سایه من سالهاست عینک آفتابی به چشم دارد ... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
وانیا 1390/10/15 ساعت 11:21

من که یه عینک آفتابی ندارم شخصیت حقیقیم بزنه چه برسه به شخصیت حقوقی و سایم شما حتما خیلی پولداری

بعدش یه سوال دیگه شما چه جوری اونجا رو آپ نمیکنی بعد اینجا رو آپ میکنی
شانس آوردما دیدم هنوز به روز نکردی اومدم بهت زنگ بزنم بپرسم روبه راهی که یهو کاره خداست آ اینجا رو باز کردم دیدم نه انگار هستی بعد روحمان آروم گرفت هم برا سلامتیه رفیقمون هم برا پولی که در کیسه اندوخته موند
مدیونی اگه فکر کنی من اصفهانیما

سلام
ببخشید دقیقامنظورتون کدوم سایه است؟
سایه تون تو مینی کیا یا دانه های ریز حرف؟
میگمهمین پست رو تو جوگیریات هم بزار.آخه میگن تا 3 نشه بازی نشه
کیابهت پیشنهاد میکنم فعلا این طرف پیداتنشه آخه خبر دادن یهاصفهانی اینجا دیده شده که چونفکر تماس شما به سرش زده میخواد پول این فکر رو ازت بگیره

علیرضا 1390/10/15 ساعت 19:36 http://yek2se.blogsky.com/

ایول خوشتیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد