امثال الکورش

. 

طرف لوبیای خوب گیرش نمیاد والا ..... 

. 

نظرات 16 + ارسال نظر
بابک 1390/09/26 ساعت 15:07

راحت باش آقا باقیشم بگو

برادر اگه راحت باشم که اینجا را بوی بدی فرامیگیرد

بابک 1390/09/26 ساعت 15:09

خیلی منتظر بودم اون ۱۷ لعنتی جلوی اسمت بشه ۱۸
خیلی

خیلی مخلصم رفیق شفیق
دعا کن ایشاا... ۲۰ تا بشه

ای بابا منو باش خاستم اول شم؟؟؟؟

شما اولی بابا.بابک که حساب نیست

آخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ جـــــــــــــــــــــــــــون
پس اووووووووووووووووووووووووووووووول

راستی حالا حتمن باید لوبیای خوب گیرش بیاد؟؟؟؟
چیز دیگه نمیشه ؟؟؟؟
خو زیر 18 حرف بزنین منم بفهمم دیگههههه

البته موارد دیگه ای هم هست ولی لوبیا چیز دیگه ایه
شما شکسته نفسی میفرمایید ما باید خدمت شما برسیم درس پس بدیم

داود(خورشید نامه) 1390/09/26 ساعت 17:21

داود(خورشید نامه) 1390/09/26 ساعت 17:22


سلام کورش خان

والا من که نفهمیدم
حیف که بعد مدتها اومدی و دلم نمیاد وگرنه یک گیری به پستت میدادم که بری 40 روز دیگه بیای

طرف لوبیای خوب گیرش نمیاد؟..یعنی اون فعل و انفعالات به مرغوبیت لوبیای مورد نظر ربط داره؟
یا قراره یکی لوبیا رو بکاره درخت سحر آمیزش کنه بره بالا؟
آخه این چه پستییییییییییییییییییییییییه؟!!!

آرشمیرزا 1390/09/26 ساعت 18:49

خوش اومدی باوفا

فرشته 1390/09/26 ساعت 19:16 http://surusha.blogfa.com

ای امان از تجربه...

پونه 1390/09/26 ساعت 19:19 http://jojobijor.blogsky.com/

اول!
هیچم کیانا اول نیس!
خودمم!!!

پیییففففففففففف!!!
بوی باقالی میاد!
مطمئنین لوبیا بوده؟؟؟!!!!!!

محدثه برو رد کارت میخاستی سرظهر از خابت بزنی بیایی اینجا اول شی به من چه



ما باید جای خالی رو پر کنیم ینی؟

طرف لوبیای خوب گیرش نمیاد می گه زمین کجه؟:(

محدثه 1390/09/27 ساعت 10:56

کیانا تو فک کردی همه مثل تو الافن که ظهر بگیرن بخوابن یره؟؟؟!!!
من از 6 صبح دانشگاه پی تحصیل(!!!!) بودم،بعدشم مستقیم رفتم کلاس زبان،فاینال داشتم!
پس اول بودن حق خود خود خودمه!!!
بعله!
بازم اوووووووووللللللللللللللللل!!!!
به کوری چشم یره گان!!!

... قابلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد