... اصلا درکش نمیکنم !

gol+shift=dlt

نظرات 12 + ارسال نظر
مونیس 1390/11/01 ساعت 09:50 http://tanazi.blogsky.com

درکش سخته خو!!

اخگر 1390/11/01 ساعت 10:02 http://www.akhgar7.blogsky.com

برای درک کردنش باید چشمی داشت و دلی که بخوانند آنچه را در زبان نمی گنجد!

بیوطن 1390/11/01 ساعت 10:23

همین حالا وردار این پست رو الان آرشلوخ و کیاشاه پیداشون میشه و بحث درک و حق و حقوق و ایضن نفقه و اینا باز میشه ......

پونه 1390/11/01 ساعت 10:23 http://jojobijor.blogsky.com/

کیاشاه 1390/11/01 ساعت 10:46

من که نتونستم درکش کنم
ولی آرشمیرزا درک عمیقی داره
مطمئنم میتونه درکش کنه

آرشمیرزا 1390/11/01 ساعت 11:23

در این که حق بزرگی بر گردن کیاشاه دارم شکی نیست .
ضحاک ؛مار به دوش داشت و ایشان بر گردن.

ما مامور یا مسئول درک کردن همه گونه های آفرینش نیستیم..به گمان.
اگر تا روزی که نفس هست، خود را درک کنیم، هنر کرده ایم؛ به گمانم

لایک به کامنت از خاک کمتریم...
لایک..هزار لایک...
کسی چه میدونه؟..شاید از بازی همین درک ها و قضاوت هاست که بعضی ها سر به قمار دیگر می سپارند

آلن 1390/11/01 ساعت 21:01

من فیلمش رو دیدم.
خیلی جای فکر و بحث داره.
به نظرم یه فیلم کوتاه خیلی قشنگ بود.

اولین بار بود که به بدن یه دختر ، طور دیگه ای نگاه کردم.
راستشو بخای باید بگم که چیز ناجوری ندیدم.

چیز ناجوری که دیدم ، فکر جهان سومی ملت ایران بود.

یه بدن عریان که فقر فرهنگی عریان شده ی مردم ما رو نشون داد

خود گلی هم هنوز نتونسته اشتباه فاحشش رو باور کنه یا حداقل دلیله قانع کننده ای واسه خودش بیاره . . .
اما دلم گرفت . . . . . .

و اینم بگم که حتی آزاد اندیش ترین تحلیلگرها هم هنوز نتونستند درک کنند . . . و . .فقط . . dlt

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد