دوبیتی

 

 

تو بــا یک چارقد گلدار و طوسی 

لب بــوم اومـدی من رو ببـوسی

خمــار و مستـم و از خود بپرسم:
که این لب بوده یا ودکای روسی؟ 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
علیرضا 1390/10/19 ساعت 15:26 http://yek2se.blogsky.com/

شب بود ...
لب بود ...
آرشمیرزای خوش مشرب (هم) بود ...


چه شودددددددددد

مهدی 1390/10/19 ساعت 15:42

بیامد داد و فریادی زِ کوچه
"طلبه م سیبیلِ من را ببوسی" !!!

تعبیر: شما خیلی بدشانسی و توسطِ پدرِ دختره رؤیت شدی! مصرعِ آخر به ایشون اشاره داره!

هیچکده 1390/10/19 ساعت 17:08

سلام آرشمیرزا خان عزیز ...

خیالت جمع ای میرزا ، عزیزم ...
کسی نیستم که هی عشوه بریزم ...
خمار و مست بودی ، خواب بوده ...
به تو بوسه بدم ؟! مگه مریضم ...

گلنار 1390/10/19 ساعت 17:44

چه ریتمی هم داره بیت اول

تو با یک شیشۀ ودکای روسی
برفتی در خیال,کردی عروسی

عروس با چارقد گلدار طوسی
لب بومی لبت را زد یه بوسی

کنون گوئیم تو را ای میرزا آرش
عجب ودکائی بود ,ودکای روسی!

الا ای هیچکده ! بپا نپوسی
که عمرن من کنم با تو عروسی

مگر دیوانه ام یا که علیلم؟
بگیرم یک زن خودخواه و لوسی؟

paizeeboland 1390/10/20 ساعت 04:34

ala ya auhal khofte dar in khab
khiale kham bodast rafte bar bad

ke in mirzaye payash cholagh ast
che danad dokhtarak chabok savar ast

cho noshid bade, fekre lab kard
nakhorde mast shodo azm safar kard

nadanest damane goldare tosi
be zirash har shabe bode arosiiii

paizeeboland 1390/10/20 ساعت 04:47

bechasb in Hichkade yek lenge kafsh ast
dar in sahraye khoshkide cho asb ast

haim asbe kharaman, lang langan
bedan ne3mat az dargahe hagh ast

benosh abe yakho shokrane go bash
beriz vodkaye rosi , tobe go bash

be dasti peik bargir , araghe das saz
be yek payat biandaz lenge kafsh ra

bekhar yek mantoye zeba ze haftir
bekon biron ze sar daman, nafasgir

boro donbale bakhtat, hichkade naghd ast
befam in khak barsar vodka che nahs ast

nakhorde mast shodi, lab lab koni to
benoshi az labash ar ar koni to


nadani gheimate made in vatan ra
be bigane foroshi in hichkade, dar be dar ra

boro bar damanash , khahane afv sho
be pa kon lenge kafsh ra, dar be dar sho

mmadalbo 1390/10/20 ساعت 12:59

اینجارو نگا چه خبره !!!
فک نکنم ودکاش روسی باشه فک کنم تبت رو سی چهل پنجا شصت هفتاد هشتاد نود صد آش ماش بیرون باش ....

سلام آرشمیرزا جان ...

تو ای میرزا جونم ! دوای ِ درد َم !
که با دو بیتی ات بس حال کردم !
عزیز کوتا بیا !! عروس کدومه ؟!!
من َم سیبیل دارم ! مثل ِ تو مَردَ م ..

مریم 1390/10/27 ساعت 10:30 http://mazhomoozh.blogfa.com

البته می شد توو طنز هم طبقه بندیش نکرد. خیلی زیبا نوشتین آرشمیرزا.

صنم 1393/03/11 ساعت 08:56

جالبه منم پوستم کلفت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد