زبان

تموم دونسته های زبان انگلیسیش به این خلاصه میشد که وقتی کارشو میکرد ،

با یه صدای نخراشیده میگفت :

اوه یس بیِبی


نظرات 11 + ارسال نظر
عاطی 1390/08/01 ساعت 00:01



اوه یس!اول شدم!:دی

عاطی 1390/08/01 ساعت 00:02



والا مردم ما مهندسن!:دی


خیلی-آ همینشم نمی گن!:دی

محسن باقرلو 1390/08/01 ساعت 00:12

بی خیااال !
من تا حالا فک میکردم توو این فیلم بی ناموسیا میگن :
او هیس بیب بیب !!

نیما 1390/08/01 ساعت 00:25

آلن جان چی کار میکرد ؟؟؟

من خدایی از این پست هیچی حالیم نشد
صبر کردم چند نفر کامنت بذارن بلکه یه چیزی بفهمم
بدتر گیج شدم!
یعنی قد یه ارزن هم نفهمیدم این پستت رو آلن!

محسن باقرلو 1390/08/01 ساعت 00:36

الان یعنی تیراژه میخواد بگه از اون فیلما توو عمرش ندیده !

از اون "فیلم ها"!!! که دیدم..بر منکرش لعنت..!
ولی خدایی این یس بیبی رو نفهمیدم!! این او هیس بیب کامنت جناب باقرلو رو هم نفهمیدم!
ولی از این "از اون فیلما" گفتن و لحن کامنتها یه جورایی دستم اومد اوضاع از چه قراره...
حالا ربطش به زبان انگلیسی دست و پا شکسته ی یه نفر رو هم نفهمیده باشم زیاد مهم نیست...کلا بیخیال..بهتره زودتر برم تا کار به جاهای باریک نکشیده!!!

.
.
کلا یه چند وقتیه تو کامنتها زیاد دچار مشکل میشم!احتمالا از اثرات درس و دانشگاه و استرس کلاس هاست...

تیراژه جون مشکل تو نیست منم نفهمیدم جریان چیه؟ یعنی اون اوه یسش دیگه چیه؟

وانیا 1390/08/01 ساعت 12:58

چقدر همه پاستوریزه تشریف دارن!!

مریم 1390/08/04 ساعت 05:42 http://mazhomoozh.blogfa.com

خب دیگه. بعضیا دانسته هاشون محدوه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد