صیدم کن

 

      مرا با بی کرانِ دریا ،

                     نسبتی نیست


       من ، ماهی رودخانه های چشم تو ام

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام وبلاگتون خیلی خوبه میخواستم لینک کنین وبلاگ منو البته اگه میشه منم با کمال میل این کار رو میکنم فقط خبرشو بده ممنون
وبلاگ من : http://lordworld.blogsky.com/

صیدم کن..پیش از آنکه بی هوا بمیرم از هوایت
من هوایی توام.

خیلی زیبا بود
مرسی بانو

سلام...
جز تحسین چه می توان گفت...

زیبا و دلچسب بود بانو...

محسن باقرلو 1390/08/27 ساعت 00:29

مرسی ... قشنگ بود
نه مثل قبلی هایی که از شما خوندم
ولی قشنگ بود ...

محسن باقرلو 1390/08/27 ساعت 00:31

آقا شنیده های ما حاکی از آن دارد که
سه تا از دوستان خوش قریحه و خوش نویس ما
به زودی به جمع دانه های ریز حرف نویسان خواهند پیوست !
لذا بسی مشعوفیم به اشد وضع !!

سنت کیامهر قدیس 1390/08/27 ساعت 02:53

محسن جان !
میشه دقیقا بفرمایید منظور شما از آقا در کامنت قبل چی بود ؟
اگه منظورتون آقا بود که ایشون معمولا وبلاگ نمیخونن خیلی زحمت بکشن مسابقات وزنه برداری تماشا می کنند
اگه منظورتون خاله سوسکه بود که ایشون آقا نیستن و خانوم هستن
اگه منظورتون من بودم که چرا اینجا کامنت گذاشتی مرد مومن
اگه منظورت آرش بود که آرش هم آغا ست نه آقا
میشه بفرمایید منظورتون کی بوده ؟

محسن باقرلو 1390/08/27 ساعت 11:24

به مررررگ خودم وختی نوشتم آقا
به این فک کردم که یکی تون ممکنه گیر بدید !
حتی یه بار پکش هم کردم !
ولی چون داشتم واسه دانه های ریز حرف می نوشتم
و نه واسه یکی از شما نویسندگانش
این شد که جنسیتش رو بصورت کلی مرد در نظر گرفتم !
( حالا بیا یه گیری به همین قضیه بده ) !

خاله سوسکه 1390/08/27 ساعت 11:41

سلام آقایون
چون طرف حساب اقایونه من جواب نمی دم اگه طرف صحبت دونه های حرف باشه که سند حرف زدن به نام خانوم ها خورده اگه برف باشه هم که آخه اون رقص قشنگ و نرم دونه های برف اون سفیدی و تردیش که با حرارت دست آب می شه خداییش خیلی خانومه برف

ای قربون اون جواب ندادنت برم من خاله جان!!
ولی خدایی جواب محشرتر از این نمیشد داد !
به قول مردها: "دمت گرم"!!

من ، حتی ماهی رودخانه های چشم او هم نیستم...

خوش به حال تو...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد