پست موقت !

ابزار امتیاز دهی به پست ها به طور آزمایشی در وبلاگ قرار گرفته است ! لطفا برای امتیاز دادن به هر پست فقط و فقط یک بار روی ستاره مورد نظرتون کلیک کنید ، بعد از چند ثانیه امتیاز شما هم محاسبه خواهد شد ! ممنون ...

نظرات 8 + ارسال نظر
مومو 1390/12/04 ساعت 22:39

کلا ابزار چیز خوبیست! استفاده ی ابزراری اگر از ان نشود!

علیرضا 1390/12/04 ساعت 23:08

این امکان فعلا بصورت آزمایشیه !
اعضای گرامی وبلاگ و مخاطبان عزیز لطفا نظرشون رو در این مورد بگن تا در مورد تثبیت یا حذف این ابزار تصمیم گرفته بشه !
برای مثال هشت امتیاز پست قبلی مربوط به کلیک های منه ... چون فکر کردم امتیاز داده نشده پی در پی کلک کردم ولی همه ی کلیک ها رو حساب کرد لامصب :دی الان هم پاک نمیشه پس لطف کنید فقط یک بار کلیک کنید و چند ثانیه صبر کنید تا اضافه بشه امتیاز ...

جزیره 1390/12/04 ساعت 23:17

سلام
خب چرا وقتی کلیک میکنیم تغییری ایجاد نمیشه خو؟
من فکر کردم اعمال نکرده دوبار کلیک کردم ولی باز هم تغییری ندیدم تو امتیازا و کلا مجموع
الان سه باره باید کلیک کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان رای من کجا رفت خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

جزیره 1390/12/04 ساعت 23:18

اهااااااااااااااااااان الان رفرش دادم و متوجه شدم یه بار حساب کرده

فرشته 1390/12/04 ساعت 23:25 http://www.houdsa.blogfa.com

مرسی
من امروز همینو به بابک گفتم...گفتم کاش لایک خور داشت اینجا...
ممنون علیرضا..

جزیره 1390/12/04 ساعت 23:26

راستی چیز جالبیه. فقط رنگش همون طلایی باشه بهتره. اخه الان مشکی شده رنگش. و اینکه نمیدونم چرا با جاش مشکل دارم. انگار وسط زمین و هواست ،نمیشه بره سمت چپ؟

خوبه. اینجوری میشه بازخوردهای بیشتری از مخاطبان وبلاگ داشت. از اونایی که به هر دلیل حوصله یا توان نوشتن یه کامنت هرچند کوتاه رو ندارن یا دوس دارن بدون اسم فقط نظرشون رو در همین حد که چقدر خوششون اومده یا خوششون نیومده بگن.
فقط این روش یه مشکل خیلی بزرگ داره و اونم اینه که فقط نظر اونایی که از پستی خوشون اومده رو میشه گرفت. بهتر بود مثل فرومها یه حالتی هم داشت که میشد به پستها امتیاز منفی داد. با این شیوه فعلی ما فقط نظر اونایی که باهامون موافقن رو داریم! دور از جون کارمون شبیه این مصاحبه های صدا و سیما شده که میگه "نظرتون درباره هدفمند کردن یارانه ها که تاثیر زیادی روی بالا رفتن سطح زندگی مردم و تحقق عدالت اقتصادی داشته چیه!؟"...

ولی با همه اینا بودنش (حتی با این شیوه فعلی) بهتر از نبودنشه. ممنون که به فکر کاملتر شدن وبلاگ هستی.

علیرضا 1390/12/08 ساعت 11:32

قربان همگی
ابزار ها و امکانات چندان متنوعی وجود نداره در این رابطه ! حداقل برای سرویس های وبلاگ نویسی فارسی !
انشالا در آینده هاست شخصی میگیریم و اینجا رو ورد پرسی میکنیم و میشه danehayerizeharf.com
فعلا باید به همین ها قانع باشم
در مورد دیس لایک هم باید بگم خب کسایی که از پست خوششون نیومده میتونن امتیاز کمی بدن ... ولی به هر حال منم موافقم که لایک دیس لایک بهتره !
تنها مشکلی که الان این ابزار داره اینه که نسبتا سنگینه و طول میکشه که لود بشه !
رنگش رو هم سر فرصت عوض میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد