنه اونخ؟(یعنی ما ها سکوی پرتاب و سقوطمون کجاس؟هواسمون باشه خو

اینو فکر کنم آقایون باید بدونن!!! نه من و تو...اگه میدونستیم که دیگه سکو نبود..بود؟!

ولی به نظر من دامنها با هم فرق دارن...یعنی اونایی که دامن رو پوشیدن با هم فرق دارن...دامن یه جورایی استعاره از وجوده...مظهر طینت زنه...حالا میتونه زن پاکدامن باشه یا نباشه...میتونه پاکدامن باشه و دامنش چاه سقوط باشه و یا دامنش پاک نباشه ولی سکوی پرتاب و پلهٔ صعود باشه و برعکس....همه ش خلاصه میشه تو خودش...وجودش..."زن" بودنش....

پس معتقدی که بستگی داره که دامن مورد نظر رو کدوم "زن" پوشیده باشه....یعنی مرد مورد نظر هیچ نقشی تو سقوط و عروج خودش نداره؟

گارسیا 1390/06/30 ساعت 22:05 http://draft77.com

این عالی بود

این لطف شماست گارسیای عزیز

عاطی 1390/06/30 ساعت 22:26


بیچاره مردها!!!!!


مرسی


چسبید!






و گاهی هم بیچاره زن ها!!!!!
ممنون

"هیچ" نقشی؟یه مقداری سلب کننده و اکیده این "هیچ"...
مردها هم نقش دارن...از خوندن پستت و اون صفت "بیچاره"که برای مردها به کار بردی،اینجوری حس میشه که اونا نقشی ندارن و اسیر این دامنهان...اما من نمیگم نقش ندارن...انتخاب دامن با خودشونه...حالا درست یا غلط انتخاب میکنن...اینکه به معراج برن یا نه مقدار زیادیش بستگی به زن داره و مقداری کمتریش بستگی به مرد...
(تو پرانتز اینو بگم که اگر منطورت از "بیچاره مردها" کنایه زدن به مردهاست و اینکه تقصیر خودشونه،بهتره علامت تعجب استفاده کنی بعدش...سه نقطه مناسب نیست)

دقیقا مشکل همون علامت تعجبه...
ممنونم الهه

بین بالا رسیدن و پایین افتادنشون یه نون زیاد و کم میشه!

یعنی دام یعنی پایین افتادن و دامن یعنی بالا رفتن؟!!
اوه....عجب +18 شد این پست!!!

خواهش میکنم عزیزم...حالا بهتر شد...یعنی مفهومو حالا جور دیگه میرسونه...گرچه نظرم رو گفتم قبلا دیگه.....
اسم پستت رو از رو نوشته هم میشه تعیین کرد....دام و دامن....خیلی دوسش دارم

پس سکوی پرتاب وسقوط ما چی میشه ؟انگار مازنها زاده شده ایم به عنوان وسیله ای برای صعود یا سقوط مردان!

آلن 1390/06/30 ساعت 23:30

آذرنوش جان ، شلوار مردها هم وسیله معراج زنهاست.
با باز کردن دکمه ش ، بانوان محترم میتونن به اوج برسن.

آلن رسما منو به "غلط کردم" انداختی!!

آلن 1390/06/30 ساعت 23:35

تیراژه جان ، البته ناگفته نماند که اونچه که مردها رو به معراج می بره ، محتویات داخل دامن هستش و نه خود دامن.

آلن جان
ای قربان اون ذهن منحرفت برم من!!
معراج معنوی منظورم بود نه جسمانی!!!

اینکه این دامن ، دام باشه یا سکوی پرتاب ، اینکه مرد دلش بخواد توی دام بیفته ، اینکه زن بخواد طرف رو به دام بندازه ... به نظرم همه اینها نسبیه ، یه جورایی 50 - 50 !

آلن 1390/06/30 ساعت 23:37

نه بابا دور از جون.
من صرفن نظرم رو گفتم.

آلن!
تو چه بی ادب شدی!تو که اینجوری نبودی!زیادی با این عموی ما گشتی!نه؟
برو در خونهٔ خودتون بازی کن!

الهه هرچی میکشیم از دست این جناب عموی سرکار عالی است!
میبینی تو رو خدا؟!!

عاطی 1390/06/30 ساعت 23:43 http://pransesbanoo.blogfa.com


اینجا معنویات معنا نداره!!!:دی

مادیات را بچسبید!!!
:دی


باید گونی گونی فلفل بپاچیم تو چشم و دهن این آقایون تا دیگه نه منحرف ببینن،نه منحرف حرف بزنن!
نظرت چیه تیراژه؟

بستگی به آقایون مورد نظر داره گلم!!!

آلن 1390/06/30 ساعت 23:47

بی ادب چیه الهه جان.
بنده فقط کمی شفاف سازی کردم.
بد کردم ؟

عاطی 1390/06/30 ساعت 23:50



زمانی ک کابوی از خود دفاع می کند!:دی

زیاد شفاف سازی نکن...دیگه رنگش رفت از بس شفافش کردی!

آوا 1390/06/30 ساعت 23:50

نمی دونم! دام و معراج دو
طرفس..چه از ذکور باشد
وچه اناث..اما دامی که
دااااام باشد لعنتی تا
نا کجاااااااا آباد پرتت
میکندیا اگرررررررر
به عررشت ببرد
هوووووووووم
خب می برد
دیگر..
یاحق...

آلن جان...انحراف قابل تعمیره!یه چکش کاری ساده میخواد!

عاطی 1390/06/30 ساعت 23:57



پس ببر نمایندگی ش بگوو عوضش کنن!


پس عملی هم شدی!چشم دل ما روشن!
آلن باورم نمیشه!این خودتی؟(آیکون چشمای اشکی و چونهٔ لرزون و صدای بغضی!)

آلن 1390/06/31 ساعت 00:03

تیراژه بانو ؟
یه زحمتی میکشی
لطفن غیر از دو تا کامنت اولم ، بقیه کامنتام رو پاک کن
البته اگه اون دو تا رو هم پاک کنی ، بد نیست

میشه لطفن همین الان اینکارو بکنی ؟

چشم آلن جان

آلن 1390/06/31 ساعت 00:09

ممنون تیراژه جان
کاشکی میشد همه کامنتام رو پاک کنی.
تا مثل آدمیزاد واسه این پستت کامنت بذارم.
خلاصه ببخش که حس این پستت رو خراب کردم.

این حرفا چیه آلن جان؟!
اصلا اینطور که میگی نیست دوست عزیز من.

آرشمیرزا 1390/06/31 ساعت 01:17

امان از اینهمه دامن که همشون دامن!

وانیا 1390/06/31 ساعت 12:06

زیبا بود

مرسی از شفاف سازی وجواب بسیار عالیتون به سوال من آلن جان

اینکه "از دامن زن مرد به معراج میرود" رو خمینی گفته...
اینکه بعضی دامنها دام بعضی مردها هستن رو هم احتمالا یه آدم هوسباز گفته....
بعنوان یک مرد هیچکدوم رو قبول ندارم...
مضاف بر اینکه نه جمله اول کمکی به بالاتر رفتن منزلت زن میکنه و نه جمله دوم تاثیری در کم شدن احترام زن داره...

این حرفا بیشتر از اینکه توهینی به مردها باشه توهینی به زنهاست...که کارکردشون رو تا حد چیزی برای مردها بودن پایین میاره...

خیلی خوب بود تیراژه جان

البته هنوز هم میگم ...
خباثت نه !
ولی یه حس تو همین مایه ها داره نوشتت !

کامنتای آلن هم حس پست رو خراب کرده و هم بشدت توهین آمیزه...
اگه جای تو بودم همونطور که خودشم خواسته کامنتاش رو پاک میکردم...

حمید خان من کامنتهای آلن خان رو همونطور که خواسته بودن دیشب پاک کردم..از جوابهای الهه و بچه ها معلومه که یه سری از کامنتها حذف شده


جل الخالق!...

کیوان اصغرپور 1390/07/03 ساعت 03:18

بابا شما دیگه کی هستین ، خیلی باحالین،حالا آذرنوش یه چیزی گف(یه سوال شایدم حس خودشو نسبت به موضوع گف) یه کاری کردین که نگو و نپرس!خلاصه فک کنم اگه آلن عزیز که بنده خیلی پستاشو دوس دارم معذرت خواهی نمی کرد کار خیلی بیخ پیدا میکرد ، اما به نظرم جالب بود ، تو این همه پست جدی ، یه پست جنجال ایده خوبی بود ، هر چند همش ناخواسته بود،به هر حال مرسی

پاییز بلند 1390/08/21 ساعت 01:04

کامنت دهای آلن همونطور که خودش گفت صرفن نظر شخصیش بوده که بعد هم در خواست کرده پاکش کنن
من میگم هرکس آزاده نظرشو بگه و ما داروغه نیستیم که برای همه بخواییم قضاوت کنیم و بیانیه بدیم و نگرش ها رو انالیز کنیم..
.
.
جالبه حالا یکیم بیاد طنز بگه و اعلام هم کنهئ نظر شخصیه خودشه.. ما فقط ناضریم و یا با نظر موافقیم یا مخالف.. حق حکم صادر کردن نداریم٬ داریم؟
.
.
.
کلن هم پست پر محتوایی بود هم کامنت های جالبی داشت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد