رنگ خدا !


میدونی چیه ؟ هیشکی منو دوس نداره ... چون نمیبینم همه از دستم میخوان فرار کنن ... معلممون میگه خدا شما نابینا ها رو بیشتر دوس داره چون نمیبینید ... اما من گفتم اگه دوستمون داره چرا ما رو نابینا کرد تا اونو نبینیم ؟! بعد گفت خدا که دیدنی نیست ولی همه جا هست ... میتونید اونو حس کنید ... گفت شما با دستاتون میبینید . حالا من همه جا رو میگردم ... تا یه روزی بالاخره دستم بخوره به خدا ... اونوقت بهش میگم ... هرچی تو دلم هست بهش میگم ...


نظرات 7 + ارسال نظر
ر.جنکی 1390/10/06 ساعت 13:25 http://fly.blogsky.com

به این میگن یه دیالوگ،

دیشب یه تیکه کوتاه از این فیلمو توی شبکه ۴ دیدم
اونجایی که پرنده رو بر میگرده توی لونه اش
با چه مشقتی از درخت می ره بالا ...
دلم سوخت و اعصابم به هم ریخت

این هم دیالوگ خیلی زیبایی بود.

هنوز فیلمی به این قشنگی ندیدم...محشر بود به رنگ خدا...محشره مجیدی

به به مهربان بانو...اینجام مشتاق دیدار شدیم

پونه 1390/10/06 ساعت 17:00 http://jojobijor.blogsky.com/

وای من خیلی این فیلم رو دوس دارم

نیلوفر 1390/10/06 ساعت 22:58

فیلمِ خوبیه
کاش حوصله ی فیلم دیدن داشته باشم تا بشینم دوباره این فیلم و فیلمِ بچه های ِ آسمانو دوباره ببینم

شاید بعضی وقت ها ندیدن بهتر از دیدن باشه

من که اگر خدا را ببینم ... کــــــــــفــــــــــرنــــــــــگــــــــــو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد