پک اول

مکمل :   MO CAMEL  

--------------------------- 

من شترم ( به زبون اراکی  ) 

 

 

کماکان : KOMA KAN  

--------------------------

مجروحی که در اثر ضربه شدید به باسن به کما رفته است .  

 

 

تکلیف : TAK LIF  

-------------------------

کسی که بدون کیسه و روشور و صابون و شامپو ، تنها با یک لیف به حمام می رود . 

 

+ غلط نامه یک تاپیک طنز و خلاقانه است که احتمالا مشابهش را دیده و شنیده اید .  

اگر دوست داشته باشید می توانید شما هم کلمات پیشنهادی خود را بنویسید تا در پک های بعدی غلط نامه با نام خودتان منتشر شود ...  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نازنین 1390/11/19 ساعت 08:34 http://zekipedia.net/

غلط نامه با مزه بود
هرچی فک کردم چیز دیگه ای ب ذهنم نرسید ک اضافه کنین

جزیره 1390/11/19 ساعت 10:09

اللـــــــــــــــــــــــــــهم صل علیــــــــــــــــــمحمد و الـــــــــــــــــــــــــ محمد
شنوندگان عزیز توجه فرمایید
سنوندگان عزیز توجه فرمایید
کامنتدونیه پست های بابک اسحاقی در دانه های ریز حرف را خدا ازاد کرد

جزیره 1390/11/19 ساعت 10:11

مکملش خیلی جالب بود
تکلیف هم خوب بود، ولی کماکانو نفهمیدم؟

من واژه نامه ی شیرازیشو خونده بودم. فک میکنیم و اگه به لغتی رسیدیم عرض میکنیم خدمتتون

علیرضا 1390/11/19 ساعت 11:26

احسنتتتت=ah sentttt

حالا چرا اراکی؟

کامنتدونی افتتاح شد



مکمل خیلی باحال بود

نینا 1390/11/19 ساعت 13:45

category=این گربه کدوم گوریه
misscall=دختر نابالغ
already=گند زدی به همش رفت
keyboard=چه کسی برنده شد

سنت عزیز این پست رو از ایمیل کش رفتید یا به فکر خودتون رسیده؟
چون اینهمه من از این ایمیل ها دیدم ولی این کلماتو نداشتن
میخوام بدونم باید خودمون فکر کنیم یا اگه جایی از این کلمات دیدیم میتونیم اینجا بنویسیم؟

من که خودم اینجا کافه چی هستم!!!
این سوال رو برای دوستان پرسیدم که باید ذهنشون رو در این مورد به کار بگیرن یا چشمشونو؟
یعنی بشینن فکر کنن یا اینکه تو ایمیل ها و جاهای دیگه دنبال لغتهای کمتر دیده شده برن؟

ضمنا صلواااااااااااااااات..و لایک به کامنت اول جزیره!

فرشته 1390/11/19 ساعت 18:37 http://www.houdsa.blogfa.com

مرسی...

نینا خیلی باحال بود...

اینایی که نینا گفت هم خیلی باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد