هدر جدید به مناسبت ششمین پست پی در پی خودم

 

 

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
فرشته 1390/09/01 ساعت 10:25 http://surusha.blogfa.com

آره...
خیلی وقته سوت و کوره...حیفه..


آره منم تو این شرایط بودم تاحالا :پی

چه بهتر! دانه های حرف کیامهر انگار قشنگتره...شایدم باهم رفتن یه جا دیگه دونه هاشون رو منتشر میکنن؟

بابک 1390/09/01 ساعت 10:52

هرررررررر
شیطونه میگه رمز وبلاگ رو عوض کنم
فقط خودم بنویسم

بهشون حقوق نده ببین چجوری دل به کار میدن

خب مگه دست خودشونه طفلکا . شاید چیزی به ذهنشون نمی رسه . زوری که نیست خب
گناه دارن دعواشون نکن!!
( عین اواها حرف زدم )

جزیره 1390/09/01 ساعت 13:18

خیلی بامزه بود این هدرتا. به خصوص اون کفتر سیاهه که تک و تنهاست. چقدر بامزه ست

سنت کیامهر 1390/09/01 ساعت 13:41

جزیره جان
شما به کلاغ میگید کفتر سیاه ؟
خیلی باحالی باخدا

چقدر سربه سر این جزیره بیچاره میذاری بابک خان

سمیرا جان داشتیم؟!!!
دلارام جان حقوقمان کجا بود؟!!!
حق با جزیره است..اینا قیافه هاشون به کلاغ نمیخوره..نوک هاشون باریکه...شاید سهره باشن یا پرستوای چیزی ولی کلاغ نیستن.

سنت کیامهر 1390/09/01 ساعت 15:49

ما حقوقمون کجا بود ؟
حق با جزیره است

هررررررررر
جای آرش خالی بود اینجا تیراژه

هیچ هم جای ارشمیرزا خالی نیست وقتی کامنتهای جنابعالی به نحو احسن جای کامنتهای عرفانی ایشان را پر میکنند! حقا که پدر و پسر هستید!
اینش جالبه که با این اوضاعی که شما ساختید ما هرجا حق و درک میخونیم الارم میزنه تو مغزمون
اونوقت واسه پست ارشمیرزا تو جوگیریات حق و درک رو بلد نوشتید..
اقا قربانت...تا عمر داریم بایدکلی تلاش کنیم تا این حق و درک رو با مفاهیم دهخدایی شون به ذهن بیاریم شما دیگه نمیخواد بلدش کنی!

اااااا تیراژه حقوق نمیگیرین !!؟؟
آخه نیست ما واسه تولدانه حقوق میگیریم از اون جهت گفتم

جزیره 1390/09/01 ساعت 18:32

کجاش اینا کلاغن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من باید یه کلاس پرنده شناسی برات بزارمحالا اگر هم کفتر نباشن ولی کلاغ هم نیستن

سمیرا جان بیچاره شیطونهبزار راحت باشه اینجوری من هم راحت ترم،خب من یه کی هی گیر بدم؟؟؟؟؟فقط بش بگین هی تهدید نکنه منو که کتکت میزنم دخترم،
با تشکر از تیراژه ی عزیز بابت طرفداری، کِی بشه که جبران کنیم و ازتون طرفداری کنیم

اینم برای سنت کیامهر قدیس: ایکون خشم اژدها. با این لغت ساختناشون. والا

اینجا رو باید به نام خودتون وآرشمیرزا بزنید...جفتی باحالتره


خیلی باحال بود این پست
خیلیییییییییی

آی خدااااااااااااااااااااااااااا!!!
قبلا عکس باز نشده بود!!!!
آی دلممممممممممممممممم

علیرضا 1390/09/09 ساعت 11:56


من شرمندم !
سعی میکنم از این به بعد فعال تر باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد