man0to

من نباشم دنیا یک "من" کم دارد ...

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم !

(اشتراک در فید *دانه های ریز حــــرف*)

نظرات 30 + ارسال نظر

پس نتیجه میگیریم دنیا بدون من =تو؟!!!
پس اگه من باشم که دنیا یه نفر اضافه داره!!!

کیوان اصغرپور 1390/07/07 ساعت 17:44

تیراژه بانو جان چطوری معادلشو نوشتی ، خیلی مجهولاش زیادن ...!

نه جناب اصغر پور
معادله ی پارامتریه...
یه مجهول هم بیشتر نداره..
که اون مجهول هم یا "من" هست یا "تو" و یا هر دوتاشون!!!

آرشمیرزا 1390/07/07 ساعت 18:03

donya - man = donya -1

man - to = man - donya

حاصلجمع دو طرف عبارتست از:

(donya - man ) +(man - to ) =(donya -1 ) +(man - donya)

نتیجه :

donya - to = man -1

با این حساب :

to = donya - man + 1

از طرفی چون منطق ریاضی می گه هر شخصی یک نفره پس داریم : to = 1

حالا با قرار دادن یک بجای تو در عبارت آخر خواهیم داشت:

1 = donya - man + 1

با ساده کردن و حذف 1 از طرفین خواهیم داشت :

donya - man = 0 ===> donya = man

علی جان به زبان ادبی شاید یک دنیا برات ارزش داشته باشه ولی منطق می گه که این خودتی که یه دنبایی و طرف به اونجات هم نیست و ما رو سرکار گذاشتی و خواستی یه تعارفی از خودت در کنی


هرررررررررررررررررررررررر
محشرررررررر بود آرش خان محشر

البته به نظرم همه چیو نمیشه در قالب معادلات ریاضی سنجید ...

کیوان اصغرپور 1390/07/07 ساعت 18:12

مرسی از تیراژه عزیز و همچنین ارشمیرزا خودمون که به حق ، میرزا لقب خوبی برای شما استاد عزیز است، باور کن اگه من با یه اتوبوس از فامیلام جمع می شدم نمیتونستم معادله شو بنویسم چه برسه به این قشنگی حلشم بکنم ...

اینکه تیتر لاتین است ربطش به متن در چیه؟

خب تیراژه جان خیلی خوب منظور نداشته ی منو از این تیتر گفتن

آرشمیرزا 1390/07/07 ساعت 18:17

ضمنن این تیتر هم فیلی پذیری ِ بالایی دارد .

اصلاح شد قربان

آرشمیرزا ی گرامی محشر بوددد.
جناب پور امینی احتمالا ربطش اینه که این معادله به سبک من و تو وان هستش نه فارسی وان که هر چه معادله دارد حتما دارای x y z متعددی است در دستگاه مجهول یابی خیانت!!!

ممنــــــــــون تیراژه

خوب اینجا انگار بحث ریاضی و مجهول واین چیزاست پس ما بریم سراغ زندگیمون که این بحث اصلا به ما نمیاد .با اجازه...

میگویند فلانی نباشد دنیا هیچ کم ندارد...
راست میگویند که من نباشم دنیا هیچ کم ندارد؟...
راست میگویند که دنیای منی و هیچِ تو نیستم؟...

اصلا تو گوشَت با من است دنیا خانم؟...

...

حمید چه تلخ بود این کامنتت
مخصوصا خط آخر
اصلا تو گوشِت با منه؟...

تلخه که آخر حرفامون تازه به این میرسیم که طرف میشنیده اصلا یا نه؟...تو خیال با هاش حرف میزدیم یا نه؟...تو خیال فکر کردیم داره گوش میده یا نه؟...اصلا اگه بشنوه ککش میگزه یا نه؟....هرهر میخنده بهمون یا نه؟...
خیلی تلخه ...خیلی...

وقتی گوشش با تو نباشه حس شکستن حس تحقیره که تو وجودت بیداد میکنه...

یک هیچ بزرگ !

با عنایت به معادلات مطروحه و حل مشروح و مبسوط ان در کامنت میرزا اموختم که این روزها درعشق هم باید حساب و کتاب باشد( ایکون : چرا ایکونای اینجا تویش هیچ حساب و کتابی نیست برای ابراز نظری کوتاه و حسابگرانه)

من نباشم دنیا یک "من" کم دارد ...

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم !



من که تحمل اون روز رو ندارم

به تیراژه:

آذرنوش خوب گفته...حس تحقیر شدن...
این دقیقا همون چیزیه که توو اون چندخط پنهانه و باعث میشه به نظرت انقدر تلخ بیاد...
هیچی بدتر از تحقیر شدن نیست...

آره حمید...آره...هیچی بدتر از یه غرور خش برداشته آدمو کله پا نمیکنه...همه ی هستی ام را بگیر..غرورم را نه...

جزیره 1390/07/07 ساعت 21:18

واسه کسی تب کن که واست بمیره(والا)

وقتی حتی یه شهر که هیچ یه روستا هم واسه کسی نیستم ، چرا اون ادم بشه دنیای من؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جزیره 1390/07/07 ساعت 21:18

معادله ی ارزشمیرزا هم محشر بود

تو که نباشی،دیگه دنیای تو هم نیست که نسبتش بدیم به "او"..اونوقت "او" دیگه دنیای کسی نیست...شاید هیچوقت هم نفهمه که یه روزی دنیای یکی بوده...احتمالا "او" هم یه دنیای دیگه واسه خودش داره.......

چرا .... ؟

آوا 1390/07/07 ساعت 22:09

تو نباشی می خواام دنیا نباشه
من که باشم می خوااااااااای
دنیااااااااااااااااااااااام نباشه
نتیجه اینکه :هموووووون
بهتر که ایییییییین دنیا
نبااااااااااااااااااااشه
زمین و آسمووون
یک جاااا فناشه
یاحق...

عاطی 1390/07/07 ساعت 22:39 http://pransesbanoo.blogfa.com



عالی بوود!

و همچنین کامنتا معرکه بوودن!!!!!

گارسیا 1390/07/08 ساعت 00:05 http://draft77.com

سلام
به خانوم گوگوش سلام برسونید

راستی مرسی از فید. اینطور وقتی یه پست توی گودر share میشه،کسایی که خوششون میاد وبلاگ رو add میکنند.

سلام


بله !
همینطوره که گفتید
هرکدوم از دوستان هم خواستن آخر پستشون این فید رو قرار بدن ...

خیلی قشنگ بود...

ص 1390/07/08 ساعت 11:08

عالی

تعبیری کم‌نظیر

مریم 1390/07/08 ساعت 20:00 http://mazhomoozh.blogfa.com

دست گلتون درد نکنه که اینقدر برای "تو" مایه میذارین.

فرشته 1390/07/09 ساعت 11:03 http://surusha.blogfa.com

خوب گفتی...خیلی خوب...

گل مریم 1390/07/09 ساعت 13:54

چقدر خوب بود دوسش داشتم کلیییییییییییییییی


قشنگ بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد