بت آ..مستان ز مستان می زمستان!

 

این زمستان رفتنی ست... 

 

باشد,تمام زغال ها از آن من! 

من دلم به حال تو میسوزد...که رو سیاه ترین مردمانی. 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر

یاد عارف قزوینی و ایرج میرزا افتادم

Nima 1390/12/20 ساعت 20:26 http://Nimacruise.blogsky.com

نویسنده جدید نمی خواین ؟؟؟

عارف قزوینی و ایرج میرزا؟!...چرا دکتر دیا دیا بوریای گرامی؟؟


نیما خان به لینک نحوه ی عضویت در وبلاگ که در ذیل نام نویسندگان وبلاگ در ستون سمت رات درج شده مراجعه کنید

راستش بانو به این فکر می کردم اگه بودن الان اون بزرگوارا حتما وبلاگی داشتن و ایرج جان داشتن عارف نامه رو ادمه می دادن و عارف هم از خون جوانان وطن می گفتن
هر چند ایرج تا به حال چند تا وبلاگ بسته بود یا فیل......تر شده بود
البته دوستان هستن هنوز جای ایرج خان با این تفاوت که ایشون شاعر خوبی هم بودن

بله!! متوجه ام دکتر جان!!!

لایک لایک لایک لایک(جوگیریم حسااابی

فرشته 1390/12/20 ساعت 21:35 http://www.houdsa.blogfa.com

هوووووومممممم....

علیرضا 1390/12/20 ساعت 21:40

مصرع اول عنوان یه همچین چیزیه فکر کنم نه ؟
"به تا بستان زبستان می ز بستان(!!!)"
(اگر اشتباه نکنم البته !)
یادمه دبیرستان که بودم رو یکی از کتابای تست ادبیات برای کنکور این شعر رو نوشته بود ... ماله دوستم بود ... رفت از معلم پرسید آقا این یعنی چی ؟ ... معلممون هم یه زنگ کامل در مورد نحوه ی خوندن و معنی این بیت حرف زد :دی

چی نوشتی تو علی رضااااااا؟!!!

بتا بستان ز مستان می زمستان
یعنی ای بت..در زمستان از مستان می بستان...

بتابستان تو مستان می ز مستان
یعنی در تابستان می را از مستان دریغ نکن

و من در تیتر این پست بر عکس مصرع اول رو نوشتم..یعنی در زمستان می رو از مستان دریغ نکن!
و کلا تیتر و پست و اهنگ و همچنین کامنتها هر کدام ساز خودشان را می زنند انگار...!!! یکی بیاد یه جمع بندی کنه!!
والا با این پست های چند جانبه مان!!!

علیرضا 1390/12/20 ساعت 22:05


آره
همون که تو میگی
گفتم که یادم نیست دقیقشو :دی

آرشمیرزا 1390/12/21 ساعت 09:35

به تابستان به بُستان می ز پستان
نبَستــ آن هر دو پستان را زمستان

آرشمیرزا درک کوبان.

بابک 1390/12/21 ساعت 10:57

خاک بر سر کچلت آرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد