این محرم و صفر است که ...

از همین تریبون به کلیه جوانان محب که به مناسبت ماه محرم و به عشق علم و علامت و حواشی خوشگلش از یک ماه پیش کیلو کیلو کراتین و پروتئین خوردند و آمپول و دارو زدن تو بازو و صبح تا شب دارن تو باشگاه اسکات و پرس سینه میزنن ٬ خداقوت عرض می کنم ... 

اجرتون با داداش کوچیکه داداشی نه اونیکه کشتنش ... 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آرتا 1390/09/02 ساعت 16:27 http://arta1990.blogfa.com

خدایا !
به من زیستنی عطا کن
که در لحظه ی مرگ
بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است
حسرت نخورم
و مردنی عطا کن
که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم
چگونه زیستن را تو به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت

به گمونم اونی رو که کشتن برادر کوچیکه بود..برادر بزرگه نفس میکشه و مجلس به مجلس از رشادت های برادر جوانمرگ و ناکامش میگه...خدا رحمت که روح الله رو...

محرم؟...دیگه چیزی ازش به جز ژانگولر بازی و جلافت به ذهنم نمیاد...از ترافیک و سر و صداش که بگذریم ولی عذاهای نذری طعم خوبی دارن..
شفاعتمان در آن دنیا با امام حسین..

نیما 1390/09/02 ساعت 19:07

حاجی محرم شده ؟ ای بابا ، من تازه یه ده دوازده تا آلبوم حسن خرصدا گیرآوردم. میخواستم خوش باشم. باید با هدفون گوش بدم !

صبا 1390/09/02 ساعت 20:23

با حال بود

صبا 1390/09/02 ساعت 20:24

یه کمیته بررسی دوپینگ هم براشون میذاشتن خوب بود

محرمو دوس ندارم ولی جیرینگ جیرینگ دسته ها پشت پنجره ی اتاقم همیشه آشوب شیرینی تو دلم بپا میکنه...

داود(خورشید نامه) 1390/09/03 ساعت 00:35

حسین
یه اسم بزرگه
هر کی یه جور میخواد بزرگی کنه

آبانه 1390/09/03 ساعت 19:27 http://abaneh.blogfa.com

نازنین 1390/09/05 ساعت 18:55 http://zekipedia.net/

واقعا ب نظرت چند درصد میرن برا عزاداری...؟!!؟!

اونی ک میره برا عزاداری به سر و بازو کار نداره
ولی خب مسلمه ک اکثرا نمیرن برا عزاداری ...


ترجیح میدم تو خونه بشینم و فقط فکر کنم ب اینکه حسین کی بود و واسه چی اینقدر براش احترام قایلن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد