گروهی...

سیگار، تنهایی نمیچسبد.

تجاوز نیز هم!



در ارتباط با این

نظرات 53 + ارسال نظر
عاطی 1390/07/11 ساعت 20:20 http://pransesbanoo.blogfa.com



مرسی!

عااااااااااالی بوود!

و تلخ!



خودمم عااااااااالی ام پییییییسسسسس- صدای باز کردن نوشابه-

عاطی 1390/07/11 ساعت 20:21


خیلی خوونسرد!

اووووووووووووووول ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

:دی

:-))

چی بگم من الان؟

یه راهنمایی میکنم اولش ب داره!

این روزا دیگه هرچی گند کاریه گروهی ودسته ای شده یکی هم نیس این گندکاری هارو جمع کنه...توروخدا مملکته که ماداریم؟؟؟!!!

نا شکری نکن... اینا همش در راستای تمرین برای کار گروهیه!

عاطی 1390/07/11 ساعت 20:36


خودت ک معرکه ای ی ی ی ی ی ی:دی

اصصغــــــــــــرررررررررررررررررررررر. ی جعبه فانتا !‌ بیار اینجااااااااااااااااااااا:دی


ولی جدی!دووست دارم!:ایکس

مخلص! یه دو پرس جوجه - با تاکید بر ج- هم بگی دور همی بخوریم...نوشابه خالی معدمو اذیت می کنه اخه... ولی جدی مخلص :-))

اولش ب داره؟!!
نکنه همون باغ پرصفای خمیni شهر منظورته؟
خب یه چیزی میگفتی که شامل حال ما اناث بیچاره هم بشه!
اینکه به درد آقایون میخوره!!!

می خوای ما هم یه تیم تشکیل بدیم و یه آقایی رو گیر بندازم ته کوچه بنبست...:-))

خدا بگم چیکارت کنه من و من جان
مردم از خنده با جوابی که به کامنتم دادی!

من پیشنهاد می کنم زندگی کنی از خنده با جوابی که به کامنتت دادم :-))

علیرضا 1390/07/11 ساعت 20:56 http://4malite.blogsky.com

وای
هررررررررررررررررررر
ترکیدم از خنده با جوابتون به تیراژه

دیگه هر جور صلاحه! :-))

اگه بشه جوابی که به کامنت تیراژه دادیو عملی کرد دیگه قول میدم ناشکری نکنم

چرا نمیشه... فقط باس کمین کنیم...:-))

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 21:25

جددن ؟!
حیف دیر فهمیدم !!

هیچ وقت دیر نیست محسن...:-))

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 21:27

من از همین تریبون اعلام می کنم
که برای تسلای دل دردمند اناث سرزمینم
حاضرم در اون شرایطی که گارسیای عزیز فرمودند
ته کوچه بن بست گیر انداختونده بشم !!!

منظورت من و من عزیزه دیگه؟!
اینکه دیگه تجاوز نیست... باس به زور باشه... مقاومت کنی... بعد تو زورت زیاده...ما صدمه میبینیم! هرررررررررر

نیما 1390/07/11 ساعت 21:31

در مورد سیگار موافقم به اشد مجازات اما در مورد دومی تجربه ی شایان ذکری ندارم !

بچچه ها نیما هم بدی نیستا! یاه یاه یاه :-))

عاطی 1390/07/11 ساعت 21:50



:))))))))))))))

اندر احوالات رشادت های محسن باقرلوو!

ولی حالا چ کاری از دست ما بر میاد؟:دی
!!!!!!!!!!



جای آرشمیرزا جان خیلی خالیه

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 21:53

شاید آرش ته کوچه بن بست گیر افتاده !

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 21:54

گارسیا جان
قول میدم به اندازه کافی و به قدر کفایت مقاومت کنم !
ولی نه بیشتر !!!

بعد هی میگن ایرانیا توانایی انجام کارای گروهی ندارن!!!ای غربیان نادان بیایید و ببینید(در واقع بخوانید) که مردان ما چه رشادت هایی در راستای انجام کارهای گروهی میکنن...

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 21:57

در احادیث و روایات هم داریم که
الکار الگروهی ال به شددت الثواب الدارد !!

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 21:58

البجان المامان المموتی !

الان بین خنده و عصبانیت گیر کردم!همین کارا رو میکنی که جوونای مردم هیستریک میشن دیگه!
حالا به کی میخواین تجاوز کنین؟من سر کوچه وایمیسم سوت میزنم وقتی داشت میومد تو تله!دیگه کاریه که ازم بر میاد:))

احسنت احسنت احسنت

علیرضا 1390/07/11 ساعت 22:01 http://4malite.blogsky.com

گارسیا؟
آقا محسن مثل اینکه تاریکیه کوچه تاثیر خودشو گذاشته ها
خوش میگذره ؟



عالی بود کامنتتون

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:02

الهه جان
اگه قول میدی فقط سوت بزنی اشکالی نداره واستا !

الهه جون آرشمیرزای خودمونو نمیبینی اون سمت احیانا؟

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:03

شاعر در این زمینه می فرماید :
ای که از کوچهء خود ما می گذری !
برحذر باش که چیز می کندت دیوارش !!

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:04

آرش کمین کرده وختی شلوغ پلوغ شد بیاد سوا کنه !!

آقا محسن...عامل توطئه من ومن هست نه گارسیا!
بله بله...قول میدم سوت بزنم...فقط!نگاه هم نمیکنم!ما روچه به این کارها!
ولی اگر شما از اونجا رد شین سوت تو گلوی من خفه میشه ها!

عاطی 1390/07/11 ساعت 22:06



:))))))))))

منم فیلم می گیرم!:دی


محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:06

فیلم بگیر ولی بلوتوث نکن بالاغیرتن !

عاطی 1390/07/11 ساعت 22:08



زوور گیری می کنم!:دی

شایدم ب افتخارش ی پیج توو فیسبووک ساختم!

تا ببینیم چی می شه!:دی


محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:09

چون اونجوری معروف میشم
و از فردا هی جماعت اناث می خوان توو کوچه بن بستا گیرم بندازن ! ... منم که نه وختشو دارم ! نه انرژیشو !!

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:10

والا با این نوناشون !

عاطی جون زورگیری رو هستم نصف نصف قبوله؟

پاییز بلند 1390/07/11 ساعت 22:11

درووووووووووووووووووود
والله مت تو فیس بوک عضو یه پیج شدیم که خیلی باحاله.. آخر هفته ها با هم قرار میزاریم بریم بیرون برنامه ی اسد پاشی و چاقو کشی و تجاوز عمومی ٬ برای سرگرمی انجام بدیم
خیلی میچسبه
شما هم بیایین به گروه و پیج ما بپیوندین٬ خداییش تجاوز گروهی یه چیزه دیگست!

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:11

منم هستم !
نصف عاطی نصف آذرنوش نصف من !!

عاطی 1390/07/11 ساعت 22:11



مانیز بعد از گرفتن آن فیلم در چت رووم های مسنجر فعالیت خود را شرووع می کنیم!و با تعویض کلیپ!!!!!شارژ ایرانسل!می گیریم!

دسته همه دست اندر کاران!درد نکنه!:دی

فداااای شما آقا محسن!که اینقده به فکر جماعت اناث هستین!البته به طور زیر پوستی که کسی هم شک نکنه!

عاطی 1390/07/11 ساعت 22:14



عمرن اگه نصفی در کار باشه!!!!!!

والاااااااا!


ینی دیگه واجب شد بخاطر صحبت پاییز بلند برم فیسبووک عضو شماااااا


محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:15

خدا میدونه من نیت ام خیره خواهر !

محسن باقرلو 1390/07/11 ساعت 22:17

دیگه خود دانید !!

به پاییز بلند:واقعا؟منم میبرید؟ اینا منو با خودشون نمیبرن

حالا کدوم کوچه باشه؟
کوچه دلگشا؟
کوچه ی جماران؟
کوچه نادری؟
کجا بیشتر به طبع بلندتان! بیشتر صفا میدهد؟

جناب باقرلو ۴۰ تا کامنت گذاشتن بس که حواسشون به کوچه و "سر میشکند دیوارش" است که به کل گارسیا و من و من رو قاطی فرمودن!
میترسم کم کم رستوران جناب ارشمیرزا رو هم با بیت ره.ب.ری اشتباه بگیرن!
والا با این کوچه هاشون!

ممنون از اینهمه فداکاری و وفا و صفای شما آقا محسن...بچه ها مزاحمتون میشن ایشالا!!!

منم ببرید

عاطی 1390/07/11 ساعت 22:30 http://pransesbanoo.blogfa.com



آذرنووش جوونم!

اوونجا بریم با هم!اوونوخ خابه بد می بی نی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

تو بموون!ما واسه ت تحریف ! می کنیم چی شد!

خب؟

:دی

منم میخوام !منم میخوام خاله جون آخه من تو خفت کردن تو کوچه استادماااااااا!بازم نمیبرینم؟

اشکال نداره نبرید ولی یادتون باشه پس فردا مسول عقده ای شدن جونای مملکت شمایید!!!!

گلنار 1390/07/11 ساعت 23:01

به این میگن:جواب دندان شکن در وبلاگ "گروهی"
گروهی کلآ کار دست آدمیزاد میده.
مرسی.

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

گارسیا 1390/07/11 ساعت 23:07 http://draft77.com

این کارت که لینک داده بودی به یکی از پستهای بچه ها تو همین وبلاگ خیلی جالب بود.

جزیره 1390/07/12 ساعت 12:37

آخ جون حالا که گار گروهیه منم بازی. منم به عنوان یکی از اعضای گروه زنگ میزنم زحمتکشان منکرات بیان بگیرنتون. خوبه؟

بعد کلی مشهور میشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد