جررررررررررر !

خوشبختی را به سرنوشتم منگنه کرده بودم ...

روزگار نمیخواست ... آمد که جدایشان کند ...

پاره شد ........ !

.

.

کسی را نمیشناسی خوشبحتی رفو کند ؟!

(اشتراک در فید *دانه های ریز حــــرف*)

نظرات 11 + ارسال نظر
عاطی 1390/07/18 ساعت 14:52



خیلی عالی بوود!!!!!!

عالی بوود!!


مرسی

عاطی 1390/07/18 ساعت 14:52



اول می شویم!با اقتدار!:دی

عاطی خانوم شما وبلاگ ندارید؟

آرشمیرزا 1390/07/18 ساعت 15:50

مشخص نشده که این پارگی بیشتر به کدوم طرف وارد شده!!!!

رفوکار که نه
ولی اگه چروک شدی بیا پیش خودم
من خیلی خوب اوتوووو می کنم
نمونه ش همین بابک خودمون!


هر دو طرف !

نــــــه
قربان شما !

سنت کیامهر قدیس 1390/07/18 ساعت 15:51

دروغ میگه علیرضا
خیلی بد اوتو می کنه
گول نخوری یه وقت

ایول تجربه

علیرضا؟
کارای تو افت کرده یا من این روزا یه کم اخلاقم گل محمدی تر! شده؟!

روزگار چی رو از چی جدا کرده؟تو رو از من ؟خوشبختی رو از سرنوشت تو؟حالا درگیر رفو کردن خوشبختی هستی؟..خوشبختی که محال شد رفت پی کارش باید به فکر سرنوشت باشی...نه تنها خوشبخت نشدی که زخم این جدایی رو سرنوشتت هم مونده

بدیهیست تمام "من" و "تو" های که در این کامنت به کار رفته صرفا ضمیر میباشند بدون محل اعرابی از شخص یا فردی....اوکی؟(آیکون:حالا کی خواست توضیح بدی تو؟!!)

نه !
حق با توئه !
زیادی کنگ بود !
تا حدودی ماس مالیش کردم !

آرشمیرزا 1390/07/18 ساعت 16:07

علیرضا
بابک اینجوری میگه که دست زیاد نشه
حسودیش میشه


ترجیح میدم تو مسائل خصوصی () شماها دخالت نکنم ....

نه والا اگه کسیو پیدا کردی یه ندا به مابده...به خدا کار ماهم گیره...

آوا 1390/07/18 ساعت 16:49

وقتی ریسمان پاره شود پاره
می شود..دنبال رفو نباش
یاریسمانش کهنه بوده یا
یکی ازیکطرف آن رارها
کرده.....جای رفوهم
همین است میماند
تا ابد.مثل ِ ردِبندی
که چینی بند زن
میزند..می ماند
آری......دنبال
رفو نباش ش
یاحق...

مونیس 1390/07/18 ساعت 17:36 http://tanazi.blogsky.com

چرا می شناسیم
ولی خود آدم جرررررررر می خورد تا خوشبختی رفو شود !!!



بلی!یک وبلاگ ناقابل داریم!ک خودمان هم طاقت خاندنش را نداریم!:دی

مریم 1390/07/19 ساعت 21:48 http://mazhomoozh.blogfa.com

این مدل کارای ظریفو کسی این روزا انجام نمی ده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد