بغلی بگیر

 

 

- بابایی !  بگیر بخواب یعنی چی ؟

- یعنی بخواب دیگه

 

- میدونم... اون قسمت بخوابش رو می فهمم اون قسمت بگیرش رو نمی فهمم .  

- چی گفتی ؟ 

 

- میگم بابایی ! وقتی میگن بگیر بخواب ... چی باید بگیریم ؟ 

- هیچی پسرم بگیر بخواب من از این پست بوی خوبی حس نمی کنم . 

  

- چیو بگیرم ؟ 

بگیر بخواب من اعصاب ندارم بچچه ! 

 

- چیو بگیرم ؟ 

- بوووووووووووووووووق ( سانسور شد ) 

  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
آرشمیرزا 1390/11/26 ساعت 14:29

بده به بغلی

سنت کیامهر 1390/11/26 ساعت 14:58

آرش جان بگیر بخواب پسرم

بچۀ سیریشی دارید شما !

بابا اینجا چقدر نویسنده داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوب راست میگه بچه
اینجوری جواب میدی توی روحیش اثر میذاره حالا ببین کی گفتم
حالا واقعا چرا میگن بگیر بخواب ؟!

فرشته 1390/11/26 ساعت 16:47 http://www.houdsa.blogfa.com

چرا میزنی بچه رو...خب درست بگو چیو بگیره؟؟؟!!

جعفری نژاد 1390/11/26 ساعت 19:46



عاشق این پست های این ریختی ام
عاشق جمله های این ریختی " هیچی پسرم بگیر بخواب من از این پست بوی خوبی حس نمی کنم . "

علیرضا 1390/11/27 ساعت 20:42

چقدر این بچه بانمکه اخه

مریم 1390/11/28 ساعت 21:00 http://mazhomoozh.blogfa.com

هیچ فک کردین این کاریکاتور کار کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد