عاشورا پارتی!

این صدای هلالی و اکو بیس بلندگو ها و قرو قمیش های دختر و پسرهای هفت قلم مالیده و چشم و هم چشمی های حاجی بازاری ها است که محرم و صفر را زنده نگه داشته است و ایضا اسلام را!!

نظرات 12 + ارسال نظر
عاطی 1390/09/08 ساعت 00:47


واقعن!!!

اینا همه ش یه طرف!اوون قیمه های خوششمزه ش یه طرف!

:دی!

عاطی 1390/09/08 ساعت 00:47



وه! اول شدم:دی


سلام
نه قبول ندارم این حرفاتونو ... ریا ...چشم و هم چشمی ... بزک و دوزک ... اینا همیشه بوده ... حالا رد هر دوره ای به شکلای مختلف .. اما در این بین کسایی هم بودن که هر چند کم ...هرچند گمنام ... اما همونا بودن که اسلامو زنده نگه داشتن ... کسایی که خیلی وقتا نمیبینیمشون و بین این همه تجمل وز رق و برق شاید نمیخوایم که ببینیمشون

گارسیا 1390/09/08 ساعت 02:52

کاش لااقل تو این وبلاگ دست رو اعتقادات هم نذاریم..درست یا غلط

من قصد نداشتم دست رو اعتقادات دیگران بذارم ... فقط نظرمو گفتم ... نگفتم که اعتقادا ایشون اشتباست
فقط گفتم من قبول ندارم ...همین

منظور من این نبود که همه ی این عزاداری ها این چنین است...
طعنه ای داشتم به اینکه آنچه که قرار است اسلام را زنده نگه دارد این خیمه شب بازی ها و کارناوال های خیابانی نیست...
آنچه که قرار است حرمت نگه دار "حسین"باشد میتواند قطره اشکی باشد که در خفا میچکد بر گونه ای..
نه اینکه هر که عَلَمَش سنگین تر غمش سنگین تر ..
این دار و دسته های خیابانی راه "حسین" نمیپویند..
گرچه باز هم میگویم این فقط اعتقاد شخصی من است..و قرار نیست اینجا بر اساس اقبال عموم چیزی بنویسیم..
هر کس قلمی دارد و جان مایه ای..

متاسفانه الان اینجوری شده..دلم واسه عزاداریهای از ته دل و پاهای برهنه زنجیرزنها تنگ شده

جزیره 1390/09/08 ساعت 12:13

سلام
اووووووووووووم هم موافقم هم مخالف
شوخی کردم ،منظورم اینه که شما هم درست میگی. توی هر موقعیتی ،توی هر جایی، توی هر گروهی توی همه چیز و همه چیز ،ادما دو دسته ان. ادم های عاشورایی هم دو دسته ان. البته درسته ش اینه که بگیم یه دسته ان نه دوتا،چون اینایی که شما ازشون اسم بردی قصد زنده نگه داشتنشو ندارناااااااااااااااااااااا
ولی خب ایکاش مسائل و با هم قاطی نمیکردیم، ایکاش حرمت بعضی چیزا رو نگه میداشتیم یا بهترش اینه که بگم ایکاش ما ادما با کارامون بزرگیه بعضی مسائل رو پایین نمیاوردیم، ای کاش میزاشتیم عاشورا و عاشورایی ناب بمونه.(روی صحبتم همیناییه که شما تو پستت اسمشونو اوردیاااااا، حتی شاید هم روی صحبتم با خودِ خودِ خودم هست، از کجا معلوم که من یه روز با یه کاریم حرمت شکنی نکرده باشم؟هوم؟)
و اینکه به نظر من اونیکه عاشورا رو داره زنده نگه میداره صاحب عاشوراست وگرنه خیلی وقته دیگه امیدی به ما ادما نیست
این بود نظر و انشای من

mmadalbo 1390/09/08 ساعت 20:16 http://nemidanam.blogsky.com

موافقم با تیراژه
شدید شدید
دیدم آخه
.......................................................................................................................
........................................
.................................
..................
......
..

آره واقعا!


از دست تو تیراژه

علیرضا 1390/09/09 ساعت 11:50

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد