تلاقی

 

 

طلوع اندامت 

در غروب خورشید 

 

 

و من  

 

 

مسحور این لحظه ی گرگ و میش. 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر

عالی بوود

جز "عالی بود" چیز دیگه ای نمیتونم بگم!!
.
.
نمیخواهید اینها را منتشر کنیدشان جناب آرشمیرزا؟

عاطی 1390/07/30 ساعت 19:46



واقعن عالی بوود!


اگر میش اندام اوست
پس گرگ چشمان توست

پس جمله باید اینطور می بود:
طلوع اندامت
در غروب چشمانم
و من
مسحور این لحظه گرگ و میش

در این طرح هم مفهوم طلوع و غروب پیداست
بدون انکه از خورشید نامی امده باشد

دیده از تو غروب کند بهتر
تا شبی در خلوت خیال من
طلوع کنی

حناب پور امینی غروب چشم یه جورایی میتونه چشم بستن باشه...اون وقت چه طوری طلوع مورد نظر با چشمانی بسته رویت میشه؟
اگر بنا را بگذاریم بر اینکه در خیال طلوع را میبینیم که اونوقت به گمونم این تجسم با تصویر سازی واضح و شفاف این طرح تطابق نخواهد داشت....درست میگم؟

او طلوع می کند
از سحر او چشم غروب می کند(چراکه طاقت نمی اورد )
و این
لحظه گرگ و میش است

میدانیم که لحظه گرگ ومیش لحظه کوتاهی است

قرار نیست دلبر ما بالای سن بچرخد و ما سیر نگاهش کنیم و حالش را ببریم
او یک لحظه افتابی شده است
و افتاب جمالش چونان است که دیده ما غروب می کند
و همه اینها در لحظه ای است
لحظه گرگ ومیش

آرشمیرزا 1390/07/30 ساعت 22:19

از توجهت ممنون داود جان
ولی ملاک من توقف زمان در لحظه ی عریانی او در غروب بوده
وقتی مسحور میشی دیگه مهم نیست که بدونی یا ندونی گرگ و میش چقدر طول می کشه
تو جادو شدی و از همین حال می کنی.

یک توجه رندانه هم به گرگ بودن مردها داشتم .
همین

معنی گرگ ومیش هم همین است یعنی نه روز است نه شب ...
در همان دم که طلوعی هست
غروبی هم هست

گرگ بودن مردها که در این طرح بیداد میکند همانطور که من هم اشاره کردم
نظر من سر کلمه خورشید بود که متناظر با سه کلمه دیگر نبود و من به جایش از غروب استفاده کردم

و اخر اینکه
انقدر که مهم است من ( خواننده) از طرح چه می فهمد و با ان عشق می کند منظور تو (نویسنده) مهم نیست!

آرشمیرزا 1390/07/30 ساعت 22:43

منظور تو ( خواننده) خیلس مهم است
اگر من (نویسنده) منظورش رو گفت برای نسخه ای بود که پیچیده بودی .

کلن همه بایذ برداشتهای خودشونو داشته باشن دیگه
ضمن اینکه خورشید شدن ِ نویسنده یه جورایی خودستایی میشد.

ممنون از اینهمه تامل .

silent 1390/08/01 ساعت 21:54 http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

مثل همیشه عالی

مریم 1390/08/08 ساعت 07:21 http://mazhomoozh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد