بی تابی

 

 

چرخش عقربه ها   

بر مدار ِ حوصله   

و تازیانه ی تیک تاک  

 بر اضطرابی عریان 

 

 

 

« لحظه دیدار نزدیک است».

نظرات 9 + ارسال نظر



خیلی هم زیبا!

و شاعر این شب ها
بی خبر از هرم چشم ها
در کش و قوس کنجکاوی ها
.
.
چشمتان پیشاپیش روشن قربان!..
گرچه ما داریم میمیریم از فضولی!

گلنار 1390/09/20 ساعت 02:43

باز من دیوانه ام........مستم
باز می لرزد دلم........دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم
های ! نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ
های! نپریشی صفای زلفکم را دست
آبرویم را نریزی دل
ای نخورده مست
...

های!به اون تیک تاک بی تابی های بی همتا

این گلنار بانو گاهی محشر اندر محشر کامنت میگذارد.
بعضی کامنتهایش صفای پست اند
چونان قند..کنار چای دیشلمه!

سیمین 1390/09/20 ساعت 11:33

یاد آلبوم اشتیاق علیرضا قربانی افتادم
به هر سو چشم من رو میکند فرداست
تو را از دور میبینم که میخندی و می آیی...

افروز 1390/09/20 ساعت 14:10

فوق العاده بود مثل همیشه امان از این لحظه دیدار و مدار حوصله ای که برای من شعاعش روز به روز کمتر میشه
راستی ممنون بابت تبریکتون استاد سخن

ای نخورده مست....

آوا 1390/09/21 ساعت 01:33

من نمیدانم چرا درکار ِ دلت خش آمدست1
و اندر آن رعناقدوقامت همی رعش آمدست
عقربه ساعت بگردند و بگردندهر زمان
لیکن آندم وقت رویت روی تو کَش آمدست
اضطراب اندر سر و غم بر دل وساکت زمان
کُه غرور ِ سرو قامت گو که برفرش آمدست
گفتیَم راحت روانت میرسددیدار ما 2
آری آن آرام جان گویی که از عرش آمدست

.................................................
1 دلت :برای رعایت وزن delt خونده میشه
2 راحت روانت : (خیالت راحت باشه)
یاحق...

یونا 1391/10/13 ساعت 23:07 http://yona-alp.blogfa.com

باز من دیوانه ام مستم ،
باز می لرزد دلم ، دستم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد